Bah, jeg klarer ikke spare meg til "boken".
Vi har forsøkt alt som er mulig, problemet er at innogames i tillegg til alt annet nekter å svare på spørsmål. En lengre mail som ble sendt i januar når v3 ble startet helt feil (feil speed, feil tidspunkt, feil språk, feil instillinger osv), er enda ikke besvart. Det interessante er at andre servere, f.eks. den greske, fikk speed 2 på 5.0, mens vi fikk ikke. Det tok dem også to mnd å lære opp vår nåværende Communitymanager, noe som resulterte i masse kluss rundt bl.a. nyttårspausen osv.
Det er en hel rekke andre ting man kan ta frem, f.eks. trusler om anmeldelser av tw-team-medlemmer, sjikane, forskjellsbehandling og forbud mot å stille enkelte innogames medlemmer spørsmål, fordi andre innogames medlemmer er forelsket i dem. I de fleste saker må man nærmest gjette seg til svaret på ting, eller bare finne opp et svar, fordi det finnes ingen oversikter, eller informasjonskanaler mellom tw-team og innogames. Det eneste de gjør konsekvent er å skylde på regler ingen er informert om, og som ikke står nedskrevet noe sted (ikke på norsk/engelsk iallefall) når de ønsker å forandre ting - som f.eks. server-settings.
Det er rett og slett talentløst og latterlig fra ende til annen, og hvis de ikke gjør noe for å ordne opp i dagens system kommer ikke en ny CM, eller et nytt team, til å kunne gjøre stort. De har ikke noen eksisterende medlemmer til å hjelpe dem heller, iom at det er svært få med respekt for seg selv som gidder å bli behandlet på en slik måte - når de jobber gratis.