lederne... forsvinner?

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ah.. I see..

450 kr. timen x 4 = + mva og diett...*mumle*

Burde jo være mulig det. Rene ferien i forhold til nå :)


Siden det er fastlønn så er det nok noen av våre admins som har hatt noe slikt ja :) Men så har de fått sparken etterhvert også da ;)



*iiik, jeg spammer, slutter nå*
 

DeletedUser

Guest
Og hvis innogames legger ned TW.no så blir jeg småforbauset skal jeg være helt ærlig. Da har de hvertfall fantastisk god økonomi som kan kaste penger ut av vinduet på den måten.

Han sa precis att det inte skulle lägga ner...


Ifall "den gamle CM" är DosX så kan jag förstå att han inte fick betalt, Han var ju aldrig online.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Nej, han sa precis at det bare var rykter. Rykter kan gå begge veier vettu. Kan være sannhet, kan være oppspinn.

Bare poengterer at sansynligheten for at TW.no blir lagt ned er mikroskopisk. Så satans viktige er ikke admin teamet altså :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet nå konkret at det ikke blir lagt ned.

Vel.. Mye spekulasjoner her nå, men dette kommer til å løse seg.
 

DeletedUser

Guest
Nej, han sa precis at det bare var rykter. Rykter kan gå begge veier vettu. Kan være sannhet, kan være oppspinn.

Bare poengterer at sansynligheten for at TW.no blir lagt ned er mikroskopisk. Så satans viktige er ikke admin teamet altså :)

Okej, Jag omformulerar mig...

Jag skickade in en ticket på .se om eran situation här och då fick jag till svar: "Nej vi lägger inte ner .no."
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Beklager, var jeg som la ut første post angående forutsigelser angående fremtiden til TW.no.

Takker for innlegget ninoo, det hjalp mye med noen som tok InnoGames sin side :)

mvh
~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Domi tar ju sina egna beslut för det hon anser är bäst. Vad hon tycker är bäst och inte är det är ju inget jag kan propagera med henne om då det är hon som bestämmer. Hon vet vad hon vill helt enkelt.

Men det vi söker av en CM är att den skall vara engagerad. Självstående och kunna arbeta mycket på sina egna fötter. Vi har ju regler inom InnoGames där Domi först måste se över settings innan vi postar dessa officiellt för att hon skall godkänna dem.

En CM måste kunna vara tillgänglig minst 1 timme mellan kontorstid för att vi skall kunna utföra diskussioner med den påpekade Community Managern. Om det inte finns där minst 1 timme om dagen på vardagarna så blir de svårt för oss att hålla koll och hjälpa till. Sen är ju kravet att du skall kunna vara där 1 timme om dagen för att utföra dina uppgifter. Alltså administration, teambuildning och liknande. Vi har dessutom många managers och det kan ibland bli svårt och få tag på Domi vid en specifik tidpunkt och man bör därför kanske boka upp ett litet möte med henne så man kan diskutera och få hjälp.

Detta är i alla fall ett arbete anpassat för dem som studerar och vill ha något bra på deras CV. Det är alltså inte världens högsta lön. Men något som hjälper den som pluggar eller vill ha något annat till deltid.

Jag kan förklara hur jag gör det, men alla CM's kan inte göra det på det vis jag utför mitt arbete. Jag spenderar minst 4 timmar per dag på TribalWars.se och The-west.se för att jag tycker om det arbete jag gör. Jag älskar mitt team för att jag har plockat dem och har byggt upp det till något bra och speciellt. Jag har daglig kontakt med mitt team, både via Skype, MSN, Ventrilo och Telefon. Jag finns där helt enkelt.

Men alla kan inte lägga ner den tid jag gör, eller kanske inte ens tycker om arbetet lika mycket som jag gör.

Nå ja, jag hoppas i alla fall att jag kunnat klara ut en del och har ni frågor, ställ dem, så lovar jag att svara på dem så snart jag ser dem och om jag har möjligheten att ge er ett svar på det.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

At domi tar sine egne beslutninger er vel og bra. Men når de er rav ruskende gale så hjelper det lite med å være bestemt (les: igjen, se valget av våre forrige CM`S).

Skal ikke banne på at ikke TW.no teamet brukte like mye tid på det som deg, uten å få betalt. Dvs TW.no teamet forutenom vår CM som brukte mye mindre tid enn resten av oss.

Flott med studentliv og slikt, men folk som jobber innenfor IT er enda mer tilgjengelig en hva en student noensinne vil være. Og hva det har med domi sin påstand om at ingen innenfor teamet er skikket til jobben, har jeg ingen anelse om. Fungerte jo flott med de to forrige CM`sene våre.....


Når et helt team slutter grunnet en person, så er noe galt. Lite vits i å forsvare handlingene, selv om jeg liker det faktum at du gjør det som CM. Viser at du tar jobben seriøst om ikke annet.

