Kutte ned priser får mynter/adelsmenn på v1 !

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hei alle sammen.

Det er store kriger i frontene på v1, ikke dårlig med aktivitet, og en endeløs krig som begge sider kjemper hardt for å vinne.

Hva med å kutte ned prisene på adelsmenn og mynter ? Det vil gjøre en litt større forskjell i krigen via aktivitet, aktive spillere vil jo kunne adle mere enn før.
Fler vil også være mere aktive ettersom man kan ta imot fler angrep, og flere og fler vil kapre til seg flere byer.

Hva tenker dere andre ?

- Adriankm
 

DeletedUser

Guest
Dette er blitt tatt opp aldrig så mange ganger, og alltid fått nei.


Så mitt svar er nei..
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mitt svar er sefølgelig JA!...

TW går nedover og nedover med spillere og v1 er vel den eneste verdenen med 3-4 store stammer som kriger.
Norsk tw mister spillere hele tiden så for og ikke miste hele v1 også syns jeg at dere burde kutte ned prisene på adelsmenn og stenge verdenen for nye spillere vis ikke det også er gjort :D

Så .....

JA
JA
JA
JA
!
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Dette er blitt tatt opp aldrig så mange ganger, og alltid fått nei.


Så mitt svar er nei..

Vil vell si at selv om forslaget er tatt opp før, skader det rett og slett ikke å ta det opp på nytt, beviser bare at fler og flere tenker at dette kan være en lur Idè..
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Sindick, gå og grin bak en busk. Å følge strømmen er teit, orginal og nytt er bra. KUTT PRISEN! :)
 

DeletedUser

Guest
Heilt uenig , hold det sånn som nå og ikke avslutt/steng v1 før en stamme har 90% av byene.. Da har vi det moro i mange år til :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Eneste det da kan være fair på er hvis den produksjonen av gullmynter man har til nå eller endringen evt. skjer blir x2 så hvis du har 20 000 gullmynter får du 40 000, da det blir fair for de som har spilt lenge. Forholdet blir da riktig :)
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det blir da helt sykt med adelsmenn på enkelte spillere, de store spillerne vill vell kunne utdanne så mange adelsmenn som de har av byer..
Det er å gi gratis adelsmenn, bedere å jobbe billigere får det enn å motta det gratis.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det blir da helt sykt med adelsmenn på enkelte spillere, de store spillerne vill vell kunne utdanne så mange adelsmenn som de har av byer..
Det er å gi gratis adelsmenn, bedere å jobbe billigere får det enn å motta det gratis.

Det er det som blir fair, hvis ikke så blir det jo lettere for nye spillere å komme fort opp. Lettere sagt blir halve arbeidet til spillende spillere nå slettet ved evt endring
 

DeletedUser

Guest
det blir lettere for gamle spillere å få nye byer også da.
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Kan noen i teamet svare på denne tråden ? Og gi deres mening om dette ?

Ikke alle har nok adels, de blir bare borte her, hehe..

Men ikke stenge v1 får nye spillere, det er som å be v1 gå i en enda større innaktiv sone enn den er.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Få ned prisen på gullmynter kjapest mulig silk at man faktisk kan adle ned spillere uten å måtte stoppe opp pga. adels mangel. med 1-3 adels produsert per dag på en rimelig stor konto tar det et år å adle ned en annen spiller hvis denne ikke adler andre byer i mellom tiden. Et klart ja fra meg!
 

DeletedUser

Guest
Det går ikke lang tid å adle ned en spiller vist stammen bidrar , det funker heilt fint.. Så det argumentet holder ikke ? Vist det tar ned prisene på gullmynter så er eg redd v1 vil bli stengt for nye folk også, da er det et tidsspørsmål før v1 dør ut. Det er all for mange som slutter og for få starter allerede p.g.a v2-3-4-5 og 6.
 

DeletedUser

Guest
Men så sa han jo ikke stamme heller da. Han sa at det kunne ta 1 år for en spiller å adle ned en annen. Ser ikke noe om stamme der. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hmmm... Lurer litt på noe...

Heter dette spillet TRIBALwars? eller PLAYERwars?... hmm...
 
Topp