Lekasje fra BOL forum - SANNHETEN

DeletedUser

Guest
Scar, om du leser mitt innlegg nøye..så bør også du innrømme at en leder ikke går i 3 forskjellige møter med 3 forskjellige ledere, med trusler om å slette seg.. og at stammen antagelig vil følge etter?? Lederskap utøves ikke på den måten, dersom hensikten ikke er å så splid! så om Glitter behøver berømmes på denne måten er jeg nå ikke enig i..

No offence Cap, men her ser vi klart at du har misforstått...

Vennligst følg min anbefalning: Les loggene Glitter har lagt ut, der ser du at de "sitatene" dine av hva Glitter sa ikke stemmer.

Hun sa at det KUNNE skje, DERSOM hun slettet seg. Så vidt jeg har sett i alle loggene, står det ingenting fra Glitter som sier "Nå sletter jeg meg, hele BOL går grå, adle alt av grått før WIC, hade..."
Noe sånt er aldri skrevet, dette er simpelt: En misforståelse fra H.F.O-ledelsen, som førte til konflikt. Som tidligere sagt i denne samme tråden, skulle H.F.O stoppet adlingen når vi kom å sa klart å tydelig ifra at: Nei, dere har misforstått, avtalen står fremdeles så dere må stoppe den ulovlige masseadlingen.

Hadde H.F.O stoppet da, hadde vi bare smilt å vært glade, for at H.F.O innså at de misforsto, og stoppet.
Det hadde i det tilfellet vært en vinn-vinn situasjon for H.F.O, siden de hadde fått ~100 byer av BOL, uten å skade samarbeidet.

Isteden valgte H.F.O å stå på sitt at avtalen var brutt, noe den aldri ble.


En enkel misforståelse har ført til krig, and thats it. Glitter sine logger viser at dette stemmer.

Håper dette får mange til å åpne øynene, ikke lenger høre på hva andre sier men faktisk sjekker fakta helt selv.

Med vennlig hilsen
-Andy :cool:

PS: Dersom noen ønsker at det blir lagt ut beviser/logger her, kan jeg få fikset det ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det var flott at vi fikk den hele, fulle, ærlige, nakne, åpenbare og høyst objektive sannheten på bordet.

Jeg bare tuller, selvfølgelig. Nå har vi fått to sider av en sak presentert av to sider som begge har en historie med å vri ting kraftig til sin fordel. Det eneste fornuftige er derfor å konkludere med at begge sider er håpløst umoralske.

Forresten, det er verdt å nevne at på V2 så hadde Elite vært på den tapende siden i en krig i en lang periode, slitt med dalende aktivitet forsøkt hindret ved delvise merger med allierte og et tilsynelatende totalt fravær på samarbeid innad i stammen ( for ikke å nevne at veldig mange av de forsøkte angrepsoperasjonene hadde feilet fullstendig ). Slik så det i det minste ut fra utsiden. Alt dette hadde nok en viss innflytelse på at det ble en del som slettet seg. Er BOL i en lignende situasjon nå så er nok sammenligningen passende sammenligning. Hvis ikke... Tja.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Man får det ikke alltid som man vil, var vle mange som var stolte av IB og HVIB også, men som måtte ha navnet WIC på stammen. Jeg er veldig enig med AimEffect i en dle av det han skriver her.
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Man får det ikke alltid som man vil, var vle mange som var stolte av IB og HVIB også, men som måtte ha navnet WIC på stammen. Jeg er veldig enig med AimEffect i en dle av det han skriver her.

Altså, eg er einig i vanvittig mykje fyren skriver eg også, for guds skyld, og det er ikkje berre navnet ein skal flagge høgt for! Men det du må ta med i beregninga er jo det interne samarbeidet! Altså, så mykje tullball og hubaluba me he hatt med H.F.O i det sisste, trur du virkelig det interne samarbeidet i stammen ville blitt så skvatt steike meg mykje betre? :p Altså, går du ikkje godt sammen med ein stamme så vil det ikkje hjelpe mykje på det interne samarbeidet å prakke dem to i hop og skifta navn! Da vil man mest sansynlig ikkje gå ut med ein posetiv vri på det, men ein negativ, og slikt kan fort føre til utbryterstammer, og det er vel ikkje mykje å vinne på det?

Altså, folk må sette dette i perspektiv! Det nytter ikkje berre å sei at me er ein gjeng barnslige to-åringer som ikkje VIL merge fordi me er for stolte av navnet vårt og nekter å ofre nåkka! Saken er vel heller at me ikkje har eit godt samarbeid med H.F.O og eg veit ikkje med dåkk, men eg hadde aldri giddi å spelt mange dager i ein stamme eg var tvunge inn i, med folk eg ikkje kan fordra, og ikkje trivdes! Dem som meiner det, opp med ei hand! For dette er eit spel som skal være artig, og da er det ikkje verdens undergang om ein vinner eller taper, om ein har hatt det artig dei 4-5 åran ein speller, så er vel det det viktigaste og da kjem seieren som ein bonus! Og eg vil heller tape menst eg koser meg i ein stamme eg trives i og med folk eg liker, enn å spelle på kvite knoker i 2 år med folk eg ikkje trives med og vinne!

Kanskje berre eg som er merkelig, men mitt syn på saken! :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Off.. ja enig med deg Aim ..
Bgm noen ganger tar du bare kaka ..

men jo utrolig bra formulert Glitter!
 
Topp