Men, hjelper jo lite å klage til deg om saken, ble bare middels provosert over at du insinuerte at ingen i TW.no teamet har brukt mye tid og krefter på saken, åpenlyst basert på arbeidet våre CM`s har lagt ned i jobben.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jag skulle lätt kunna hjälpa till att få upp .no igen, Kanske inte genom att bli CM men såvitt jag vet så slutade alla in game admins också? Är trevlig och vet det mesta om spelet.
Eneste problemet er att jeg er svensk. Men jeg prater litt norsk også :)
 

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jag skulle lätt kunna hjälpa till att få upp .no igen, Kanske inte genom att bli CM men såvitt jag vet så slutade alla in game admins också? Är trevlig och vet det mesta om spelet.
Eneste problemet er att jeg er svensk. Men jeg prater litt norsk også :)

Så lenge tw.no lever, så skal i hvertfall jeg være fornøyd :)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Domi tar ju sina egna beslut för det hon anser är bäst. Vad hon tycker är bäst och inte är det är ju inget jag kan propagera med henne om då det är hon som bestämmer. Hon vet vad hon vill helt enkelt.

Men det vi söker av en CM är att den skall vara engagerad. Självstående och kunna arbeta mycket på sina egna fötter. Vi har ju regler inom InnoGames där Domi först måste se över settings innan vi postar dessa officiellt för att hon skall godkänna dem.

En CM måste kunna vara tillgänglig minst 1 timme mellan kontorstid för att vi skall kunna utföra diskussioner med den påpekade Community Managern. Om det inte finns där minst 1 timme om dagen på vardagarna så blir de svårt för oss att hålla koll och hjälpa till. Sen är ju kravet att du skall kunna vara där 1 timme om dagen för att utföra dina uppgifter. Alltså administration, teambuildning och liknande. Vi har dessutom många managers och det kan ibland bli svårt och få tag på Domi vid en specifik tidpunkt och man bör därför kanske boka upp ett litet möte med henne så man kan diskutera och få hjälp.

Detta är i alla fall ett arbete anpassat för dem som studerar och vill ha något bra på deras CV. Det är alltså inte världens högsta lön. Men något som hjälper den som pluggar eller vill ha något annat till deltid.

Jag kan förklara hur jag gör det, men alla CM's kan inte göra det på det vis jag utför mitt arbete. Jag spenderar minst 4 timmar per dag på TribalWars.se och The-west.se för att jag tycker om det arbete jag gör. Jag älskar mitt team för att jag har plockat dem och har byggt upp det till något bra och speciellt. Jag har daglig kontakt med mitt team, både via Skype, MSN, Ventrilo och Telefon. Jag finns där helt enkelt.

Men alla kan inte lägga ner den tid jag gör, eller kanske inte ens tycker om arbetet lika mycket som jag gör.

Nå ja, jag hoppas i alla fall att jag kunnat klara ut en del och har ni frågor, ställ dem, så lovar jag att svara på dem så snart jag ser dem och om jag har möjligheten att ge er ett svar på det.

Til Ninoo:
Takker igjen for dine svar, er herlig å se noen som kan besvare de vi ønsker å høre.

Til spillerne:
Det jeg ville anbefale til "Medlemmer TW.no" nå, er å vente til en Community Manager og Tribalwars Team blir valgt.

Heller diskuter eventuelle forbedringer dere ønsker ved det oppkommende Teamet og fremtiden til Tribalwars.no

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
øh... min svensk er helt elendig (er det samme som og prøve å lese gresk) men, kommer ting og gå bra? 100% sikkert? ja eller nei så er jeg fornøyd^^
 

DeletedUser

Guest
Eg må no berre sei at det e heilt på trynet at ingen av våre kjære ex-mods og admin får lov å bli CM. Det e som å drite seg sjøl på leggen, for den gjengen der e den beste ever, ingen som nokken sinne kan måle seg med de.

Så det kan bli morro å sjå ka som skjer i fremtiden.. :p
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Da er det CM som velger det da xD eler, vertfal sender ut om at han trenger

Men den nye og opkommende ledelsen trenger fremdeles retningslinjer til hva medlemmene ved TW.no mener er galt eller trenger forbedringer.

Evt så er det også greit for kommend Community Manager å se hvem som er interresert i å være Admin og Moderator, slik at han har en ide om hvem å kontakte.;)

~Jazcan~
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
øh... min svensk er helt elendig (er det samme som og prøve å lese gresk) men, kommer ting og gå bra? 100% sikkert? ja eller nei så er jeg fornøyd^^

Ting kommer 100% sikkert til å ordne seg :)

Når innogames får inn ny CM, så velger nok denne CM`en et nytt team, diskusjoner blir gjort om forbedringer som kan gjøres internt i ledelsen med hjelp og forslag fra brukerne av TW.no, og ting blir rosenrødt som aldri før :)
 

DeletedUser

Guest
Ting kommer 100% sikkert til å ordne seg :)

Når innogames får inn ny CM, så velger nok denne CM`en et nytt team, diskusjoner blir gjort om forbedringer som kan gjøres internt i ledelsen med hjelp og forslag fra brukerne av TW.no, og ting blir rosenrødt som aldri før :)

takk gud... og takk for svaret^^ (og der kan jeg slappe av)
 
Topp