lederne... forsvinner?

DeletedUser

Guest
øh, kanskje jeg virkelig har mistet vette, men, forsvinner alle lederne her inne nå? hva kommer til og skje videre etter det da?
 

DeletedUser

Guest
Alle ingame admins og flertallet av forum-moderatorene har sluttet ja.
 

DeletedUser

Guest
unnskyld for alt det onde jeg har sakt til dere.. vær så snill og kom tilbake=(

men seriøst, hva er det som EGENTLIG skjer nå da? sånn jeg føler det så worst case så kan det hende at Innogames ikke ser noen grun til og holde .no oppe lengere... (vis det var de som styrte oss)
 

DeletedUser

Guest
unnskyld for alt det onde jeg har sakt til dere.. vær så snill og kom tilbake=(

men seriøst, hva er det som EGENTLIG skjer nå da? sånn jeg føler det så worst case så kan det hende at Innogames ikke ser noen grun til og holde .no oppe lengere... (vis det var de som styrte oss)

Får se hva innogames velger å gjøre, er iallefall ingen igjen som styrer ingame. Og jeg er den eneste som kan forum-administreringen, så er vel ingen som kan det her heller.

Og bare så det er sagt, det er ikke forum-brukerne sin feil. Dette går på innogames kappe. De har oversett oss, nektet å svare på spørsmål, og ja... det er så mye drit jeg kunne dratt frem, men som jeg velger å spare til boken :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg trodde Innogames vill tjene penger jeg, men kan ikke se for meg at dem tjener så veldig mye når dem ikke har noen til å lede og styre en server..

At Innogames ikke bryr seg om .no sine meninger, er alt for sløvt fra dem sin side
 

DeletedUser

Guest
hmm, svaret ditt glitter var litt for vagt for min del.

så er det faktisk en mulighet at vi mister TW?
 

DeletedUser

Guest
*gisp*

øh... og dere hadde ikke planer om og si i fra om sånt uten at jeg må utføre et tredjegrads fårhør?

Tror ikke det skjer med det første... Men det er jo ett faktum at det er litt krise når vi ikke har noen som styrer i kulissene her...

Hva som skjer videre er jo høyst usikkert...
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Bunnymom er fremdeles her til ut slutteperioden sin da. Så ville vært forsiktig med juksingen.
 
Topp