Lenge leve ærligheten? (Eller nei?)

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Og du begynner på det samme igjen. Som sagt flere ganger trodde jeg at du hadde skjønt at vi ikke ville h adling i vårt område. Derfor skulle det ikke være noen grunn til å sjekke opp den du da sa du ville adle.

Det visste jeg ikke nei, jeg har adri sett på deg som PA. Og har heller ikke blitt informert om andres PA med deg.

Ser ikke hva det har med saken å gjøre, men det kunne du sikkert gjort.

Så du snakker ikke med dine egne medlemmer? Trodde du nettopp skrev her opp at du var informert av Bestefar B, som var ja en av mine PAs, at jeg da skulle adle Lord sayver.

Kan godt liste opp hele PA listen som jeg hadde også så får du det svart på vidt:

167-671
Typo
176-176
Bestefar B
prowler

Samt jeg hadde en (grei tone?) med:
Handsome
Balle Klorin (så vel også på han som en PA før jeg i det hele tatt hadde begynt å vokse)
Ebbern
Gunnar Gås (Are, ditt svin :p)
Murmel


Trodde du viste at .no er gjeng backstabbing bitches ;)

Nja. Er vel bare jeg som har vært for lenge borte fra tw sirkuset og glemt at jeg faktisk må være såpass paranoid for å spille dette møkkaspillet...


Brann du FIKK byen min fordi jeg slutta, så hvorfor du står å sier at du skulle cleare meg å sånn, lol?

Godt spørsmål som jeg ikke har svar på...

Men kan vel si det slik da:
Jeg kontakta deg, og fikk fiska fram at du ikke hadde noen intensjoner med å fortsette å spille i v5, og dermed spurte jeg om du kunne bygge byen opp for meg. Noe du da gjorde. Så adla jeg deg. Takk for den!

Det er vel strengt tatt imot reglene også...?

Henvis til den regelen du mener jeg har brutt da...


Om dette spillet hadde vært tiltenkt at man kun skulle slåss "mano y mano" hadde ikke dette med stammer eksistert, så enkelt er det. Er ikke noe i veien for 1 mot 1 kamper, men da bør det være avtalt på forhånd, og på et tidspunkt da man kan ses på som likeverdige. Wash me (selv om han endret mening visstnok senere) hadde ingen intensjoner om og "varlse" vår spiller Goyakleh om sine adlingsplaner - og jeg så derfoir heller ingen grunn til og "varsle" Wash Me tilbake om min plan om og retaliere.

Men så var vel heller dere ikke allierte av meg da...
Samt at om jeg hadde gått imot dere så visste jeg at det ville blitt trøbbel videre med å gå solo, så sløyfet den logisk nok, men den beskjeden kom vel ikke fram til dine øre med vilje eller tok du ikke på hørselsapparatet?

Når det gjelder dette med "svik" ovenfor PA, så må jeg si at personlig ser jeg ikke noe i veien med det - men inntil en viss grense. Stamme (bør) kommer fremfor PA. Om man setter PA'ene sine fremfor stammen så kan man forlate stammen man er i og starte en stamme med den/de. Jeg tror at PA er i manges øyne (og definitivt i mine egne) mer et samarbeid du inngår med 1 (eller fler) i området ditt for og skape kontroll der, ikke nødvendigvis tiltenkt at dette skal være "for evig & alltid". (Finnes jo også den PA-delen der man forsvarer/beskytter mindre spillere, men det er vel mer da et "enveis-system" og for syns skyld enn hva det har av praktisk nytteverdi om man ser på "likhet" for partene).

Er enig med den at stammen bør gå ovenfor PAs, men yeah til en viss grense. Når jeg har PA med såpass mange i område og med dem som selv var med på å planlegge og utføre handlingen, så føler jeg det bare blir falsk og uærligt.

At noen av involverte parter som angrep Wash Me var av hans egne PA'er er nok mer et resultat av at stammen hadde et oppdrag og de på vegne av stammen var tildelt/funnet som de best kvalifiserte til og løse dette. At det da skal skape ramaskrik uten like finner jeg nesten litt merkelig skal jeg være helt ærlig.

Et oppdrag? djeez, latterlig...

...så det du mener er at det på mange måter er helt okay at en av dine fortrolige får hele TW med på og sende fakes på deg, mens han stille og rolig adler deg vekk??på grunn av at det er en del av spillet.
og du hadde ikke blitt sur i etterkant på grunn av det...??
da har du en evne til og snu det andre kinnet til som til og med Jesus ville ha misunt deg.

haha







Når det var sagt så beklagerer jeg om jeg har oppført meg som en idiot ovenfor noen i de siste dagene....., men yeah, har mine grunner for det. Personlige sådan..., så om noen føler seg satt til side, eller undertrykt eller hva det nå skal være, så gjerne ta kontakt så kan vi ta og snakke ut og bli ferdig med saken.
 
Sist redigert:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Skypesamtale skrev:
[4/13/2010 2:38:42 PM] Are: hahahaaaaa
[4/13/2010 2:38:45 PM] Are: nooooob
[4/13/2010 2:38:48 PM] Espen ٩(●̮̮̃•̃)۶: -.-

God tone ja :D

Men jeez Espen... Diplomati er virkelig ikke din sterke side!
 

DeletedUser

Guest
Ja, bestefar b skrev det på forumet, men han var vel heller ikke av dem som angrep deg?

Tror du virkelig at jeg spør alle mine medlemmer hvem de er PA med?
 

DeletedUser

Guest
...så det du mener er at det på mange måter er helt okay at en av dine fortrolige får hele TW med på og sende fakes på deg, mens han stille og rolig adler deg vekk??på grunn av at det er en del av spillet.
og du hadde ikke blitt sur i etterkant på grunn av det...??
da har du en evne til og snu det andre kinnet til som til og med Jesus ville ha misunt deg.


