Lenge leve ærligheten? (Eller nei?)

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠
For det første, takk til antonine som unlocka tråden (http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=8743) igjen...., men fant ut jeg bare tar detta i en ny tråd.
⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠
For det andre, så vil jeg ha meg frabedt at også denne tråden som alle andre blir spammet ned av ynkelige kommentarer og poster. (håper at jeg slipper å bruke rapporter knappen for første gang i yeah, historien)
⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠
For det tredje, så til de som ikke har fulgt med i timen er så er jeg da Wash Me in game.

⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠

For det fjerde...

AM, 01. The Fat Duck, Britain, K44 skift navn Incoming support(416|480)K44 Simplicity i morgen klokken 07:21 12:18:25 Be om støtte til dette angrepet
AM, 167-176?, K44 skift navn Incoming support(416|480)K44 167-671 i morgen klokken 07:25 12:22:17 Be om støtte til dette angrepet
AM, Goyaklehs landsby, K44 skift navn Incoming support(416|480)K44 Goyakleh i morgen klokken 07:26 12:23:21 Be om støtte til dette angrepet
AM, 176-001, K44 skift navn Incoming support(416|480)K44 176-176 i morgen klokken 07:26 12:23:41 Be om støtte til dette angrepet
(her er det altså ganske lett å finne tiden troppene kommer tilbake.....om noen føler for å backtime de. Jeg står mer enn gjerne til rådighet her, med hjelp på timing og sending om så trengs.)

Som dere ser blir jeg adla.

Legg her merke til hvordan både b-g og SUN spillere må slå seg sammen for å adelnuke meg... well done there


MEN, er et par riper i lakken her, for det meste rettet direkte mot b-g, men SUN har yeah, synket like lavt ned.

Jeg har fått en begrunnelse på hvorfor jeg blir adla:
[16:20:36] 176-176 : Grunnen er at du krever å få adle alle store byer i området, og at vi ser på deg som en trussel.


Så får vi understreke hvorfor dette er en ekstremt dårlig grunn for å backstabbe.

# Jeg har snakket med alle de andre rundt her, og kommet til enighet med dem. Både med tanke på hva vi adler og hvordan vi gjør det framover. Og sant skal være sant, b-g har fått de største byene, mens jeg har takket ja til de mindre byene...
# Av de som sender adelsnuke fra b-g har jeg en personlig allianse med. Vi har snakket med hverandre og har hatt status på hverandre siden dag 1 for meg.
# Direkte form for løgn.
# Tja, offentlige forum posten (http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=8743).... altså, hvor lavt går det egentlig an å synke?

Har i grunn også fått begrunnelse for hvorfor det er gjort slik:
[15:58:41] 176-176 : men du er rett og slett for god til å kunne gi noe varsel på forhånd. ta det som et kompliment

For det første, så suger jeg, og er ærlig nok til å innrømme det.
For det andre, så er det overhode ikke en gyldig grunn I MINE ØYNE å oppføre seg slik som dere har gjort.


MAO, backstabbing så det holder.
Som også er innrømmet...
[16:31:02] 176-176 : Jeg har allerede backstabba deg og det kommer du ikke til å glemme.

⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠
Noen vil sikker prøve å komme her å si nå.... men du sier jo selv at du er så sykt god bla bla bla......
men er sett deg selv i min posisjon:

# Jeg starta så og si 2 uker etter samtilige av de som angriper.
# Som alle andre bedre start up spillere starter man med off, noe jeg har gjort. Deff skulle jeg faktisk starte med å lage i dag....
# Du har kun 2 adels, ikkno tog til å ta ut faren før den kommer.
# Spiller solo. De som angriper er fra 2 stammer + Rawr som sikkert hadde hoppa på om dem hadde blitt bedt om det. Så 1 vs 100.

I denne situasjonen er det relativt lite en kan gjøre....


⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠

Når dette er sagt så kommer jeg til å sende ut nuket mitt på en av b-g sine medlemmer, nuket vil da ofc treffer rett før jeg blir adlet. Enjoy it.

Dere skal ha cudos for å ha greid å endre mitt mål for v5. Som først var å bare vise at jeg kunne starte 2 uker bak alle andre og likevel ta dere igjen. Well, I had that one straight on. Ville hatt adelstog i morra....

Er du enig med meg at dette er uærlig spill? Et uærlig spill som overhode ikke hører hjemme her i v5. Så vet du hvor du finner b-g og SUN på kartet. Er bare å nuke i vei. ;)

I tillegg til dette så kommer jeg tilbake igjennom en ny konto. Hvor og hvem? You wish you know. Men en ting er sikkert, b-g og SUN skal ned. Slikt uærlig spill har jeg aldri hatt sansen for. Så good luck buggers, men
hevnen blir søt.


⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠
Videre oppdatering kommer

⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠ ⎝⏠⏝⏠⎠
 
Sist redigert av en moderator:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hm.
Hvis dette stemmer så er det vel litt skittent. Ikke ta dette personlig, men det virker som at TW har blitt et eget lukket samfunn, og ikke et spill som handler om akkuratt dette. B-g og SUN har vært kloke og kreative i hvordan og ta deg.
Selvfølgelig kan det med PA o.l. være litt skittent, men dette er et spill.

Lykke til videre. Regner vel med å få se deg igjen i L-13...?

Skamper;)
 

DeletedUser

Guest
Kan vel ikke kalle dette å synke lavt. Det er strategisk smart å ta ut en sterk spiller tidlig i fasen. Selv om det kan virke veldig feigt.

Det er trossalt bare ett spill. Ingen ting å sutre over
 

DeletedUser

Guest
Så du har altså ingen grunn til og forstå hvorfor SUN skulle velge og involvere seg??? :eek:

Det kan vel ikke være fordi du prøvde deg på og dra med deg B-gjengen til og adle en av våre spillere vel??? :rolleyes:

Om du først skal bruke tid på og poste en gjennomført post er det jo greit at du legger ALLE kortene på bordet og da...

Sannheten er så enkel som at du prøvde og rotte deg sammen med en stamme for og ta ut en av våre spillere (utrolig diplomatisk var du jo i ordvalget ditt og :rolleyes: )

Hadde ikke du forsøkt og kødde med oss i SUN hadde ikke vi slått tilbake på deg heller, så enkelt er det :cool:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Espen, espen, espen... Jeg sa til deg fra dag en at du skulle være litt mer deffansiv... :rolleyes:

Men dog ikke sikkert dem tar deg på 4 adels da :p
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Synes det er morsomt det du prøvde deg på brann, men dette er et spill som man ikke kan forvente at folk spiller rent i. Du av alle burde kanskje vite det;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skal fatte meg i korthet, men må bare si med en gang at jeg hadde blitt irritert om det samme skulle skjedd med meg :cool:
Men så er nå dette en gang et krigsspill, å som kjent så er det meste lov i krig og kjærlighet. Det viktigste er ikke å delta, men å vinne!

Good luck to all of you, we all gonna need it :D (Skal la være å nevne noe res. fra Lerkendal i skrivende stund)
 

DeletedUser

Guest
Glemte jeg og ta med at du faktisk søkte deg inn til oss før du valgte og prøve og backstabbe oss?? ehh... JA, det gjorde jeg jo :rolleyes:

Ærlighet?? Du driver ikke med det selv heller gitt... :D
 

DeletedUser

Guest
...

+ Rawr som sikkert hadde hoppa på om dem hadde blitt bedt om det.

- kan jeg spørre hvorfor du har noe imot Rawr! og tar oss over en kam sammen med de andre?

Slik jeg har sett så er det VELDIG få Rawr! spillere som faktisk sendte noe, og nesten alle som sendte, sendte støtte, er det skrevet på forumet, så jeg skjønner ikke helt hvorfor vi i Rawr! skal bli dratt ned i dass?
 

DeletedUser

Guest
Som 176-176 sier krever du å få adle noen av de største byene i det vi anser som vårt område. Noen grunn til at vi skal godta dette? Nei. Dette vil vi ikke godta fra noen spillere, så hvorfor deg?

Når det gjelder at du har snakket med våre medlemmer, er det noe ledelsen ikke har visst og uansett ikke hadde tatt hensyn til.

Du nevner også PA mellom deg og mine medlemmer. Vil i den sammenheng legge ut et lite sitat:

[04.04.2010 00:26:45] Brann2006: var en dude i nabolaget
[04.04.2010 00:26:47] Brann2006: som jeg visstnok ha PA med
[04.04.2010 00:26:50] Brann2006: scouta han
[04.04.2010 00:26:58] Brann2006: ressursene flyr over liksom....

Posten til 176-176 på forumet her var bare en spøk i et ellers kjedelig forum. Hvis du tar deg nær av sånt må jeg bare beklage det.

En oppsumering av situasjonen sett fra vår og SUN sin side:

Wash me kontakter meg på skype. Forteller meg hvilke byer han har sett ut som sine neste byer. Jeg sier at de er i vårt område og at mine medlemmer skal adle de byene. Da skifter han istedet taktikk, og snakker om å adle en SUN spiller. Han vil til og med at vi skal hjelpe han med denne SUN krigen, uavhegig av vårt diplomatiske forhold til SUN som han er helt klar over. Vi sier selfølgelig nei til dette.
Da han likevel adler en by i det vi ser på som vårt område bestemmer vi oss, i samarbeid med SUN, om å adle Wash me.
At han ser på dette som bakstabbing er greit for meg. Og det er ikke noe vi vil legge oss opp i.

Lykke til med din tilbakekomst til v5 da.

mvh Humongus
B-g hertug
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så du har altså ingen grunn til og forstå hvorfor SUN skulle velge og involvere seg??? :eek:

Det kan vel ikke være fordi du prøvde deg på og dra med deg B-gjengen til og adle en av våre spillere vel??? :rolleyes:

Om du først skal bruke tid på og poste en gjennomført post er det jo greit at du legger ALLE kortene på bordet og da...

Sannheten er så enkel som at du prøvde og rotte deg sammen med en stamme for og ta ut en av våre spillere (utrolig diplomatisk var du jo i ordvalget ditt og :rolleyes: )

Hadde ikke du forsøkt og kødde med oss i SUN hadde ikke vi slått tilbake på deg heller, så enkelt er det :cool:


[09.04.2010 14:17:52] Brann2006/Wash me (no): da adler jeg SUN da
[09.04.2010 14:17:58] Brann2006/Wash me (no): siden dere har IAP med dem og ikke tør å ta dem
[09.04.2010 14:18:08] Brann2006/Wash me (no): så får dere heller backe min rygg om jeg driter på draget :p
[09.04.2010 14:18:28] Kjenes/Humongus/Arcon: noen fra sun nær deg?
[09.04.2010 14:18:38] Brann2006/Wash me (no): ha meg som utgangspunkt
[09.04.2010 14:18:39] Brann2006/Wash me (no): 15*15
[09.04.2010 14:18:42] Brann2006/Wash me (no): et opp og et til venstre
[09.04.2010 14:18:44] Brann2006/Wash me (no): så ser du en der
[09.04.2010 14:18:51] Brann2006/Wash me (no): *høyre
[09.04.2010 14:19:06] Kjenes/Humongus/Arcon: goya? (Goyakleh)
[09.04.2010 14:19:11] Brann2006/Wash me (no): mhm
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det må sies at det er vanskelig og spille alene, men dette virker som et forsøk på og redde seg selv ut av noe man har stelt i stand som et dårlig rykte. Og det kræsjer visst helt når du prøver og smyge en hvit løgn inn i stedenfor og ta skylden på deg selv. Jaja - sånn går det om man ser fiendes kort (eller hva jeg skal kalle det), og gjør et smart trekk som setter den andre i sjakk. :).
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Måtte nesten se ferdig PH før jeg tok på dataen igjen....


Så du har altså ingen grunn til og forstå hvorfor SUN skulle velge og involvere seg??? :eek:

Det kan vel ikke være fordi du prøvde deg på og dra med deg B-gjengen til og adle en av våre spillere vel??? :rolleyes:

Om du først skal bruke tid på og poste en gjennomført post er det jo greit at du legger ALLE kortene på bordet og da...

Sannheten er så enkel som at du prøvde og rotte deg sammen med en stamme for og ta ut en av våre spillere (utrolig diplomatisk var du jo i ordvalget ditt og :rolleyes: )

Hadde ikke du forsøkt og kødde med oss i SUN hadde ikke vi slått tilbake på deg heller, så enkelt er det :cool:

At SUN hiver seg med på noe dems uskrevne allierte b-g har i planene forstår jeg nok. ;-)

Jeg prøvde ikke få noen i b-g til å være med å adle neon av dere. Jeg sa at det kunne være et alternativ for framtiden.

Legger alle kortene på bordet jeg. Legger gjerne greiene på bordet også om det er det som må til for at du faktisk innrømmer at du på vegne av SUN ikke bedriver et ærlig spill.


Espen, espen, espen... Jeg sa til deg fra dag en at du skulle være litt mer deffansiv... :rolleyes:

Men dog ikke sikkert dem tar deg på 4 adels da :p

Du vet like godt som meg at de nuksa som kommer inn er (eller bør ihvertfall) være fulle, ettersom de er så langt inni v5.Hadde hjulpet lite da om jeg hadde bygd mer deff i den ene byen. SAMT det ville trukket ned den ellers så gode starten min, hvor jeg har så og si tatt igjen de andre på den offansive siden.

Glemte jeg og ta med at du faktisk søkte deg inn til oss før du valgte og prøve og backstabbe oss?? ehh... JA, det gjorde jeg jo :rolleyes:

Ærlighet?? Du driver ikke med det selv heller gitt... :-D

Jeg søkte ALDRI inn hos SUN. Jeg spurte om dere ville ha meg i stammen.
Jeg søkte dermed inn til b-g, men de ville ikke ha oss, pga splid innad i stammen.

Og sånn type når har jeg prøvd å backstabbe dere? ehhhh


- kan jeg spørre hvorfor du har noe imot Rawr! og tar oss over en kam sammen med de andre?

Slik jeg har sett så er det VELDIG få Rawr! spillere som faktisk sendte noe, og nesten alle som sendte, sendte støtte, er det skrevet på forumet, så jeg skjønner ikke helt hvorfor vi i Rawr! skal bli dratt ned i dass?

Grunnen for at jeg drar med Rawr! her er helt alene basert på:
a) Dere er med i pakten som visstnok skal ta L-13 (uten at jeg har noen relasjoner til dem per dags dato), og dere står vel tett nok der...
b) Trym sine uttalelser til meg personlig over skype.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Som 176-176 sier krever du å få adle noen av de største byene i det vi anser som vårt område. Noen grunn til at vi skal godta dette? Nei. Dette vil vi ikke godta fra noen spillere, så hvorfor deg?

Jeg har adlet 1 by. Lord sayver ble adlet. Den byen claima jeg før dere hadde adels. Og den godkjente dere. Og når det gjelder framtidlige byer jeg hadde i planer om å adle, så er det bare å lese første posten igjen, for der står det at jeg har snakket med dem rundt her og vi har blitt enige...

Når det gjelder at du har snakket med våre medlemmer, er det noe ledelsen ikke har visst og uansett ikke hadde tatt hensyn til.

Shure, jeg har bare sagt dette til både deg og 176-176 over skype. Well toasted man.

Du nevner også PA mellom deg og mine medlemmer. Vil i den sammenheng legge ut et lite sitat:



Posten til 176-176 på forumet her var bare en spøk i et ellers kjedelig forum. Hvis du tar deg nær av sånt må jeg bare beklage det.

En oppsumering av situasjonen sett fra vår og SUN sin side:

Wash me kontakter meg på skype. Forteller meg hvilke byer han har sett ut som sine neste byer. Jeg sier at de er i vårt område og at mine medlemmer skal adle de byene. Da skifter han istedet taktikk, og snakker om å adle en SUN spiller. Han vil til og med at vi skal hjelpe han med denne SUN krigen, uavhegig av vårt diplomatiske forhold til SUN som han er helt klar over. Vi sier selfølgelig nei til dette.
Da han likevel adler en by i det vi ser på som vårt område bestemmer vi oss, i samarbeid med SUN, om å adle Wash me.
At han ser på dette som bakstabbing er greit for meg. Og det er ikke noe vi vil legge oss opp i.

Å adle SUN duden var et FORSLAG. Dere kunne selv kommet på banen med andre forslag ffs.

Lykke til med din tilbakekomst til v5 da.

Lykke til med å stå imot mine adels ;)

mvh Humongus
B-g hertug


[09.04.2010 14:17:52] Brann2006/Wash me (no): da adler jeg SUN da
[09.04.2010 14:17:58] Brann2006/Wash me (no): siden dere har IAP med dem og ikke tør å ta dem
[09.04.2010 14:18:08] Brann2006/Wash me (no): så får dere heller backe min rygg om jeg driter på draget :p
[09.04.2010 14:18:28] Kjenes/Humongus/Arcon: noen fra sun nær deg?
[09.04.2010 14:18:38] Brann2006/Wash me (no): ha meg som utgangspunkt
[09.04.2010 14:18:39] Brann2006/Wash me (no): 15*15
[09.04.2010 14:18:42] Brann2006/Wash me (no): et opp og et til venstre
[09.04.2010 14:18:44] Brann2006/Wash me (no): så ser du en der
[09.04.2010 14:18:51] Brann2006/Wash me (no): *høyre
[09.04.2010 14:19:06] Kjenes/Humongus/Arcon: goya? (Goyakleh)
[09.04.2010 14:19:11] Brann2006/Wash me (no): mhm

Det var et forslag jeg bare slang ut der og da...
Hadde jeg villet adle han hadde jeg backtimet han på adlingsangrepa hans på naboen hans....


Det må sies at det er vanskelig og spille alene, men dette virker som et forsøk på og redde seg selv ut av noe man har stelt i stand som et dårlig rykte. Og det kræsjer visst helt når du prøver og smyge en hvit løgn inn i stedenfor og ta skylden på deg selv. Jaja - sånn går det om man ser fiendes kort (eller hva jeg skal kalle det), og gjør et smart trekk som setter den andre i sjakk. :).

Er overhode ingen løgner bak det jeg sier, men shure, du som alle andre tolker det som dere vil. bummers
Og rykte mitt, tja, vet det er dårlig og er i grunn fornøyd med det. Forsett å undervurder meg please. :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Synes det er flott med litt temperatur her jeg :cool: Backstabbing eller ikke. Stå på gutter og jenter ;)

Men synes det begynner å gå over i litt sutring her da. Å da tenker jeg ikke først og fremst på deg Brann, men også andre :D
Men for all del, sutre ivei om dere føler for det :cool: Schåll!
 

DeletedUser

Guest
Jeg har aldri godkjent adling av lord savyer. Kanksje du misforsto det jeg sa. Og jeg har heller ikke hørt noe om dine avtaler med mine medlemmer.

Jeg kom opp med flere forslag til deg, men alle var for små for din smak. Du hadde muligheten til å lage et fint cluster, dog med å adle byer fra 400poeng og oppover. Men med din aktivitet er det ikke noe problem å bygge disse kjapt opp.
 

DeletedUser

Guest
Har ingen problemer med og si og stå for at det var mitt forslag og ta deg ut jeg Wash me...


Hadde gjort det samme for deg om du var i stammen her, men det var ikke slik "status quo" var/er...

Det at du "furter" fordi at det ble igangsatt en operasjon på deg før du fikk lov og vokse deg stor/gjennomføre ideen derimot; skjønner at det er surt, men sånn er det nå engang....

I SUN stiller alle opp for hverandre være seg forsøk på adling, adling, eller forslag om adling, og det samme ser ut til og gjelde andre stammer :cool:
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Måten det ble utført på var kanskje idiotisk, men Simpli har et godt poeng, og det vet du. ;)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Synes det er flott med litt temperatur her jeg :cool: Backstabbing eller ikke. Stå på gutter og jenter ;)

Men synes det begynner å gå over i litt sutring her da. Å da tenker jeg ikke først og fremst på deg Brann, men også andre :D
Men for all del, sutre ivei om dere føler for det :cool: Schåll!

Uten at jeg gidder å logge inn igjen og sjekke hvem jeg sendte nuket mitt på så håper jeg det er deg. :p

Jeg har aldri godkjent adling av lord savyer. Kanksje du misforsto det jeg sa. Og jeg har heller ikke hørt noe om dine avtaler med mine medlemmer.

Jeg kom opp med flere forslag til deg, men alle var for små for din smak. Du hadde muligheten til å lage et fint cluster, dog med å adle byer fra 400poeng og oppover. Men med din aktivitet er det ikke noe problem å bygge disse kjapt opp.

Den byen ble godkjent, og jeg fikk ingen klager eller negative henvendelser på den. Så slutt med den tåperlige løgnen der arcon.

Har ingen problemer med og si og stå for at det var mitt forslag og ta deg ut jeg Wash me...


Hadde gjort det samme for deg om du var i stammen her, men det var ikke slik "status quo" var/er...

Det at du "furter" fordi at det ble igangsatt en operasjon på deg før du fikk lov og vokse deg stor/gjennomføre ideen derimot; skjønner at det er surt, men sånn er det nå engang....

I SUN stiller alle opp for hverandre være seg forsøk på adling, adling, eller forslag om adling, og det samme ser ut til og gjelde andre stammer :cool:

Det at dere overser at jeg faktisk strøyk over det forslaget der (som ble foreslått for hvor mange dager siden) ages back og var kommet opp til en ny vei å gå er jo det dere prøver å overskygge. Men shure, be unfair, then pay the karma.

Og at dette var ditt forslag, tviler ikke et sekund engang. Men hey, skal huske det, ta og gi inn en ekstra liten strash up på deg.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp