Let's Dance!!

DeletedUser

Guest
MacGuyver spiller for meg på natten og de dagene jeg er full (hver helg!?!?)
 

DeletedUser

Guest
Går jo bra det her vk :eek:

Side 1:
Tribes: DOGZ
Players:

Side 2:
Tribes: ~VK-E~
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 42
Side 2: 1
Forskjell: 41

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 425,424
Side 2: 10,005
Forskjell: 415,419

image.php
 

DeletedUser

Guest
Tror jeg har tatt flere VK-e byer i samme tidsperiode enn det dere har klart synes det går bra med VK de har kvitta seg med mye døkjøtt.

Kommer nokk til og gå langt over jula før vi er ferdig med døkjøtt adlinga så bra dere hjelper til.

Har ikke sett att noen har bedt om støtte siste 2 uker så regner med det er døkjøtt byer dere har tatt.

Så takk for hjelp.
 

DeletedUser

Guest
Alltid hyggelig å få litt hjelp :) Har vært lite danse-prat her inne i det siste... noe spennende som skjer folkens? Yusuflinnerud, du som er en ordentlig bål-fyrer, får du ikke dratt igang en god diskusjon her ? he-he
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Side 1:
Tribes:
Players: uglesuppe

Side 2:
Tribes: ~VK-E~
Players:

Timeframe: 10/11/2009 00:00:00til10/12/2009 21:11:51

total erobringer:

Side 1: 45
Side 2: 661
Forskjell: 616

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 23
Side 2: 0
Forskjell: 23

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 394,752
Side 2: 3,949,064
Forskjell: 3,554,312

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 202,290
Side 2: 0
Forskjell: 202,290

image.php


:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Sweet, her viser VK sikkelig gode egenskaper, best dere passer dere her nå :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ja, det er sant det, men heldigvis hadde vi skikkelig flaks som havnet i krig med en #1 stamme, som da utfra vidre statistikk her sikkert bare består av inaktive late spillere uten forsvarsskills, slik at vi andre også fikk en liten bit av kaka. Mumsmums... mmm.

Side 1:
Tribes:
Players: evogad

Side 2:
Tribes: DOGZ
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 6
Side 2: 1
Forskjell: 5

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 57,035
Side 2: 5,797
Forskjell: 51,238

image.php



p.s
Takk for innlegget ditt, vi trengte å få litt liv her. Har jo vært dauere enn i Dommolas sure underbukser her inne nå i det siste.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes:
Players: uglesuppe

Side 2:
Tribes: ~VK-E~
Players:

Timeframe: 10/11/2009 00:00:00til10/12/2009 21:11:51

total erobringer:

Side 1: 45
Side 2: 661
Forskjell: 616

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 23
Side 2: 0
Forskjell: 23

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 394,752
Side 2: 3,949,064
Forskjell: 3,554,312

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 202,290
Side 2: 0
Forskjell: 202,290

image.php


:rolleyes:

Har tatt mange flere men Evo ødelegger statestikken med og hive de ut av VK. he he he
 

DeletedUser

Guest
Ja hva *Fjernet*, er jo sånn overskudd på internadling i alle leirer, så gadd ikke alt det der daukjøttet.
Er jo ikke så *Fjernet* statistikk fiksert som visse andre som f.eks her... hehe:

DOGZ:
Ørnulf Ørn Joined 21st October 2009 - 04:00 576,283
Ørnulf Ørn Left 21st October 2009 - 01:00 586,014


(http://no.twstats.com/no3/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=210)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men jeg skjønner ikke.. Er ikke yusu mot DOGZ? Og VK mot DOGZ? Hvorfor adle av hverandre da? :eek:
 
Reaksjonspoeng
3
@evogad: det blir bare feil å sette opp statistikker fra en spiller og si at vi er dårligere enn dere. For alt vi vet kan det ha vært byer midt i VKE-land som du var så heldig å være ved siden av. jeg kan slenge opp statistikker fra Politimester Fiks mot ILR? og ILR, men det vil ikke vise helheten fordi Sharpy mister byer. Rett og slett fordi Politimester fiks ligger tryggere til og kan adle uten å være redd for motangrep.

Skal du bruke statistikker i en stammekrig så slenger du opp statistikker for stammene. Ikke spiller mot stamme. Blir bare dumt. Det forstår du og.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Siden jeg ikke er medlem av noen stamme mer, så følte jeg det mest riktig å smelle opp bare meg på den ene siden.... Men men.... shoot me.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
blir feil iaf, kjør statestikk med meg mot EE(irl, ilr?) så komme rjeg dårlig ut. Så kjører du dogz mot dem så ser du noe annet. Er ofte at noen spillere har fronten og andre støtter og nuker/adler. kombiner med od-stats så forstår du dette.
 

DeletedUser

Guest
blir feil iaf, kjør statestikk med meg mot EE(irl, ilr?) så komme rjeg dårlig ut. Så kjører du dogz mot dem så ser du noe annet. Er ofte at noen spillere har fronten og andre støtter og nuker/adler. kombiner med od-stats så forstår du dette.

Yes Master, teach me more, I am eager to learn everything about you. Will you marry me?
 
Topp