league of legends

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Når jeg satt på macen med touchpad, ja. Når jeg kom til en skikkelig PC slo jeg da han ganske greit. ;)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Er en gjeng i klassen min som spiller dette LoL spillet. De mobber Tribal Wars for the record. Og da svarer jeg, no offence LoL g33ks, at de spiller et magi spill, og slenger med om de har fått en ny magiker og noen romvesen på spillet sitt.

Men er dette spillet til Mac OS X også :)?
 

DeletedUser

Guest
Om du bruker mac har du ingenting på det spillet å gjøre. Det er allerede nok folk som bruker ørten minutter på å loade der.
 

DeletedUser

Guest
Ja sånn som han raringen som brukte iPad herregud så lang tid det tok.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hey min PC bruker også fjørten år på å loade, men når jeg endelig har fått begynt et game går det totalt uten lagg og annet fanteri, da.
 

DeletedUser

Guest
Ja grunnen til det er fordi at selve navnet er League of Legends. Forkortelser er ikke så vanskelig når du først skjønner konseptet.
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Riktig, og LoL er et så gjennomført bra navn på det spillet. Ikke bare er det en forkortelse som stemmer med forbokstavene i navnet, men det reflekterer også hvordan hele spillet er. Nemmelig lol! Eller latterlig om jeg får oversette litt fritt.
 

DeletedUser

Guest
Riktig, og LoL er et så gjennomført bra navn på det spillet. Ikke bare er det en forkortelse som stemmer med forbokstavene i navnet, men det reflekterer også hvordan hele spillet er. Nemmelig lol! Eller latterlig om jeg får oversette litt fritt.

Du er latterlig! :eek:

Go LoL! :cool:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jeg og 3-4 kompiser leste at 1 noob ødela hele gamet..Dermed fant vi ut at vi skulle bli 4 noober! Så pass dere, for here I come :)
 
Topp