Kurii - Lyver på seg bragder

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Det er over ett år siden jeg hadde kontakt med noen direkte på et TW-forum. Etter AriCa- seieren var alt med TW slutt for meg. Nå i kveld kontaktet Gamla meg via fb og gjorde meg oppmerksom på denne diskusjonen.

Jeg vet ikke hvem det er som kaller seg "Kurii". Det navnet er ukjent for meg.
Men påstanden om at det var dual på min konto er bare oppspinn. Navnet "Swissie" er mitt private navn, det er min signatur også på andre fora, og jeg kunne aldri tenke meg å la en annen få del i det navnet eller mitt passord.
Jeg spilte dual på en tysk konto et års tid, men det var ikke Swissie-kontoen, og det samarbeidet var selvfølgelig varslet til ledelsen for den tyske stammen.

Ellers var det jo morsomt å treffe på noen kjente navn her. Gertpe f.eks. sier at jeg er en moden dame omtrent på hans alder. Skulle tro det. Jeg hadde passert 60 da jeg begynte å spille TW og skulle vel ikke ha noen interesse i å føre noen i stammen vår bak lyset. Beste stammen i verden og et fantastisk godt fellesskap/vennskap som jeg ikke håper noen skal klare å slå sprekker i.

Kjekt å treffe dere her folkens! Håper dere fortsatt har det bra.
Viva la AriCa!

Hilsen Swissie
 

DeletedUser

Guest
Takk for sist :)
Tusen takk for at du tok deg tid å svinge innom her :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det er over ett år siden jeg hadde kontakt med noen direkte på et TW-forum. Etter AriCa- seieren var alt med TW slutt for meg. Nå i kveld kontaktet Gamla meg via fb og gjorde meg oppmerksom på denne diskusjonen.

Jeg vet ikke hvem det er som kaller seg "Kurii". Det navnet er ukjent for meg.
Men påstanden om at det var dual på min konto er bare oppspinn. Navnet "Swissie" er mitt private navn, det er min signatur også på andre fora, og jeg kunne aldri tenke meg å la en annen få del i det navnet eller mitt passord.
Jeg spilte dual på en tysk konto et års tid, men det var ikke Swissie-kontoen, og det samarbeidet var selvfølgelig varslet til ledelsen for den tyske stammen.

Ellers var det jo morsomt å treffe på noen kjente navn her. Gertpe f.eks. sier at jeg er en moden dame omtrent på hans alder. Skulle tro det. Jeg hadde passert 60 da jeg begynte å spille TW og skulle vel ikke ha noen interesse i å føre noen i stammen vår bak lyset. Beste stammen i verden og et fantastisk godt fellesskap/vennskap som jeg ikke håper noen skal klare å slå sprekker i.

Kjekt å treffe dere her folkens! Håper dere fortsatt har det bra.
Viva la AriCa!

Hilsen Swissie

Halla, bra å se deg her.......viste at du ikke hadde noen Dual ...... Swissie er Swissie .. Håper du stadig trives i Alpelandet..og som du sier: viva la AriCa
 

DeletedUser

Guest
Ja, dette var jo litt moro. Men dere må ikke lokke meg til å begynne igjen! :D
Fortalte nettopp til LittleNewbie at jeg var innom her. Han ba meg hilse hele gjengen!
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ja, dette var jo litt moro. Men dere må ikke lokke meg til å begynne igjen! :D
Fortalte nettopp til LittleNewbie at jeg var innom her. Han ba meg hilse hele gjengen!

Hils tilbake, vi savner både du og han.........start igjen, vi er stadig mange fra den gamle gjengen som spiller her.
 

DeletedUser

Guest
Så gøy å se så mange kjente navn her. Tenk at dere er aktive fremdeles!
Og så V12, da! Ja, det har nok skjedd litt siden 10. august 2011.

Gertpe, jeg trives fremdeles her i alpelandet, ja. :D
 

DeletedUser

Guest
Men hvem er egentlig denne typen som påstår å være min dual? Noe så idiotisk! Og frekt!
 

DeletedUser

Guest
Ja,det lurer jo vi også på.
Og som forventet,så har h*n ikke svart noe i denne tråden...
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Men hvem er egentlig denne typen som påstår å være min dual? Noe så idiotisk! Og frekt!

