Ledelsen i IB, respektens folk?

Carneolt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg har blitt bedt om å kontakte kilder som ikke har noe med saken å gjøre her, og når jeg kontaktet dem ga det heller ingen mening, bare enda flere forklaringer som ikke passer, det tok meg gruelig lang tid å få kontakt med de jeg skulle ha kontakt med, og den ene sa at jeg skulle skaffe meg hjelp og har tidd stile siden det (hvordan fant han den nettsiden han ga meg tro?). Den andre har vært mye mer fornuftig i mine ører, men har trukket seg i denne saken og lakt den på andre.

Mvh Rolfusbragikus

Jeg har ikke for vane å svare på slike innlegg, men jeg gjør et unntak på den saken her. Vi spiller et krigsspill og her angriper en stamme en annen uten at det egentlig behøver å være en annen grunn enn at de vil vokse. Det er vel noe de fleste stammer her har gjort før, og vil gjøre igjen. ;)

Du sier her at det har tatt deg lang tid å få kontakt med de som har med denne saken å gjøre. Det er noe jeg ikke skjønner da det på IB sin profil står klart og tydelig hvem som er diplomater der. Og ingen av disse fikk noe brev fra deg om dette før du gikk ut her med denne saken. Der står jeg og 2 til oppført. Og saken i seg selv er enkel nok. Den 25. februar så ga vi klarsignal til gruppelederne våre at din stamme kunne angripes. Noe flere av våre medlemmer hadde spurt om lenge, men i og med at dere var allierte eller hadde en IAP med AKDM nå IBB før de merget med oss ( IB ) så sa vi nei. Men da mergen kom og de skulle ha samme diplomatiliste som IB ble dere ikke med der, og dermed så fikk våre medlemmer lov til å angripe din stamme da de spurte om dette. Den 26. februar så hadde en av våre tatt en by fra deg, og den 28.februar så gikk du inn i IBB. Og at det var deg som fikk det første angepet imot seg og at det var Kathoga som angrep er en tilfeldighet og ikke noe annet.

Så neste gang det er noe, så hør med de som står oppført til å ta seg av slike saker :)


Hvordan du vil tolke dette er helt opp til deg, men uansett så får du ha lykke til videre med spillet :)
 

feddy567

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har en venn i IBB. Han sa at han skulle gi 20 av byene sine til en større spiller i IBB.
Det blir vel det samme som dem driver i IB
 
Topp