Lage ny tw champion på hele .NO

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Aurora

The Governator

Magic Dude

RaM77

Bacardi Razz

Redswan

General112

Eru Iluvatar

Donnes

Sylphida

Chris|Hoopholio

Don slask

-TK-

Reisverket

Spoonman

Ras al ghul

Vallhall

Superman
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Var egentlig ironisk for å prøve å være morsom, men kan jo hende at det faktisk er gjennomførbart - samtidig som kan bli gøy. Jeg orker ikke å tenke gjennom pros og cons nå, liker uansett dette konseptet generelt.

Med et slikt system blir det en del å holde styr på og en del tellejobb. Jeg kan muligens bidra med å "arrangere", ble jo jeg som tok over etter Sondre på v14 (etter anmodning fra Robert :eek: ). Kan dog ikke garantere noe 71 siders oversikt til finalen. ;)
 
Sist redigert:

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
ihh.. jeg ville aldri gi min stemme til en konto som har dual, bare sånn at det er sagt. og dermed vil nok mange ikke få min stemme. en champion er i mine øyne den som klarer seg med kun stammen, og spiller solo på kontoen. DA er personen en verdig champion.
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Tok med spiller som var/er aktive nå for jeg mener at de fortjener det for innsatsen sin.

Decrepitus
Mount And Blade 1
Belzebub (Da Henrik og Daniel spilte her)
Lexington/Three are Legend (Axelz, Kristian og Henrik)
Zippymaster/TW Guiden
Yasir
Mickey n Mallory (Kristine, Eskil og Geir)
Atlas (Geir og Atle)
Bermuda (Håkon og co)
Fakenickern (Robin)
Terminator (Scott)
Skandyzz
 

DeletedUser

Guest
Støtter Mr Starboy her. Skal vi kåre en TW-Champion, så blir det i mine øyne feil å stemme på en konto med 3-5stk.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
ihh.. jeg ville aldri gi min stemme til en konto som har dual, bare sånn at det er sagt. og dermed vil nok mange ikke få min stemme. en champion er i mine øyne den som klarer seg med kun stammen, og spiller solo på kontoen. DA er personen en verdig champion.

<3 Heldigvis har jeg kun spilt solo på .no (med unntak av v22 der jeg ikke har begynt ordentlig enda)
 

DeletedUser

Guest
ihh.. jeg ville aldri gi min stemme til en konto som har dual, bare sånn at det er sagt. og dermed vil nok mange ikke få min stemme. en champion er i mine øyne den som klarer seg med kun stammen, og spiller solo på kontoen. DA er personen en verdig champion.

Jeg og dani har spilt duo i snart 5 år. Så blir veldig vanskelig å ranke bare en av oss siden vi ikke har spilt alene på år og dag :O
 

DeletedUser

Guest
Jeg nominerer torkild/blackburn/afroki/darky66/torkilds disipler
 
Topp