Aner ikke, og bryr meg ikke.......viste at det var en fake.....så håper vedkommende blir kastet fra stammen.....ditt navn bør ikke skitnes av en så tåpelig person.
 

DeletedUser

Guest
Er denne personen med i samme stamme som dere? Slike løgner bør være grunn til utestengelse! Håper det blir tatt tak i det fra de ansvarlige personene.
Det går jo ikke an å samarbeide med noen som ikke har ærlighet som ledesnor!

Nå kan en si at jeg ikke har noe med denne saken å gjøre, siden jeg ikke er aktiv. Men så lenge mitt navn har blitt trukket inn i dette, blander jeg meg. Og mine tidligere stammefrender bør ikke slite med slike uærlige typer!
Viva la AriCa!

Vil gjerne høre hvordan dette går videre.
 

DeletedUser

Guest
Jaja.. AriCa gjorde sine saker veldig bra på v2, jeg var der, jeg vet. Fortjent seier, absolutt.
Synd om noen har jugd eller skrytt på seg noe som gjør at noen føler seg alvorlig krenket..
Men synes dette er gått litt for langt, om noe som ikke har noe med v12 å gjøre.

Så mitt tips ville være å ta dette opp med vedkommende privat(!), så slipper resten å være vitner til dette, i mine øyne, spammet.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jaja.. AriCa gjorde sine saker veldig bra på v2, jeg var der, jeg vet. Fortjent seier, absolutt.
Synd om noen har jugd eller skrytt på seg noe som gjør at noen føler seg alvorlig krenket..
Men synes dette er gått litt for langt, om noe som ikke har noe med v12 å gjøre.

Så mitt tips ville være å ta dette opp med vedkommende privat(!), så slipper resten å være vitner til dette, i mine øyne, spammet.

Takker for tipset.....men saken er vel at det har noe med v12 å gjøre, ettersom vedkommende spiller her på v12, og har trådt en god del i spinaten. Og det hadde vel vært mer korrekt om Kurii hadde meldt seg her, fremfor å la andre tale for seg. Håper da ikke man ka bli så nedfor, at man ikke vil forsvare seg selv, eller vedgå at man har trådt litt ved siden av ( det gjør vi jo alle )

Og resten på forum trenger ikke være "vitner" dem har vi selv........og spam Redswan, er dette spam?????
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener absolutt dette er spam, på samme måte som dette svaret er, siden jeg ikke omtaler noe som har med v12 å gjøre.
At noen utgir seg for noe som er gjort på v2, uansett om det er sant eller ei, har da absolutt ingenting med v12 å gjøre, selvom vedkommende spiller på v12. Den logikken holder ikke mål til meg, eller de som ga meg positivt rykte på min forrige tråd.

Så min siste kommentar på denne tråden er; synd om noen taler usant om noe som har med AriCa å gjøre, men det er ikke en v12-sak og ergo spam.

Vil du diskutere videre, er jeg tilgjengelig på pm, Gert ;)
 

DeletedUser

Guest
@Swissie: Hyggelig å se deg igjen! Håper det står bra til med deg :) ( -Grim/Vv0Lv3rn1 )

@Redswan: Du prøver å begrense trådens emne til V2 relatert. Men når det som gertpe har påpekt også involverer V12, ved at Kurii spiller aktivt her, passer det inn. Dersom du føler det ikke hører hjemme her er det så vidt jeg veit ingen som tvinger deg til å lese.

@Kurii: Det hadde vært voksent av deg å si at du beklager her.
 

DeletedUser

Guest
På søndag (4/11) sendte jeg PM både til kurii og til Syphia (som mener at påstanden til kurii er sann) og bad dem trekke tilbake det de har sagt. Fra Syphia fikk jeg et unnvikende svar med en halvveis beklagelse. (Noe om at det var dualen til Syphia som hadde sagt dette.)
Fra kurii har jeg ikke hørt noe.

