Labbis undrer seg...hvorfor??

DeletedUser

Guest
Hvorfor blir enhver debatttråd her inne svingt om til snakk om ''hyper`n'' - er det kun det som kan snakkes om her inne?
Kanskje ikke så rart de føler seg store da alle havner i ''hyper''debatt åkke som :)
Hadde vært morsomt for oss som ikke er så opphengt i ''hyper`n'' at debatter kunne holdt seg til tema...

Amen

:p
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
"Fordi alle elsker oss, selv om de ikke vil innrømme det."

Svarte for Nofjon der :)
 

DeletedUser

Guest
Fordi det ikke er noe interessant som skjer på serveren som ikke inneholder bossegjengen.
 

DeletedUser

Guest
De heter Bosserne nå. Ikke Hyper'n. :D:cool:

Uansett så er det fordi det er lite annet å prate om her.

Jeg vedder en tier på at Noffe eller RV sier at det er på grunn av sjalusi. :D;)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
De heter Bosserne nå. Ikke Hyper'n. :D:cool:

Uansett så er det fordi det er lite annet å prate om her.

Jeg vedder en tier på at Noffe eller RV sier at det er på grunn av sjalusi. :D;)

Jeg kommer ikke til å si det.
Men jeg synes det er pussig at det lages en tråd som handler om at det er for mange tråder som handler om oss.

Om BoS og US som tema i denne tråden stopper her, så skal ikke jeg lede den tilbake til oss igjen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Tenkte denne kunne brukes til hypern bosserne eller hva... så kan folk fokusere på tema i de andre :D *føler meg egentlig ganske flink* :p
 

DeletedUser

Guest
De heter Bosserne nå. Ikke Hyper'n. :D:cool:

Uansett så er det fordi det er lite annet å prate om her.

Jeg vedder en tier på at Noffe eller RV sier at det er på grunn av sjalusi. :D;)

Nix.
Det kommer vi da slett ikke til å si..
Oppgjør i premium? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor blir enhver debatttråd her inne svingt om til snakk om ''hyper`n'' - er det kun det som kan snakkes om her inne?
Kanskje ikke så rart de føler seg store da alle havner i ''hyper''debatt åkke som :)
Hadde vært morsomt for oss som ikke er så opphengt i ''hyper`n'' at debatter kunne holdt seg til tema...

Amen

:p

Jeg er veltalende, høy, mørk og kjekk. Kan det ha noe med saken å gjøre?? :confused:
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg er veltalende, høy, mørk og kjekk. Kan det ha noe med saken å gjøre?? :confused:

hvis dette hadde vært under et forum for løgner ja.. og foresten labbis, US driver med så mye dårlig propaganda.. de klarer rett og slett ikke å holde seg unna en eneste tråd!!:D
 

DeletedUser

Guest
hvis dette hadde vært under et forum for løgner ja.. og foresten labbis, US driver med så mye dårlig propaganda.. de klarer rett og slett ikke å holde seg unna en eneste tråd!!:D

Ser ingen grunn til at vi skulle det? Alt dreier seg jo om oss uansett. Også denne tråden, som startet med å ikke snakke om oss. lol
Dessuten har jeg mange ganger sagt at vi ikke juger, men informerer. :)
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
tydeligvis har han mer en deg.. siden du egentlig ikke skulle være på dette forumet lenger..?!
 
Topp