Kurii - Lyver på seg bragder

Status
Stengt for ytterligere svar.

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Dette var jo veldig fint.....en forklaring :) var jo nettopp dette vi etterlyste , så hadde vi gamlinger sluppet å hisse oss opp. Men bedre sent enn aldrig..
 

DeletedUser

Guest
Det er jo greit med en forklaring. Selv om det er et par småting jeg syns er forvirrende.

Jeg fant også ut at han som satt på Kurii kontoen prøvde å få meg kastet ut av stammen så han fant på mange signaturer for å legge meg i et dårlig lys....

For eksempel den delen der. "mange signaturer"? Den eneste andre delen av signaturen var riiiux, som du selv har i signaturen. Skrevet på samme vis, faktisk. Det eneste konkrete tilfellet av skryting er da det ang. Swissie. I tillegg så er det jo sånn som dette innlegget. Skrivestilen virker veldig lik din, Syphia. Veldig lik. Åja, og det signeres på samme vis som du selv gjør.

Så på den ene siden har man en veldig komplisert forklaring, som involverer veldig mange parter. Som også kan virke ganske usammenhengende, og motivasjonen til en del av handlingene i forklaringen virker... suspekte. For ikke å nevne at det tok så lang tid som dette før en forklaring dukket opp.

På den andre siden har man det relativt enkle tilfellet av at noen prøver å bortforklare at de dreit på draget.

Occam's razor, anyone?
 

Syphia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Men om du ser litt etter også, så går vi på samme skole.. Fellesforum kontoen Kurii spillte med oss og han skjenner henen så godt, i sammenheng med det at Selina alltid signerer i stammens forum hver gang hun legger ut et innlegg "- Selina // Kurii" Han glemmer mellomrommet hennes.. Det er signaturen hennes. Han kjenner oss alt for godt og han kom ikke med i -RE- nå Selina kom inn og har i ettertid prøvd å få kastet henne ut derifra..

Selina har ingen skyld i dette. Han kjenner til alle navnene som jeg og Selina har hatt på dette spillet og det er ikke vanskeligere en å gå inn på TW Stats og finne ut ossen navnet til "riiiux" er skrever slik som det er skrevet. Jeg kan ta en del i at jeg prøvde å få Selina på et annet spor en å lese denne for å beskytte henne men hun sa etter at hun så denne at hun ikke ville bli beskyttet, det er hennes navn som har blitt "misbrukt" på dette forumet og hun ville ordne opp i dette selv.

Du skriver mye bra her på forum og det er derfor det er så lett for oss alle og svare fordi at alle forstår hva du mener/skriver, det er ikke alle som klarer å skrive det sånn som du gjør og derfor lettere for meg og svare/forklare for deg :)

Men denne saken går litt over styr og det er mye som blir sagt her men Selina har nå forklart alle sammen og hele saken hun forklarer er sant 110% riktig og sant!

- Silje :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er redd du misforsto meg litt angående signaturen. Hvis han skulle ødelegge for Kurii ved å finne på ting i signaturen, hvorfor bare finne på en ting? Og ha med en tidligere konto som stemmer? Spesielit når Kurii nå har sagt at han fant på flere. Forumbruker-Kurii hadde også vært aktiv registrert på forumet lenge før Kurii ble med i -RE-, uten noen merkbar endring i oppførsel. Alle innleggene før det svarer også til en som faktisk spiller på Kurii IG, og ikke bare en random person.

Det virker heller ikke som om forumbruker-Kurii har hatt en spesielt destruktiv oppførsel på forumet. Etter å ha skummet gjennom innleggene til den forumbrukeren så virker det som stort sett fine innlegg, og et fint medlem av forumsamfunnet. Vel, med unntak av signaturen.

Hvordan var det forresten å skjelle forumbruker-Kurii ut på facebook? Det virker som om dette skjedde omtrent samtidig som det var vanskelig å få tak i denne personen. Som vel har vært sjuk i en måneds tid nå.

Noe som også slår meg når jeg skummer gjennom innleggene til forumbruker-Kurii er måten å skrive på. Som er slående lik Syphia sin skrivemåte. Som virker som den samme, uansett om det er "Silje" eller "Selina" som svarer. Snakker om "Silje" og "Selina"... Det er imponerende av noen å holde dette innlegget skjult for deg i så lang tid, "Selina". Spesielt med tanke på hvor glade folk er i å snakke på skype. Jeg vil tro det kom mange henvendelser både på skype og IG. Deler du skype med "Silje" også?

