league of legends

DeletedUser

Guest
Oh yeah.

Siden Sc2 har en chat, sin jeg dette spillet trenger en også.
bare siden spillet er så awesome.

Skriv skype nick under om dere spiller LoL, og vil inn i chatten:cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg er i chat'er (som SDDN chat'en) hvor det ikke er så mye spam.. :p

Men jeg orker ikke haugevis av meldinger, hvor folk egentlig ikke engang diskuterer noe viktig.. Har sett hva marius kan finne på å bable om før..:D
 

DeletedUser

Guest
Jeg er i chat'er (som SDDN chat'en) hvor det ikke er så mye spam.. :p

Men jeg orker ikke haugevis av meldinger, hvor folk egentlig ikke engang diskuterer noe viktig.. Har sett hva marius kan finne på å bable om før..:D

Har jeg noen gang tatt opp noe som ikke er viktig?
 

DeletedUser

Guest
Du nevnte noe om en League of Legends-chat på skype for litt siden, da :)
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ingen er en større scrub enn deg. Eneste du får til som er spillrelatert er jo TW!
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil ikke snakke med folk som ikke har the mind of a pro. Men om det er noen TRUE PRO MASTER-SKILL GAMERs her på twfora (tviler!) så kan vel en chat være en idé. Men holder ikke det med en tråd her?
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil ikke snakke med folk som ikke har the mind of a pro. Men om det er noen TRUE PRO MASTER-SKILL GAMERs her på twfora (tviler!) så kan vel en chat være en idé. Men holder ikke det med en tråd her?

Vi chatter jo så mye fra før at det har ikke så mye å si:cool:
Men er fun å se hvor mange som spiller det, og chatte litt med de syns nå jeg:eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil ikke snakke med folk som ikke har the mind of a pro. Men om det er noen TRUE PRO MASTER-SKILL GAMERs her på twfora (tviler!) så kan vel en chat være en idé. Men holder ikke det med en tråd her?

Jeg har vunnet lans.. Og kjenner godt de som vant hele TG compo'en..
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Hvis han trenger 2 uker for å kunne kjøre over meg er du ikke en veldig god lærer.
 
Topp