Kan ikke bare Brann poste hvor mange angrep han totalt hadde og hvor mange som var fakes utenom allerede involverte parter (og poste rapportene som bevis omd et var så mange)? Har da fått inntrykket av at mesteparten (og da mener jeg definitivt mesteparten kom fra 2 stammer som hadde planlagt dette)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
God tone ja :D

Men jeez Espen... Diplomati er virkelig ikke din sterke side!

Har jeg heller aldri sagt meg imot, men siden du først anklager meg for noe så syntes jeg du skal følge opp med utfyllende begrunnelse.



Ja, bestefar b skrev det på forumet, men han var vel heller ikke av dem som angrep deg?

Tror du virkelig at jeg spør alle mine medlemmer hvem de er PA med?

Tja, du er jo hertug så litt mer enn ellers bør jo du få med deg. ;)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Kan ikke bare Brann poste hvor mange angrep han totalt hadde og hvor mange som var fakes utenom allerede involverte parter (og poste rapportene som bevis omd et var så mange)? Har da fått inntrykket av at mesteparten (og da mener jeg definitivt mesteparten kom fra 2 stammer som hadde planlagt dette)

Var vel et sted mellom 100-150 angrep.
En del traff etter adlene så har ikke et konkret tall.

Og nei, var i all hovedsak 3 stammer som sendte. B-g, SUN og rawr!

176-176 stod vel også for mesteparten av angrepa da han sendte nærmere 50 fakes tror jeg.
 

DeletedUser

Guest
PA's er ikke så intressant da stammen går foran, og siden ingen kontakter meg om sine PA's regner jeg med at de ikke er noe problem.
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tja, du er jo hertug så litt mer enn ellers bør jo du få med deg. ;)

En hertug er ikke pliktet til å vite medlemmene sine PA eller ta hensyn til dem.
Så klart, dine PA burde kanskje reagert og bedt om at dette ikke skjedde, men nå ble det ikke slik. Get over it. ;)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Og simpli, må bare få poengtert detta med at det var et forslag/teori om hvordan jeg skulle gå fram da vi snakka om goya. Akkurat på lik linje som at du og dine har diskutert hvordan dere skal gå fram i v5. Er ganske så sikker på at dere har hatt i tanke om dere skal gå imot b-g, imot L-13 og imot alle andre stammer til nå. Skal alle andre stammene som da dere har hatt en teori om da gå imot dere?

Ville jo endt med at alle går mot alle. og alle stammene blir oppløst fordi alle spillerne går imot hverandre.


well toasted (y)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Høresut som alt for mye kokelimonke, avtaler, kameraderi osv.
Må jo gå til Hellv.

Droppe all kameraderi og spill litt i stedet.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og simpli, må bare få poengtert detta med at det var et forslag/teori om hvordan jeg skulle gå fram da vi snakka om goya. Akkurat på lik linje som at du og dine har diskutert hvordan dere skal gå fram i v5. Er ganske så sikker på at dere har hatt i tanke om dere skal gå imot b-g, imot L-13 og imot alle andre stammer til nå. Skal alle andre stammene som da dere har hatt en teori om da gå imot dere?

Ville jo endt med at alle går mot alle. og alle stammene blir oppløst fordi alle spillerne går imot hverandre.


well toasted (y)

Hørtes egentlig veldig spennende ut :)
 

DeletedUser

Guest
Kan godt liste opp hele PA listen som jeg hadde også så får du det svart på vidt:

167-671
Typo
176-176
Bestefar B
prowler
Ebbern

Samt jeg hadde en (grei tone?) med:
Handsome
Balle Klorin (så vel også på han som en PA før jeg i det hele tatt hadde begynt å vokse)
Ebbern
Gunnar Gås (Are, ditt svin :p)
Murmel

Eh...
Var vi PA's? :confused:

Vi snakka noen få ganger på skype :eek:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Førte jeg deg opp på listen over PAs? Nei.
Førte deg opp på listen over spillere jeg følte jeg hadde en grei tone med...
 

DeletedUser

Guest
Godt spørsmål som jeg ikke har svar på...

Men kan vel si det slik da:
Jeg kontakta deg, og fikk fiska fram at du ikke hadde noen intensjoner med å fortsette å spille i v5, og dermed spurte jeg om du kunne bygge byen opp for meg. Noe du da gjorde. Så adla jeg deg. Takk for den!

Jo værsågod <3
 

DeletedUser

Guest
Gleder meg til den nye store happeningen her på v5, for denne tråden synes jeg begynner å trekke ut i det uendelige :confused:

Nå virker det for meg at hele greia går ut på hvem har rett og hvem har feil, hvem er slem, og hvem er enda slemmere. Sverting av spillere osv.

Men men, så lenge det ikke er noen andre store svik eller nyheter av ymse slag, så får vi vel ta til takke med denne tråden :cool:

Prowler (Som ikke føler seg som en uærlig spiller)
 

DeletedUser

Guest
Brann2006 skrev:
Dere skal ha cudos for å ha greid å endre mitt mål for v5. Som først var å bare vise at jeg kunne starte 2 uker bak alle andre og likevel ta dere igjen. Well, I had that one straight on. Ville hatt adelstog i morra....

Er så sykt lei av folk som skryter av dette! For et mål...

Grattis med å ha nolifet mest av alle disse to ukene, og farmet dag og natt, også sammen med en dual. Å klare det har ingenting med spillets hovedpoenger å gjøre, som faktisk innebærer krig.
 
Topp