Kritikk sux *sniff*

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Må nok si meg enig med de to siste her Hansemann. Siden det tydligvis ikke angår deg, så foreslår jeg at du holder deg litt i bakgrunnen. Så vidt jeg husker stakk du frem nesa litt vel langt forrige gang dette var oppe også, selv om det ikke er din sak.

I mine øyne har denne CM`en en dårligere stats enn resten. En sak av betydning som han enda ikke har greid, eller ønsket å løse. Det er vel en feilprosent på ca 100 det?Temaets løsning på dette problemet har vært å kaste rundt seg med infractions til de som tar det opp, og som er de fra før skadelidende. Det syntes jeg ikke kan kalles bra i det hele tatt.

Behandlingen av slike saker er nettopp tema her og det vi snakker om. Rart du ikke har fått med deg det Hansi. Bevis er lagt frem, uten at de får betydning. Helt relevant dette, og jeg kan ikke se at Glitter har kommet med noe mer. Sakene er identiske, men hun har vel ikke noe fortrinn selvom du har småkysset litt på henne? Tyskerne får avgjøre hva som skjer videre i denne saken tror jeg.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Må nok si meg enig med de to siste her Hansemann. Siden det tydligvis ikke angår deg, så foreslår jeg at du holder deg litt i bakgrunnen. Så vidt jeg husker stakk du frem nesa litt vel langt forrige gang dette var oppe også, selv om det ikke er din sak.

Huh? Jeg var enig med Hanse og vil gjerne se nesa hans her.
 

DeletedUser

Guest
Du har spammet vekk hele poenget nofjon! Ingen bryr seg om dine personlige hendelser på v4.. Slike ting kan du ta på PM med CM eller skrive på bloggen din.

Jeg føler jeg fikk belyst den saken jeg ville og ser admin har registrert det. Derfor kan moderatorene kan like greit stenge denne tråden nå.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Nå får du ta deg sammen noffe... det at du ikke klarer å stå imot litt angrep får jammen stå på din kappe og ikke tw-teamet, og denne hentydningen din til at PABben er en av de verre Cm'ene vi har hatt sier jeg meg totalt uenig i! Han er faktisk den beste jeg har sett til dags dato og det sier flere som har opplevd dem alle.
 

DeletedUser

Guest
Du har spammet vekk hele poenget nofjon! Ingen bryr seg om dine personlige hendelser på v4.. Slike ting kan du ta på PM med CM eller skrive på bloggen din.

Jeg føler jeg fikk belyst den saken jeg ville og ser admin har registrert det. Derfor kan moderatorene kan like greit stenge denne tråden nå.

Gjerne det og jeg ser det poenget.
Jeg tar det videre nå da det faktisk er avslørt at juks har funnet sted på samme mod som jeg anklaget for juks.
Jeg har tapt en konto etter et års spilling, masse bortkastet premium og i tillegg verdifull intel for lederstammen i V4 pga dette. Ut fra hva jeg skjønner er jeg den eneste som er rammet slik, og det skal nå forfølges, siden flere fakta har kommet opp i dagen. CM`en her ville ikke engang trekke infractions når undertegnede og flere har tatt det opp, så vi får se hva IG mener om en slik behandling.

Edit:
GÅS:
Jeg ser som skadelidende ingen som helst grunn til å være enig med deg.

Uansett er det bare å stenge denne tråden. Dette skal nå videre med et solid krav.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Denne saklige tråden gikk dessverre over til spam.
Gechlossen
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp