league of legends

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Nesten alle på skolen spiller det, det er frivillig tvang :p
men kan ikke noe svare på spørsmålene? Det er skikkelig tungvindt og spille, spessielt uten keybindings til musa.
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Spillet lar meg ikke binde, nei. Men er det ikke sånn at man kan binde knapper på tastatuert til andre på selve PCn?
 

DeletedUser

Guest
Dere folk som er så glad i LOL -.-

Nå som jeg blir tvingt til å spille har jeg et par spørsmål.

1. Hvorfor kan jeg ikke binde keys til museknappene mine... wtf liksom !?
2. Hvorfor kan jeg ikke spille windowed mens det faktisk er mulig og lokke ned spillet?
3. Hvorfor kan jeg ikke gå med wasd og putte spells på 1, 2, 3, 4 liksom...

  1. Fordi dette kan gi deg en fordel ovenfor andre spillere.
  2. Du kan ved å laste ned noe som heter shift window.
  3. Fordi dette vil gi deg en fordel ovenfor andre spillere.
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
  1. Fordi dette kan gi deg en fordel ovenfor andre spillere.
  2. Du kan ved å laste ned noe som heter shift window.
  3. Fordi dette vil gi deg en fordel ovenfor andre spillere.

Faktisk er 1,2,3,4,5 og 6 opptatt på item attacks. Feks Hextech gunblade, youmoos ghostblade osv
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
  1. Fordi dette kan gi deg en fordel ovenfor andre spillere.
  2. Du kan ved å laste ned noe som heter shift window.
  3. Fordi dette vil gi deg en fordel ovenfor andre spillere.

På det første, hvis det var mulig ville det vært likt for alle. Av alle spill jeg har spillt som har en keybinding funksjon er LoL det første som ikke lar meg bruke muse kanppene mine, det er bare unsannsynlig teit. Spessielt når man er vant til og spille spill sånn.

på nr. 2, det er bra =) har du kanskje en link :p

Nr. 3, ved og putte spells på 123 er ikke snakk om nor fordel det er bare jeg som liker og bruke de knappene. Og man burde kunne på med WASD for igjen hvis det var mulig ville alle kunne gjøre det.

for meg virker denne spillet rett og slett som et slags kommunist opplegg. De tar bort muligheter for det som kan, for at det skal bli at det skal bli lettere for folk som ikke har så bra skillz. Jeg syns det tar bort mye av gleden ved og spille når man liksom ikke kan lære seg nye ting.

Jeg husker når jeg spillte wow og en kompis lærte meg hvordan jeg ikke skulle bruke musa, men bruke hotkeys i steden. det er tross alt noe av det som er gøy.
 

DeletedUser

Guest
spiller dette selv as. meget bra spill.
skype navn er eyeland666
 

DeletedUser

Guest
Altså...eh. Altsåeh.

Det blir jo litt av sjarmen at alt ikke er SO SIMPLE hele tida også, da? :p Dette er et annerledes spill, for annerledes (i forstanden "kule") folk, og da bruker man annerledes metoder... deal with it :p

Tror kanskje det kunne blitt lettere med det du sier, jah, men nå er nok dette noe som er så innarbeid at de som ikke får kunnskapen vil ha mye mindre sjans på å greie noe enn de som kan det. Det kan sammenlignes med faneskifting og andre forenklinger av TW, de som kan det har det mye lettere, og de som ikke kan det har det verre. Bare at dette har alltid kunnet gå an, dersom de plutselig skulle begynt å forandre LoL hadde det blitt ekstremt. En liten håndfull spillere som lett tar overtaket over andre... itj no' gøy! :eek:

EDIT: At jeg skriver trøndersk på slutten gir meg automatisk rett i enhver diskusjon... your argument is invalid ;)
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Det er i den tilstanden lol er nå at det er "SO SIMPLE", det er ikke snakk om kraftige endringer, bare enkle forbedringer. Jeg tror ikke det ville hatt stor invirkning om man kunne gjøre dette. Men for de som liker og spille slik jeg gjør hadde det blitt mye mer komfortabelt. LoL er alt for "noob" venlig og tar bor mye av muligheten og gleden av og bli bedre.

666.jpg
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det er i den tilstanden lol er nå at det er "SO SIMPLE", det er ikke snakk om kraftige endringer, bare enkle forbedringer. Jeg tror ikke det ville hatt stor invirkning om man kunne gjøre dette. Men for de som liker og spille slik jeg gjør hadde det blitt mye mer komfortabelt. LoL er alt for "noob" venlig og tar bor mye av muligheten og gleden av og bli bedre.

666.jpg

SO SIMPLE er ment å bety "enkelt" i den forstand at det blir lett - ikke "simpelt" :) Og gleden av å bli bedre er fremdeles til stede, det er bare at du må jobbe mer for den. Det du egentlig vil ha er mer valuta for samme pris, og det er noe du ikke kommer til å få. Isteden kan du venne deg til måten det blir gjort på her og bli bedre på den måten ;)
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
  1. Fordi dette kan gi deg en fordel ovenfor andre spillere.
  2. Du kan ved å laste ned noe som heter shift window.
  3. Fordi dette vil gi deg en fordel ovenfor andre spillere.

På hvilken måte kan nummer 3 gi en fordel ovenfor andre spillere? Tror da de fleste har 1, 2, 3, 4 knapper.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
er det ikke en bakdel å bruke spells og movement på samme hånd?
 

DeletedUser

Guest
Fikk forresten en e-post av LoL som påsto at det var en ny greie der som het Dominion elns... Noen som vet hvordan den funker? Gidder ikke sjekke :eek:
 

DeletedUser

Guest
Gjør jo ikke det :) Jeg HAR en konto på LoL (ville vite hva alle ordene betydde!!! :D) men jeg bruker den omtrent aldri :p
 
Topp