Besvart Lage private verdener

Vil du at man skal kunne lage private verdener?

  • Ja, absolutt!

    Stemmer: 16 53,3%
  • Ja.

    Stemmer: 4 13,3%
  • Nei.

    Stemmer: 1 3,3%
  • Nei, alldri!

    Stemmer: 9 30,0%

  • Totalt antall stemmer
    30

DeletedUser

Guest
Jeg har spillt TW i litt over et år nå. Det har vært veldig gøy å spille og jeg har
gjort det bra. Det er gøy helt til noen begynner å adle deg.

Derfor er mitt forslag at man kan lage sine egne private verdener. Bare deg mot hundre-
kanskje tusenvis av barbarlandsbyer, eller spille sammen med venner.
Man burde kunne gjøre om på alle verdensinnstillingene og hvilke spillere som har adgang.
Hadde dere lagt inn dette, ville i alle fall jeg spilt mer enn det jeg gjør nå.


NB! Husk å svare på undersøkelsen, og legg gjerne igjen en kommentar.
 
Sist redigert av en moderator:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Spiller ikke det spillet her for å gå solo. Jeg spiller enda fordi jeg prater godt med en del folk i stammen. Og det å adle bare grått er jo veldig kjedelig? :sleepy:
 

DeletedUser

Guest
Det er derfor man kunne gitt vennene sine adgang til verdenen sin.
 

DeletedUser

Guest
Tenker du at dette skal koste penger? Ellers er det bare å gi opp først som sist.
 

DeletedUser

Guest
Få deg en konto på v1, så har du så mangen barbarer som er OVER 9k poeng du bare orker å adle og fremdeels er det mer igjen!
 

DeletedUser

Guest
.,.

hørt sånt. men de finnes allerede. ulovlig riktignok men.
hadde vært bra og ihvertfall trene litt på sniping/timming der
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Man kan lage sin egen server ved hjelp av noen få ting, og har testet det ut før. Har en oppskrift på det liggende en plass.
Men er vell ulovlig å lage en slik server hvor flere enn deg selv har muligheten til å spille.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Man kan lage sin egen server ved hjelp av noen få ting, og har testet det ut før. Har en oppskrift på det liggende en plass.
Men er vell ulovlig å lage en slik server hvor flere enn deg selv har muligheten til å spille.

Det er ok om man ordner det på f.eks et lan hjemme hos seg selv, hvor kun de som er i det huset får muligheten til å joine verden. Blir det andre utenom den internettkoblinga så er det ulovlig.
 

DeletedUser

Guest
how

hvordan lager jeg disse verdenene? og kan jeg ha mange kontoer der? kan jeg ordne innstillingene selv eks plass til 50000 tropper i gården
 

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
mener det er en engelsk versjon og?

EDIT: Man laster ned den som ligger på siden der, så mener jeg at man kan velge språk under installeringen.
 
Sist redigert:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg har ingen anelse, men jeg kan høre om det finnes noe - selv om jeg tviler på at det finnes en på norsk, kun engelsk og tysk om jeg skal tippe.
 
Topp