Let's Dance!!

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Nolaw ligger vel ikke akkurat i nærheten av dere, men jeg finner han på V4 da;) Dette var en surrete liten digresjon..


Men hadde vært kjempe gøy å kjørt en måned: Yakuza/DOGZ vs ilr? IRL

Denne reagerte jeg litt på, hva skjer etter den ene måneden?
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
var vel ysuf som mente dogz å yakuza hadde så dårlig stats mot irlss, derfor jeg nevnte Dette
 

DeletedUser

Guest
vi avgjør selv hva vi satser på mr, men siden dere har plassert dere ca rundt oss og Yakuza...så..

Joda, jeg skal ikke tvinge noen :) Kan bare ikke finne noen andre dere burde fokusere på istede for dem? Men du har sikkert noen supre forslag?
 

DeletedUser

Guest
Mente ikke dere hadde dårlig stats kommer nokk til og se mye verre ut en det etterhvert så den der var jo bra for dere.
 
Reaksjonspoeng
3
Joda, jeg skal ikke tvinge noen :) Kan bare ikke finne noen andre dere burde fokusere på istede for dem? Men du har sikkert noen supre forslag?

Vi har mange kule stammer å fokusere på hvis vi vil vi. Dere trenger ikke være alle fiendene våre. Vi har vel 7-9 stammer på fiendelisten, hvorav to av dem er dere ;)
 

DeletedUser

Guest
Ingen fare yusuf.... Kommer et helt riverdance-lag fra Yakuza :cool: Og det at Geronimo sliter litt med foten er liten hindring, vi har nemlig spesial bestilt rullestol med fjæringer, så han kan være emd på spretta og de skyhøye kneløfta :D
 

DeletedUser

Guest
Fra: Politimester Fiks
Landsby: TDH(546|469)K45
Til: uglesuppe
Landsby: DISA 001(660|528)K56


Enheter:

5024 410 0 5176 0 0 0 1183 0 0 0 0

Videresend Flytt Slett


Man opplever mye rart på TW jeg blir angrepet av dommola med støtte fra snuten alle som vet hva jeg jobber med skjønner hvorfor jeg ler så jeg har vondt i magen.

Trodde aldri jeg skulle bli angrepet av en av "våre egne" og bli støtta av snuten var skeptisk når de kom til nye byen min uten papirer men de var jo snille. he he he
 

DeletedUser

Guest
Jo det var ikke det morsomme det morsomme var att poletiet støttet meg og att dommola angrep denna støtta med 2 halvnuker og en adel.

Hadde ikke vert så morro hvis støtta kom fra deg.

Har litt rar humor jeg og ett litt merkelig forhold til poletiet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fra: Politimester Fiks
Landsby: TDH(546|469)K45
Til: uglesuppe
Landsby: DISA 001(660|528)K56


Enheter:

5024 410 0 5176 0 0 0 1183 0 0 0 0

Videresend Flytt Slett


Man opplever mye rart på TW jeg blir angrepet av dommola med støtte fra snuten alle som vet hva jeg jobber med skjønner hvorfor jeg ler så jeg har vondt i magen.

Trodde aldri jeg skulle bli angrepet av en av "våre egne" og bli støtta av snuten var skeptisk når de kom til nye byen min uten papirer men de var jo snille. he he he

Eg lo :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Haha :p

Som sagt på post så er denne politimesteren en korrupt politimester. Mine sniktropper måtte bare gjøre seg ferdig med å gjennomsøke byen etter stæsjet til Yusuf, og ta dette med seg tilbake.

Straffen for å ikke ha donert sin del til gamle Fiks for beskyttelse blir hard!
 
Topp