lederne... forsvinner?

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
legges TW.no ned så skal jeg personlig stå med hagla foran den helvettes milkshakeryttern i Berlin og skyte den jævla brødristerblæra tel helvette.

EDIT: Ojsann... Det var en mod her likevel. Men han er så snill så <3 PUSEN <3
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
ja faen,, nå har eg jo to adelstog klar å full pakke......:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Er det lovlig? Kan de bare legge ned serverne?
Det er jo folk som har brukt hundrevis av kroner på dette spillet,
inkludert meg selv :mad:

(Jeg hinter til en admin når jeg spør, eller noen som HAR ET SVAR, ikke bare folk som tror noe:D)
 

DeletedUser

Guest
I svarte da.. :)

Si meg, er det bare mangel på feedback som er grunnen? Jeg vet jo at det har vært et problem, men er det virkelig så ille?
Vet dere grunnen til manglende feedback?

Er det ikke noen andre, (les ledere) man kan snakke med der da?
Noen h.. gloser på ekte norsk?
 

DeletedUser

Guest
I svarte da.. :)

Si meg, er det bare mangel på feedback som er grunnen? Jeg vet jo at det har vært et problem, men er det virkelig så ille?
Vet dere grunnen til manglende feedback?

Er det ikke noen andre, (les ledere) man kan snakke med der da?
Noen h.. gloser på ekte norsk?
Bah, jeg klarer ikke spare meg til "boken".

Vi har forsøkt alt som er mulig, problemet er at innogames i tillegg til alt annet nekter å svare på spørsmål. En lengre mail som ble sendt i januar når v3 ble startet helt feil (feil speed, feil tidspunkt, feil språk, feil instillinger osv), er enda ikke besvart. Det interessante er at andre servere, f.eks. den greske, fikk speed 2 på 5.0, mens vi fikk ikke. Det tok dem også to mnd å lære opp vår nåværende Communitymanager, noe som resulterte i masse kluss rundt bl.a. nyttårspausen osv.

Det er en hel rekke andre ting man kan ta frem, f.eks. trusler om anmeldelser av tw-team-medlemmer, sjikane, forskjellsbehandling og forbud mot å stille enkelte innogames medlemmer spørsmål, fordi andre innogames medlemmer er forelsket i dem. I de fleste saker må man nærmest gjette seg til svaret på ting, eller bare finne opp et svar, fordi det finnes ingen oversikter, eller informasjonskanaler mellom tw-team og innogames. Det eneste de gjør konsekvent er å skylde på regler ingen er informert om, og som ikke står nedskrevet noe sted (ikke på norsk/engelsk iallefall) når de ønsker å forandre ting - som f.eks. server-settings.

Det er rett og slett talentløst og latterlig fra ende til annen, og hvis de ikke gjør noe for å ordne opp i dagens system kommer ikke en ny CM, eller et nytt team, til å kunne gjøre stort. De har ikke noen eksisterende medlemmer til å hjelpe dem heller, iom at det er svært få med respekt for seg selv som gidder å bli behandlet på en slik måte - når de jobber gratis.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bah, jeg klarer ikke spare meg til "boken".

Vi har forsøkt alt som er mulig, problemet er at innogames i tillegg til alt annet nekter å svare på spørsmål. En lengre mail som ble sendt i januar når v3 ble startet helt feil (feil speed, feil tidspunkt, feil språk, feil instillinger osv), er enda ikke besvart. Det interessante er at andre servere, f.eks. den greske, fikk speed 2 på 5.0, mens vi fikk ikke. Det tok dem også to mnd å lære opp vår nåværende Communitymanager, noe som resulterte i masse kluss rundt bl.a. nyttårspausen osv.

Det er en hel rekke andre ting man kan ta frem, f.eks. trusler om anmeldelser av tw-team-medlemmer, sjikane, forskjellsbehandling og forbud mot å stille enkelte innogames medlemmer spørsmål, fordi andre innogames medlemmer er forelsket i dem. I de fleste saker må man nærmest gjette seg til svaret på ting, eller bare finne opp et svar, fordi det finnes ingen oversikter, eller informasjonskanaler mellom tw-team og innogames. Det eneste de gjør konsekvent er å skylde på regler ingen er informert om, og som ikke står nedskrevet noe sted (ikke på norsk/engelsk iallefall) når de ønsker å forandre ting - som f.eks. server-settings.

Det er rett og slett talentløst og latterlig fra ende til annen, og hvis de ikke gjør noe for å ordne opp i dagens system kommer ikke en ny CM, eller et nytt team, til å kunne gjøre stort. De har ikke noen eksisterende medlemmer til å hjelpe dem heller, iom at det er svært få med respekt for seg selv som gidder å bli behandlet på en slik måte - når de jobber gratis.


Herregud for et opplegg.
Skjønner at dette er håpløst da ja. Virker jo som det er en eller annen mellomansvarlig der, som burde vært omplassert ja. Vel, da ser jeg ingen annen mulighet enn rett og slett å sende angrep? :)
 

DeletedUser

Guest
- Angrepet kunne fks. bestå av at alle vi som spiller på no ikke fornyer premiumkontoen vår i en periode. Fks. i 1 mnd?

Dette ville gi vesentlige svikt i inntektene, og tvinge frem noe. Jeg forstår at lederne her ikke kan foreslå noe slikt, men jeg kan. :)

Synspunkter?
 

DeletedUser

Guest
sier meg uenig i ditt angrep, for det første, VIS alle blir med på dette, så vil kanskje dem tar og legger ned hele .no pga de ikke tjener på og beholde dette...
 

DeletedUser

Guest
sier meg uenig i ditt angrep, for det første, VIS alle blir med på dette, så vil kanskje dem tar og legger ned hele .no pga de ikke tjener på og beholde dette...

Det kan vel bli en konsekvens likevel som en følge av dette.
Vi kan da ikke bare se på at de tar pengene våre uten å gi noe tilbake? Har du andre forslag, er nok tiden kommet til å få det frem?
 

DeletedUser

Guest
Det kan vel bli en konsekvens likevel som en følge av dette.
Vi kan da ikke bare se på at de tar pengene våre uten å gi noe tilbake? Har du andre forslag, er nok tiden kommet til å få det frem?

har desverre ikke det... så, greit, jeg er med på den... (argh, kommer ikke til og like og spille uten premium, og jeg som trengte og kjøpe ny i morgen)
 

DeletedUser

Guest
Enig at det er et helvete uten, men for å få en effekt i dette må det sette en tid litt lengre frem.

Dette har derimot ingen funksjon heller, dersom vi ikke har noen ledere. Det må avklares først også. Jeg stemmer for GLITTER som ny toppdiktator. :)
 

DeletedUser

Guest
Om de bestemmer seg for å legge ned hele .no, er det mulig å overføre verdenene til .net så vi kan fortsette å spille der tror du? Isåfall så slipper vi å miste all den tiden vi har brukt, og de slipper å ha et nettsted som ikke har moderatorer.
 

DeletedUser

Guest
Er jo Innogames som eier kontoen din så legge ned .no er ingen problem.
 
Topp