Vet du hva jeg tror? Kurii ville imponere noen, og på lik linje med så alt for mange andre bestemte seg for å skryte på seg en tidligere konto. Men hun tenkte ikke langt nok, og ble avslørt. Hvordan løse dette? Innrømme skyld? Uff, nei. La oss finne på en fiksjonell person som tar på seg skylden for dette. Kanskje en annen fiksjonell person for å forklare hvorfor du ikke svarer. Forklaringen blir bare mer og mer komplisert.

Occam's Razor er ideen om at man skal forkaste kompliserte forklaringer til fordel for enkle. Det er ikke en spesielt logisk solid argument, men i mange tilfeller funker det usedvanlig godt. Unntatt i religion, hvor "Gud" tydeligvis er den enkle forklaringen på alt. Noe som må bety at Gud er 42.

Jeg tror IG-Kurii, forumbruker-Kurii og Syphia er en og samme person. Det er for mange urimelige ting som må falle sammen for at Syphia sin forklaring skal stemme. En enklere, og mye mer elegant, løsning slår meg som mye mer sannsynlig.

P.S. Takk for komplimentet angående min skriving. Jeg skulle ønske min gamle norsklærer delte ditt syn på det punktet.
 

DeletedUser

Guest
Detektiv og konspirasjonsteoretiker Grimlock til tjeneste!

detective.gif
 

DeletedUser

Guest
Forumbruker-Kurii hadde også vært aktiv registrert på forumet lenge før Kurii ble med i -RE-, uten noen merkbar endring i oppførsel. Alle innleggene før det svarer også til en som faktisk spiller på Kurii IG, og ikke bare en random person.

Synes det er veldig rart med tanke på det hun sier her:

Så Swissie som jeg prøvde å forklare jeg spiller som dual her, jeg har ikke hvert inne på Kurii forum kontoen i det hele tatt så jeg har egentlig ikke noen ting å med denne saken å gjøre... :)

Ja jeg spiller som Kurii når jeg spiller på TW, men jeg har aldri brukt Kurii på fellesforum!

- Selina & Silje // Verden 12 - Kurii og (-->) Mini og Tini (<-- Sluttet)

Forumkontoen ble altså laget før V12 startet, men Selina nekter for å ha brukt forumet med kontoen Kurii?
 

Syphia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeg snakker 100% sant til deg grimlock, hun hadde ikke noe med denne saken og gjøre. Ja jeg og Selina deler skype, men for øyeblikket så er det hun som bruker den mest.

Vet du kanskje mener at forum-Kurii er samme person som meg og Selina, men nei, vi er ikke en og samme person. Det er derfor vi lenge hadde prøvd å forklare saken for dere noe vi syntes er riktig og gjøre. Akkuratt i dette øyeblikk snakker Selina sammen med Forum-Kurii og prøver å få han til å snakke her og gi dere sannheten personelig. Klarer hun det, vil dere se at forum-Kurii vil snakke her på dette forumet.

Vet også at han skriver mye positivt her på forum, men han er ikke akkurat en vi to stoler på lengere.. Etter som det han gjorde mot Selina, men vi har sagt sannheten hele tiden og jeg håper dere faktisk kan tro på det at Selina ikke har gjort noe eller tatt del i noe av dette..

- Silje
 

Syphia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Synes det er veldig rart med tanke på det hun sier her:



Forumkontoen ble altså laget før V12 startet, men Selina nekter for å ha brukt forumet med kontoen Kurii?

Hun har jo ikke brukt den kontoen før! Jeg mener det, hun har brukt en forum konto før og det er "riiiux" men hun besluttet å ta del som en dual inne på denne kontoen på forum [Syphia].
 

DeletedUser

Guest
Jeg finner det også veldig interessant at både riiux og kurii har spilt på samme verdner
Kurii: V10, V11.
Riiiux: V10, V11.

Riiiux har også konto helt tilbake til V1, der dere nevner at kurii har spilt på kontoen claydol V1

Jeg må også si at det er utrolig rart at dere sier det at Selina alltid skriver under med sin signatur, noe som ikke er gjort her:
Helt riktig! :) Og nei jeg har aldri hvert dualen til Swissie, jeg hadde min egen konto som het claydol men jeg måtte gi meg for jeg fikk dårligere tid på Verden 1 og ble adlet helt på Verden 2 så tok jeg en pause og begynnte å spille som riiiux på Verden 7 der vi vant :) Etter dette har jeg spillt på alle verdenene men jeg har ikke alltid hatt flaks der så måtte starte på nytt flere ganger.


Og jeg må også si at det er utrolig merkelig hvor dypt denne "kompisen" i klassen har gått for å finne ut hvordan Selina skriver? At denne "kompisen" faktisk klarer å skrive på samme skrivemåte? Det er på ingen måte snakk om fengselstraff og lignende ting man ser på diverse serier, der man ofte ser at "tyven" går inn i så dype ting... nei, dette et offentlig forum til et internettspill. Jeg har utrolig liten tro på at noen har gått så hardt til verks for å skjule over ting som til og med skrivemåten til Selina.

Dessverre, men dette er for godt til å være sant, og alt dette kan dessverre ikke være tilfeldig.
 

Syphia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hei dere, Selina her!

Ja jeg spillte på Verden 10 og 11 men hør nøye etter nå! Jeg spillte som riiiux på disse verdenene ja, men på Verden 10 ble jeg adlet, også begynnte Verden 11 der jeg også registrerte meg som riiiux, men da jeg ble adlet der også, ble jeg litt lei av å begynne på nytt med riiiux når nesten alle kjente meg igjen så jeg laget Kurii, etter å ha spillt litt på Verden 11 og hadde satt riiiux på sletting begynnte jeg og spille fast på Kurii.. To - tre uker etterpå ville jeg bare spille Verden 10 bare for å møte noen beskjente men så ble Verden 11 litt viktigere osv.. Men så ble jeg adlet igjen.. Litt i senere tid fikk jeg tilbud om å være dualen til FragRight, der var det allerede 2 som spillte på kontoen der, så etter jeg kom på den kontoen så var vi 3 stk..

Seff har jeg spillt på Verden 10 og 11 med riiiux, men jeg bytta kontonavn osv.
 

Syphia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeg spillte aldri på Verden 1 med riiiux, ikke skjønner jeg hvrofor jeg står som registrert der en gang, men jeg spillte som claydol der en stund :)
 

DeletedUser

Guest
OK... Da må jeg vel fortelle sannheten her da... Siden disse to jentene ikke klarer å slutte å mase på meg.... JA! Disse snakker sant, jeg gjorde dette egentlig bare fordi jeg er/var sjalu på Selina... Hun klarer så mye bedere en meg, så jeg planla egentlig bare å få henne til å ikke kunne klare å søke seg inn i noen stammer på Verden 12... Og det er også sant at hun har aldri hvert aktiv på denne kontoen noen gang det er bare innogame hvor hun spiller som Kurii, hun har snakket sant til dere hele tiden.. Tro meg når jeg kom på skolen idag så fikk jeg mye tilsnakk ass!! De ga seg ikke før jeg skrev sannheten her... Irriterer meg, det var så nære at jeg klarte å ødelegge for henne..

Når jeg ikke klarer å komme langt nok slik som Selina gjør så gjorde det meg sinna.. Jeg måtte finne på noe da! Jeg måtte prøve å stoppe henne, hun klarer å komme inn i så mange gode stammer fordi hun har så mange gode sider som mange stammer er ute etter.. Noe jeg ikke har. Hun er aktiv, hun er seriøs, hun er erfaren og er saklig og holder seg til saken hele tiden, hun er en virkelig god ressurs for de fleste stammer.. Det er grunnen til at jeg gjorde som jeg gjorde mot henne, siden jeg vil få stamme plasser før henne og alt det der...

Hilsen...
Oddvar
 

Syphia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Kan jeg bare få spørre deg?! Hvorfor i hesikke sa ikke du noe til meg om dette da?! Kunne jo ha hjolpet deg... Trenger ikke å ødelegge ryktet mitt bare fordi du mener du ikke klarer noe...
 

DeletedUser

Guest
Fordi jeg ville klare ting selv... måtte bare holde deg i sjakk for en sund for å få folk til å bli litt mere OBS!. På deg osv.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ikke før og ødelegge. Men dette er den "andre" personen jeg ser i mitt liv som refererer til innogame, når jeg tror de mener ingame. Jeg er til og med i stammen din selina. Men jeg kjøper heller ikke det. Dette blir for villt for at det skal gi noen som helst mening.
 

Syphia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hvorfor gjør du sånn mot meg? Hva har jeg gjort mot deg?!?! I alle år har jeg gjort alt for deg... Og dette er takken?! :eek: Greit det!.. Dette er siste gangen jeg kommer til å gjøre noe for deg igjen... :mad:
 

Syphia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ikke før og ødelegge. Men dette er den "andre" personen jeg ser i mitt liv som refererer til innogame, når jeg tror de mener ingame. Jeg er til og med i stammen din selina. Men jeg kjøper heller ikke det. Dette blir for villt for at det skal gi noen som helst mening.

Du vet jeg sitter på denne kontoen ikke sant? Jeg har aldri hvert på Kurii innenfor forum.
 

DeletedUser

Guest
For all del, sitt og krangle med deg selv om du vil. Artigere for oss andre.:)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp