Kritikk sux *sniff*

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hva skjer med at tw teamet heller sensurerer og sletter poster som oppfattes som kritikk, istedet for å svare på den??
Glitters post var både saklig og velskrevet.. Men etter rooolige 3,5 minutter var den slettet..

Way to go China !!
 

DeletedUser

Guest
Det her er lavmål altså.. Ble virkelig skuffa og litt bekymret da jeg så at Glitters post var borte.
Hvor mye annet er sensurert bort uten at jeg har lest det, og hvor stor utbredelse har dette "fenomenet" :(
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hva skjer med at tw teamet heller sensurerer og sletter poster som oppfattes som kritikk, istedet for å svare på den??
Glitters post var både saklig og velskrevet.. Men etter rooolige 3,5 minutter var den slettet..

Way to go China !!



jepp Kina regimet... eller guder som i gamle dager, opphevet langt over den vanlige mann i gata
 

DeletedUser

Guest
Jeg må si meg enig med trådstarter her på en generell basis. Kjenner ikke til innlegget til glitter, men reagerer på at innlegg som ikke "passer" teamet blir slettet. Jeg ser på det som misbruk av rettigheter og makt.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
hvorfor ikke starte ett eget forum... la dette død og modsa bli igjen her og herske
 

DeletedUser

Guest
Har allerede diskutert dette med flere nå, og vi liker særdeles dårlig at tråder med innhold som er kritisk mot teamet blir slettet. Det gjør ikke annet enn å understreke hva som står i posten: Dere sensurer urettmessig!

Hvis dere ser på andre tråder på forumet må andre spillere takle samme typen kritikk (ja, faktisk også langt værre) dag ut og dag inn. Hvorfor gjelder ikke dette for teamet? Dette var i tillegg lagt frem så saklig som mulig og uten direkte personangrep. Jeg akn til og med legge med screenshots som beviser noen av punktene om det hjelper på saken.

Uansett har jeg gitt dere beskjed allerede om at denne informasjoenen kommer ut uansett. Neste skritt bli å få den sendt som sirk. mail fra samtlige stammeledere i de dominerende stammene på minst verden 1. Her legger vi naturligvis også med en oppfordring til at folk skal sende inn en ticket for å få spørsmålene besvart hver for seg - siden det tydeligvis er uhørt at vi skal få diskutere dette i plenum når det gjelder dere. I plenum kan jo bare vi vanlige spillere kritiseres.
 

DeletedUser

Guest
Om jeg ikke logger inn i morgen er det fordi KGB har vært på døra i natt, og jeg sitte fengslet i Sibir for å ha pratet mot regimet.
Håper noen da tar ansvar å lager en Free-Thoret gruppe på face :p
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Om jeg ikke logger inn i morgen er det fordi KGB har vært på døra i natt, og jeg sitte fengslet i Sibir for å ha pratet mot regimet.
Håper noen da tar ansvar å lager en Free-Thoret gruppe på face :p


Får håpe det er Anto som har kommet og tatt deg da... blir det GT og single malt på deg
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Sensur er ikke OK! Det bør da være ytringsfrihet her som ellers i livet. Innlegget til Glitter var, som thoret nevnte, saklig og rolig.

Det å fjerne tråder for å beskytte personer som har gjort en jobb verdig kritikk, er å undergrave vår tillit og respekt! For ikke å snakke om hvilken respekt dere som admin opparbeider dere selv!
Dere er da ikke unndratt all kritikk dere heller! Ingen er feilfrie, for vi er kun mennesker.
Men.. når det gjøres feil, så må dere(admin) for søren være voksne nok til å takle det! Dere beskytter hverandre som reine mafiabosser jo! *irritert*
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Hva skjer med at tw teamet heller sensurerer og sletter poster som oppfattes som kritikk, istedet for å svare på den??
Glitters post var både saklig og velskrevet.. Men etter rooolige 3,5 minutter var den slettet..

Way to go China !!

Dere som fikk lest den, så vel at det ikke var noen generell post, men rettet mot v1 admin. Har dere problemer med en moderator/admin, kan dere sende meg en melding, men det er ikke noe vi diskuterer åpent. Ville dere likt om vi diskuterte deres regelbrudd og straffer offentlig?
 

DeletedUser

Guest
Dere som fikk lest den, så vel at det ikke var noen generell post, men rettet mot v1 admin. Har dere problemer med en moderator/admin, kan dere sende meg en melding, men det er ikke noe vi diskuterer åpent. Ville dere likt om vi diskuterte deres regelbrudd og straffer offentlig?

Jeg ser ikke noe problem med det?

åpen "rettspraksis" er vel en sikrere måte for å gi de rette straffene?
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Mener dere virkelig dette? At det skal være såpass enkelt å sverte andre spillere ved å legge ut anklager for regelbrudd, få spillerene sperret for at det igjen skal ta opptil flere døgn før man får ordnet opp i hva som har skjedd? Det er ikke så enkelt som at man sender en ticket og sier "pabben har jukset" for så å gi straff basert på det. Man må da se på hva spilleren har gjort, sammenligne tilkoblinger, osv. Hvis vi skulle åpnet opp for åpen rettspraksis ville alle få tilgang til all relevant info om spilleren det gjelder. Hva om pabben da ikke har jukset, men en annen spiller prøver å få utestengt spilleren? Da måtte vi kansje innført straff for de som melder inn på falske grunnlag, og hvem ville da turt å sende inn en ticket ved mistanke? Sannsynligvis svært få, noe som igjen ville ført til at det var mindre risikabelt å f.eks spille multi. Noe som igjen fører til at spillere som bryter reglene vil ha en fordel. Hvis vi gikk ut med straffesystemet ville det også være muligheter for spillere å utnytte dette til sin fordel. Hva om man får 1000 inkommende og kan få en kompis til å sende inn en ticket på seg selv med en grunn som gjør at angrepene blir avbrutt?

Straffesystemet burde ikke være noe dere trenger å tenke på. Det dere skal tenke på er om dere bryter en regel eller ikke. Hold dere til reglene, så slipper vi å bruke straffer i det hele tatt.


Så jeg spør igjen; Vil dere virkelig at vi skal gå ut med alle eventuelle regelbrudd for å kunne føre en åpen rettspraksis?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp