Ledelsen i IB, respektens folk?

DeletedUser

Guest
wh00t?

Ingen understamme?????????? :eek:

Beklager feil infoen, men jeg har alltid vært sikker når det gjaldt slikt...

De er jo tross alt 5 ganger så dårlige som IB :cool::p

Poeng teller ikke...
Det er personen bak skjermen:cool:
IB har 5 ganger så mye poeng.
 

whitnail78

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vil klargjøre et par ting. Den viktigste først. IBB er IBs broderstamme, og absolutt ikke noen understamme. Som phenix sier er det en stor forskjell.

Så til den minst viktige (men nesten nesten like irriterende). Det heter ikke diktati, diktatet, diktatisk eller noe slikt. Et diktatur, diktaturet, diktatorisk.


whitnail78
-styremedlem IBB
 

tOOmyH

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Leste bare de 2 første sidene..
Har aldri spilt på Verden1 før, men tanken som slo meg var Korruptitet og makt i den stammen.

En kan jo gå tilbake i en hver tidsalder og se det at når flere deler på godene så holder det ikke til enkelte, de må bare ha mere.
De går over på svart mark og starter et eget kjør.

Resten av tankene er opp til dere.

Men en ting er sikkert aldri stå på godfoten å tru at en så sterk stamme er bare fryd og gammen.
 

DeletedUser

Guest
spillte i IB for en god stund siden, var en grei stamme da, men det var fordi vi kanskje hadde fulle kriger hele tiden, morsomt var det. men.. ledelsen kunne være litt, ja. men er sikkert bytta ut siden da uansett^^
 

Sosser

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vil klargjøre et par ting. Den viktigste først. IBB er IBs broderstamme, og absolutt ikke noen understamme. Som phenix sier er det en stor forskjell.

Så til den minst viktige (men nesten nesten like irriterende). Det heter ikke diktati, diktatet, diktatisk eller noe slikt. Et diktatur, diktaturet, diktatorisk.


whitnail78
-styremedlem IBB

Så du er faktisk styremedlem i IBB :eek:

Og så måte du snakke med ledelsen din den gangen du klikka på LA :p
 

DeletedUser

Guest


Og ditt forsvar til dette er? Nå vet jeg 100% sikkert at du følger med, merkelig at du kommer med en fornærmelse, ikke svar. Har sett at det er det eneste som kommer her, ikke bevis imot, men frekkheter som skal å meg tl å se ut som en idiot som juger. Det kalles disraheringsforsvar, du sier noe som at "du er så dum" eller "finn på noe annet å dra tiden med" osv. Det kommer faktisk ikke noe svar her, er ikke det bare enda ett punkt som kan bekrefte det jeg sier? Ser ikke ut til at du har noe å komme med mot meg (og nå også Exenta) når du har blitt avslørt, og nå kan jeg jo presse deg litt ekstra siden du faktisk har svart meg på den mest hemmede måten.

Bare tenkte på at jeg kommer med kraftige påstander her, og når du kommer fornærmer du meg bare. Kan du ikke finne på noe å si imot kathoga?
 

DeletedUser

Guest
Hei.
Kan ikke du Rolfusbragikus bare godta at faktisk ønsker ikke ledelsen i IB eller IBB (sikkert også mange andre stammer) å ha deg i sin tropp. Hvilke faktorer som legges til grunn for at du ikke er ønsket er noe som du har noe med. Å nei, om du maser og sutrer her på forumet kommer du likevel ikke til å bli invitert da dette er en tapt sak for deg.
Å nei, selv om du kanskje mener at en eller annen i ledelsen hos IB eller IBB ønsker deg så er det ikke nok. Ledelsens avgjørelse er ut fra hva flertallet ledelsen har blitt enige om.
Desverre, uansett hvor synd du synes på deg selv er dette en avgjørelse du ikke kan gjøre noe med. Men for å se lyst på det, det er kanskje en del andre stammer du kan få bli med i. :)
 

DeletedUser

Guest
Hei.
Kan ikke du Rolfusbragikus bare godta at faktisk ønsker ikke ledelsen i IB eller IBB (sikkert også mange andre stammer) å ha deg i sin tropp. Hvilke faktorer som legges til grunn for at du ikke er ønsket er noe som du har noe med. Å nei, om du maser og sutrer her på forumet kommer du likevel ikke til å bli invitert da dette er en tapt sak for deg.
Å nei, selv om du kanskje mener at en eller annen i ledelsen hos IB eller IBB ønsker deg så er det ikke nok. Ledelsens avgjørelse er ut fra hva flertallet ledelsen har blitt enige om.
Desverre, uansett hvor synd du synes på deg selv er dette en avgjørelse du ikke kan gjøre noe med. Men for å se lyst på det, det er kanskje en del andre stammer du kan få bli med i. :)

Jeg vet at det er en tapt sak for meg, det har jeg sakt før på denne tråden som da beviser at også du ikke har lest men bare svart. Hadde ikke mast hvis jeg hadde fått ett ordentlig svar og ikke frekkheter (jeg har sakt flere ganger hvorfor det kommer frekkheter å ikke svar) og jeg gjør ikke dette for å komme inn igjen. Det at IBB (som har sakt at de vil ha meg med, hvis det er jug som jeg tviler på at det er forandrer det ikke det nye som har skjedd) og IB ikke vil ha meg med er greit også, men da kommer dette med å juge osv da, dette har jeg også sakt så hvis du skal si noe mer les før du poster. Den teksten hadde vært ett fint svar hvis det da ikke kadde skjedd noe nytt her, nemlig det at Exenta (fra H.V.E) har kommet i nesten samme sitvasjon, men her passer ikke det at IB ikke vile ha meg med fordi hun er dessverre fra H.V.E som er en annen stamme, så den går ikke. denne saken har det også blitt informert om her, og det viser at det ikke var en unskyldning fordi IB ikke ville ha meg med, men det at kathoga har lyst på flere byer og svindler for å få dem. Hvorfor skal det gå utover Exenta da, hmm?

Nei du, les allt før du poster..
 

DeletedUser

Guest
At du gidder å lage så mye drama ut av feil informasjon.
Jeg velger å svare her nå så det kan bli en slutt på alt dette peset og håper du kan slå deg til ro med det.


Det er så enkelt at du var claimet før du kom inn i IBB så derfor måtte du ut.
Så bevisene dine er helt likegyldige i den forbindelse.


Og jeg lovet deg ingen ting, jeg må alltid sjekke med resten at ledelsen om saker da jeg ikke bestemmer alene i IB.
Det er et demokratisk styre og ingen har mulighet til å bestemme noe alene der.
Og jeg kan få sjekket ting raskt ut og hvis du da lager dine konklusjoner ut i fra ting du ikke har greie på så er det din egen feil.
Håper du legger dette dødt nå og kommer deg videre med spillet :)
 

Sosser

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
At du gidder å lage så mye drama ut av feil informasjon.
Jeg velger å svare her nå så det kan bli en slutt på alt dette peset og håper du kan slå deg til ro med det.


Det er så enkelt at du var claimet før du kom inn i IBB så derfor måtte du ut.
Så bevisene dine er helt likegyldige i den forbindelse.


Og jeg lovet deg ingen ting, jeg må alltid sjekke med resten at ledelsen om saker da jeg ikke bestemmer alene i IB.
Det er et demokratisk styre og ingen har mulighet til å bestemme noe alene der.
Og jeg kan få sjekket ting raskt ut og hvis du da lager dine konklusjoner ut i fra ting du ikke har greie på så er det din egen feil.
Håper du legger dette dødt nå og kommer deg videre med spillet :)


Da vet vi det :cool:
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Rolf, du klager konstant i de siste innleggene dine på at du ikke har fått noen svar, bare fornærmelser. Jeg har ikke gjort annet enn å prøve å forklare deg hvorfor dette har skjedd, og at dine konspirasjonsteorier er feil.
Nå har Vmax, jeg og Lady Ibex kommet med ordentlige svar til deg, så nå håper jeg du tier her på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Jeg må da virkelig beklage hvis dette er tilfellet, men jeg undrer fremdeles på ting jeg ikke har fått svar på. Jeg er litt sta, men det får være i denne saken.

Ok, la oss si at dette har skjedd siden jeg har blitt claimet av IB før jeg gikk in i IBB, da har jeg fårståelse for at jeg ikke kunne bli med i den stammen osv, jeg bøyer meg og sier at allt da er helt klart deres favør i denne saken. Hvis det er tilfellet er allt greit. Men hvis det er riktig skal det være enkelt for dere å svare på disse spørsmålene:

Hvis dette da virkelig var tilfellet, hvorfor fikk jeg da vite at jeg ble kastet ut fordi kathoga mener at han er i krig med meg?
Hvis dette bare var en skyggelegger for at IBB skulle gi meg over, så er det da etter min mening dårlig med respekt og tro for sin broderstamme. Og hvis det ikke var det, må det jo si seg selv at kathoga gjorde dette som en grov løgn for å få seg noen byer, og da burde saken vært avsluttet (den passer ikke inn fordi det er blitt sakt at jeg har blitt claimet før dette, så den delen er ute av verden).
Hvis dere hadde claimet meg før ville det bare vært å si at jeg ble claimet før jeg kom inn, det vet dere at IBB hadde tolerert, ellers viser dere dårlig med respekt og tro på at deres broderstamme ville gi slipp på saken (dette skjedde aldri dessverre, så det er bare å krysse ut den muligheten også)

Noe annet morsomt her er at Exenta har blitt kastet ut av H.V.E fordi kathoga hevder det samme der, men det skal vell ikke IB tolerere? Jeg har bevis på at hun er uskyldig, og i det dere hevder med at jeg var claimet før jeg kom til IBB passer ikke inn i dette, for hun var i H.V.E. Og hvis dere gjorde det alikevell, hvorfor ikke informere H.V.E om det istedenfor å juge til dem også? Uansett her, det er enten å la henne gå eller si det rett ut at dere ikke stoler på og driter i spillerne til deres allierte, deres valg. Moralen her speiler seg litt på min sak også, men meg ser det ut til at dere har bevis mot ifølge dere selv, så den er grei.

Jeg har allerede bevist og kan bevise det igjen om at jeg og exenta ikke har vært i noen krig med kathoga, så der er det ikke noen tvil. Jeg er heller ikke feilinformert om at kathoga har sakt og brukt løgnen som en grunn til å gå til krig med oss.

Og jeg vil vite hva jeg har fått av feilinformasjon, dette er det vell ikke så mye å spørre om?

Mvh Rolfusbragikus
 
Sist redigert av en moderator:

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
har han claimet byene dine på lista så er dere jo i krig. Om du kaller det noe annet får det bare være.
Denne saken med HVE fyren synes jeg ikke har noe med saken å gjøre. Jeg kjenner ikke helt til forholdet mellom IB og HVE, så jeg skal unngå å uttale meg der, men i mine øyne er dette en helt annen sak og at du trekker inn andre saker bare for å kaste dårlig lys på IB synes jeg er helt smakløst.
 

DeletedUser

Guest
Spillere har blitt claimet og ting har gått på tvers og har ingen ting med oss å gjøre på den måten du tror.
Hvis du vil ha mer info så anbefaler jeg deg å ta det med IBB og HVE :)

Verre enn det er det ikke og dette er siste svar fra meg, lykke til videre :)
 

DeletedUser

Guest
har han claimet byene dine på lista så er dere jo i krig. Om du kaller det noe annet får det bare være.
Denne saken med HVE fyren synes jeg ikke har noe med saken å gjøre. Jeg kjenner ikke helt til forholdet mellom IB og HVE, så jeg skal unngå å uttale meg der, men i mine øyne er dette en helt annen sak og at du trekker inn andre saker bare for å kaste dårlig lys på IB synes jeg er helt smakløst.

Du har dessverre misforstått dette, kathoga har hevdet at vi har vært i krig i flere uker uten bevis, derfor kan ikke det være noen grunn. Det passer ikke inn at man kan si at jeg og kathoga har vært i krig når de ikke har startet med adlingen på lista, og som jeg har sakt har kathoga forklart seg med at vi har vært i krig med hverandre i flere uker fra før av til IBB. Og det samme gjelder Exenta dessverre, hun ble knyttet til denne saken fordi kathoga har sakt det samme til H.V.E om henne, derfor trekker jeg henne inn i dette.
 

DeletedUser

Guest
Spillere har blitt claimet og ting har gått på tvers og har ingen ting med oss å gjøre på den måten du tror.
Hvis du vil ha mer info så anbefaler jeg deg å ta det med IBB og HVE :)

Verre enn det er det ikke og dette er siste svar fra meg, lykke til videre :)

Kan du forklare meg det da hvis du absolutt ikke vil svare?
Hvis dere ikke har noe med saken å gjøre på den måten du tror, kan du jo bevise det, som jeg har bedt deg om å gjøre.

Jeg har allt snakket med IBB om dette, og vet hvorfor de ikke griper inn, samme gjelder H.V.E. Derfor ser jeg det som ansvarlig for ledelsen i IB å forklarte seg her, det er ikke de jeg spør her og mange der lurer på dette selv.

Sorry det at jeg er så kravstor, men det er jeg.
Å overlate dette til andre er ikke akseptabelt, det viser en form for tilbaketrekk i mine og mange andres øyne.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vell, dette gir meg ett tegn på at disse spørsmålene aldri vil og ble svart, selv om jeg har sakt imot og konfrontert allt som har blitt sakt mot meg og min mening igjennom denne saken. Det har tatt lang tid å få noe svar her, det har nesten bare kommet det jeg kaller "motangrep" som blir sakt for at folk skal se bort fra det jeg hevder ved å distrahere og ikke komme med noe motargument, bare en forklaring som ikke passer med det som blir sakt og som lett har blitt motbevist. Jeg har blitt bedt om å kontakte kilder som ikke har noe med saken å gjøre her, og når jeg kontaktet dem ga det heller ingen mening, bare enda flere forklaringer som ikke passer, det tok meg gruelig lang tid å få kontakt med de jeg skulle ha kontakt med, og den ene sa at jeg skulle skaffe meg hjelp og har tidd stile siden det (hvordan fant han den nettsiden han ga meg tro?). Den andre har vært mye mer fornuftig i mine ører, men har trukket seg i denne saken og lakt den på andre.

Dere får selv ta en konklusjon ut fra dette, saken er avsluttet, jeg vil ikke komme lenger fordi de jeg snakker med har tydd til taushet. Kos dere med dette, det er noe med respekt og moral den viser som jeg synnes de fleste burde se.

Mvh Rolfusbragikus
 
Topp