Beklager dersom noen mener dette er spam, men jeg synes det gjelder v12, siden det er spillere innen samme stamme som sliter med dette.
Ja, wolv, det står bra til med meg. Takk. Tenker med glede tilbake på samarbeidet vi hadde. :)
 

Syphia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Swissie, det var ikke det vi sa. Du fikk melding av den spilleren som er den offisielle Kurii. Men som sagt hun er dualen min på denne kontoen. Han som er Kurii her på forum er ikke Kurii på innogame. Det var dette hun prøvde å forklare deg i den meldinen, vi har prøvd lenge å få tak i han som styrer Kurii på forum men det er litt vannskelig...

Hei, Kurii her! Jeg sa til deg at jeg ikke bruker Kurii på forum... Jeg har ikke rørt navnet eller brukt den på forum, jeg spiller kanskje som Kurii på Verden 12 men jeg ga bort min Kurii konto og jeg spiller dual på denne forum kontoen! Det var det jeg sa... Som Silje prøvde å forklare litt over her er at det er hun om meg (Selina). Han som sitter på Kurii på fellesforum går i klassen vår men han har ikke hvert på skolen i det siste pga sykdom og det er litt vannskelig å få tak på han.... Men vi prøver hvertfall da! Jeg fikk et kjempe rykte på meg og jeg ble egentlig ganske så pissed da jeg fikk høre dette... Han fikk så vanvittig tillsnakk av oss på facebook...
Så Swissie som jeg prøvde å forklare jeg spiller som dual her, jeg har ikke hvert inne på Kurii forum kontoen i det hele tatt så jeg har egentlig ikke noen ting å med denne saken å gjøre... :)

Ja jeg spiller som Kurii når jeg spiller på TW, men jeg har aldri brukt Kurii på fellesforum!

- Selina & Silje // Verden 12 - Kurii og (-->) Mini og Tini (<-- Sluttet)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Blir veldig fortvirret her!?.. Bare ser om jeg har fått dette inn. Så du er ikke Kurii på forum men bare innogame? eller hva er det som skjer?! Jeg har fulgt denne saken en god stund nå men svarer ikke før nå siden jeg syntes det er mye rot med litt fram og tilbake temaer.. Men som du sier du er dualen til Syphia her på forum men du spiller som Kurii på innogame? Men hvem er det da som er Kurii på fellesforum da?

Litt rotete fakta her Selina, men om du skriver kortere og mere ryddig kanskje vi andre forstår dette også? :)

- Umoden Sopp // Mads
 

Syphia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ja jeg spiller som Kurii på innogamet, men jeg er ikke Kurii på forum, for da hadde ikke jeg svart på denne kontoen... Jeg er en erlig spiller, men jeg har vist blitt litt gjemmt bort, bla. dualen min som prøvde å beskytte meg og sjule denne tråden, men jeg fant den etterhvert siden en i stammen min sendte meg en melding.

Men nå er begge som sitter på denne kontoen er 110% erlig med at jeg ikke har noe med denne saken og gjøre. Men som Swissie sier hvis det angår mitt navn (mitt merke/kjennetegn/min signatur) blir innblannet så er det noe helt annet! Jeg fant også ut at han som satt på Kurii kontoen prøvde å få meg kastet ut av stammen så han fant på mange signaturer for å legge meg i et dårlig lys....

Men jeg tok han og har snakket med han, men han nekter å skrive her, men vi prøver å lure han frem! Så dere vil nok se et innlegg ifra han her etterhvert!
 

DeletedUser

Guest
Det eneste jeg husker deg ifra er faktisk ifra Verden 1 og 2 der du spillte som claydol men at du ga deg? Er det sant? Jeg husker det ifra før siden du spillte sammen med men for jeg kjenner igjen erfaringen din derifra. Etterhvert husker jeg at du spillte på Verden 7 sammen med meg der du vant dette er sant ikkesant? :)
 

Syphia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Helt riktig! :) Og nei jeg har aldri hvert dualen til Swissie, jeg hadde min egen konto som het claydol men jeg måtte gi meg for jeg fikk dårligere tid på Verden 1 og ble adlet helt på Verden 2 så tok jeg en pause og begynnte å spille som riiiux på Verden 7 der vi vant :) Etter dette har jeg spillt på alle verdenene men jeg har ikke alltid hatt flaks der så måtte starte på nytt flere ganger.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp