Let's Dance!!

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
May i have your attention please?

funny-pictures-cat-does-hokey-pokey.jpg


Etter at TDH og Rebels merget inn i HZ og ble TBA, så har vi fått en fremtedene nr.1 stamme som leder ganske overlegent på så å si alle rankinger som er.

Dessverre er det nu engang slik at dem tilsynelatende har glemt de få som var med å hjelpe dem opp og frem her i verden3.

Ikke nok med det! Dem spytter på sine tidligere samarbeispartnere og alle som måtte være "frekke" nok til å ytre ett ord på offentlig forum.

Jeg tror at vi som spiller i V3 må spør oss selv om det er en slik gjeng vi vil at skal inneha 1.plassen på V3?

Jeg mener også at TBA sine medlemmer bør spørre seg selv om denne mergen var det rette for hver enkelt. En av hertugene er jo tross alt Sword of Die... Det i seg selv burde vekke oppegående spillere! (Proff-stamme med noob-hertug er kanskje en spennende utfordring for noen derimot :p )

Men til saken...

Jeg ønsker med denne posten å mane frem en opposisjon mot de som leder V3!
På vegne av DOF ønsker jeg å erklære krig mot TBA!
Jeg vet vi står på fiendelisten deres, men jeg ønsker å gjøre dere oppmerksom på at dere står på vår og!

Om TBA ønsker å unngå denne krigen så har vi noen krav å fremme imot at dere skal få leve i fred... (sånn for høflighetens skyld :p )

  1. Sword of Die skal bli fratatt sine privilegier som hertug.
  2. Sword of Die skal avskjediges fra TBA i vanære, og all støtte skal trekkes tilbake.

Dersom dere etterkommer disse to enkle kravene vil vi også tillate at dere selv adler hans byer som befinner seg i deres eget stamme-cluster.
For ordens skyld bør kravene være etterkommet innen 48 timer.

Med tanke på størrelses-forskjellen mellom våre stammer og ikke minst mengden av støtte som Sword of Die innehar, er det klart at vi ønsker oss samarbeidspartnere med samme mål for øyet! Ett felles mål om å rive ned TBA fra 1.plassen er det som skal til for å faktisk skape en jevnere rankingliste på V3.

Om vi står hver for oss mot overmakten, så vil vi alle ikke klare annet enn å få enkelte av medlemmene dems til å stagnere i vekst for så tilslutt bukke under for overmakten. Dersom vi derimot står samlet så har TBA ett stort problem!
Ikke bare må vi støtte hverandre og angripe koordinert, men i tillegg så må vi øke kunnskapsnivået til alle våres medlemmer!

Samhold, kommunikasjon og aktivitet er det som skal til for å frata TBA deres ufortjente krone! Slike situasjoner som dette kan skape en vanvittig spilleglede hos oss alle!

Muligheten er her nå! De har nettopp merget, og er i ferd med å bygge seg opp etter en offensiv mot Larsal. Orker da medlemmene deres å spille aktivt med over 200 innkommende daglig?

funny-pictures-village.jpg


La oss alle stå samlet å skape en revolusjon mot disse poenghorene!

La dem forstå at for å holde 1.plassen så må dem faktisk bevise at dem er den verdig!

You got mud on your face
You big disgrace
Somebody better put you back in your place


Kjære TBA!

Dersom ikke kravene våre er etterfulgt innen 48 timer, ønsker vi å gjøre dere oppmerksom på at vi erklærer full krig mot dere!

Mvh

Gunnar Gås/colonel
Hertug i DOF
Tidligere hertug i TDH
 

Rena Ryuugu

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg mener at jeg har hørt den ufatterlig like talen fra yakuza mot BoS for lenge siden når verdenen starta:confused:

Kan du fortelle oss hvorfor S of D er en noob/hvorfor du mener at han skal bli kastet ut?:S

Heia! Heia! :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg spiller ikke her atm, men ta kontakt med BoS klanen da vel? De kan nok bidra mer enn med kun egne tropper. På tide å ta de frem nå vel BoS? ;)
 

DeletedUser

Guest
nåmmin. så søtt.
ikke vær så sint da. ikke min feil at "nooben" tar byene deres.

bare send så mye dere vil.
btw DOF er lav prio hos oss :)
 

Rena Ryuugu

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg spiller ikke her atm, men ta kontakt med BoS klanen da vel? De kan nok bidra mer enn med kun egne tropper. På tide å ta de frem nå vel BoS? ;)

Jeg fraråder dette på det sterkeste for å være helt ærlig, hvorfor alliere seg med en stamme som adler seg mot rimmen i frykt for andre stammer og som har 10 stammer mot seg fra før av med sterkere medlemmer (som antageligvis ikke vil være like glad for å alliere seg med dem mot TBA)? :p

BoS er kvantitet, de eier K66>.>

Edit: okey....:S
 

super mario

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nice propaganda, Are! Liker dette.

Sword of Die: Håper du og den lille arrogansen din går på en liten smell :)
 

DeletedUser

Guest
oi.. nå skjer det noe her :D men noen måneder for seint.. hvis du ikke har glemt det har vi spurt eller action ganske lenge for v3 har vært en veldig rolig verden..

og hvorfor hater du sword of die så veldig a? :S
 

DeletedUser

Guest
200 inc daglig er da ingenting uansett :rolleyes: og visste ikke at vi hadde dof på fiendelisten jeg *går for å sjekke*
 

DeletedUser

Guest
Tydelig at det bare var SR som klarte å være på toppen uten at noen aktivt gikk ut for å ta dem ned...
Blåser som regel hardest på toppen vettu :)
Men blir spennende å se om noen stammer joiner DOF på dette forsøket, kanskje EE ser at de kommer til å måtte ta den kampen én eller annen gang allikevel?
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ikke nok med at du skriver fult av unødvendig søppel mot oss, mesteparten er jo løgn og. Skal ikke si at vi er de eneste som har lov til å drive med litt propaganda, men når du slenger rundt med løgner blir det litt teit.

Noob-hertug? Sod er vel noe av det bedre som er på tw.no og du er klar over at han er langt fra noe noob. Det er vel flere som kan bekrefte det her og :)

Ufjortjent krone? Vi har jo innehatt første plass lenge hvis man regner vår allianse som en, og nå valgte vi å ta det neste steget. Og vi har kvittet oss med spillere i tillegg, så ser ikke helt "ufjortjent" argumentet ditt her.

Bygger oss opp etter en offensiv mot larsal? Det blir for dumt å slenge rundt med ting som du (mtp at du ikke spiller med oss lengre.) ikke lengre vet noe om. Vi holder på med en liten offansiv mot larsal for øyeblikket, hvis det er av interesse. Som evigpint fikk kjenne var det ikke noe problem med mine angrepsstyrker hvertfall. kan godt ta en runde til hvis du er keen :)

Men for all del, samtlige av oss i stammen vet hvordan 200 incs føles, så det er bare å sende på. Vi venter :)

Litt bitter? :eek:
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hahaha, Are. Til no var det jo berre eg og sod som hadde det litt moro, men no kan det jo hende fleire får lyst til å vere med :p
Hadde jo ikkje angripe dykk på nesten ei veke eg, etter at du og dama hadde sutra til fiks om at vi var slemme med dykk, men eg frå vel sette igang igjen da :eek:

Men credz for å vere dei første som erklærer krig mot oss da ;)
 

DeletedUser

Guest
søtt forsøk, alle er velkomne til å forsøke seg!



Konsekvensene av et forsøk bør dere derimot også være klar for......DOF er som SoD sier lavpri.....ikke frist oss andre til å hive oss med da ex-con, da blir det mye noobangrep på dere
 

DeletedUser

Guest
Vær så god.... Send alt dere ønsker.

Får å være helt ærlig kan dere ta arrogansen å stappe den dit dere ønsker. :eek:

Dere tror dere eier hele verdenen pga det dere har gjort så langt. Det vil vise seg i fortsettelsen om dere er gode nok til å bli der.

Javisst har vi fått nen angrep og om det er noobangrep eller det dere kan prestere skal jeg ikke gå inn på. Men bring it on, så vil tiden vise om dere knuser oss, eller om dere møter motstand dere ikke hadde visst om.:p
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Du skriver som du er en 14 år kåt propaganda gris og du bør sjekke fakta før du faktisk prøver å lage propaganda. For det første kaller du oss poenghorer - noe jeg mener er helt feil. Min definisjon av poenghoring er at du utnytter adelsmennene dine maksimalt når det kommer til erobring, hvis det er din mening foreslår jeg at du støter innom rådgiveren din ved å spørre hva en hore er. Vent, har de ikke rådgivere i barnehagen? My bad.

En annen ting er din mening av Sword of Die. Nå vet jeg ikke presist hva som fikk deg til å elske han. Du kaller han en noob-hertug, noe som jeg helt ærlig ikke vet hvor du har det fra. Sword har gjort en kjempe jobb som en av lederne i HZ/TBA og har sagt sitt for at denne stammen er fullt motivert. Disse betingelsene dine måtte jeg dobbeltsjekke (til og med markere over) for å sjekke at det ikke sto ''bare kødda'' der, kanskje et av de latterligste propaganda forsøkene i Verdens 3 historie. Kanskje dere blir slått av Yakuza når de prøvde å oppløse stammen BoS.

For ordens skyld så er jeg keen på å fortsette med krig fra alle kanter, kanskje får vi litt motstand av og til også. Jeg er 100% sikker på at BoS taktikken er å la fiendene få byene fortest mulig så de får lite motstand. Slikt blir dem ikke motivert av.

Latterlig.
 

DeletedUser

Guest
Nå har vi jo hørt veldig mye av hvor dyktige og flinke HZ/TBA er og hvor lite motstand dere har. Da må dere tåle litt flott propaganda tilbake?
 
Sist redigert av en moderator:

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vær så god.... Send alt dere ønsker.

Får å være helt ærlig kan dere ta arrogansen å stappe den dit dere ønsker. :eek:

Dere tror dere eier hele verdenen pga det dere har gjort så langt. Det vil vise seg i fortsettelsen om dere er gode nok til å bli der.

Javisst har vi fått nen angrep og om det er noobangrep eller det dere kan prestere skal jeg ikke gå inn på. Men bring it on, så vil tiden vise om dere knuser oss, eller om dere møter motstand dere ikke hadde visst om.:p

Haha, tror vi holder arrogansen utenom vår endetarm. Blir litt kleint i lengden, vi er så mange gutter i stammen. Anal eaze ftw tho.

Selvfølgelig vil det vise seg. Og vi håper at folk faktisk gjør noe så vi kan bevise det, for slik som det ser ut nå så har vi jo bare fått alt gratis. Det er hvertfall det dere mener.. Vår OD-A viser jo derimot noe annet. Faktum er nevertheless at vi eier hele verdenen, uavhengig av hva du, ex-con eller morra di mener.

Tror ikke motstanden blir spesielt overraskende. Eneste motstand hittil har vært ghetto, og hvis dere i det hele tatt overgår de blir jeg overrasket. Kanskje vi andre deltar og. Det er jo tross alt bare hele deres stamme vs sod og dommola for øyeblikket.
 

DeletedUser

Guest
Haha, tror vi holder arrogansen utenom vår endetarm. Blir litt kleint i lengden, vi er så mange gutter i stammen. Anal eaze ftw tho.

Selvfølgelig vil det vise seg. Og vi håper at folk faktisk gjør noe så vi kan bevise det, for slik som det ser ut nå så har vi jo bare fått alt gratis. Det er hvertfall det dere mener.. Vår OD-A viser jo derimot noe annet. Faktum er nevertheless at vi eier hele verdenen, uavhengig av hva du, ex-con eller morra di mener.

Tror ikke motstanden blir spesielt overraskende. Eneste motstand hittil har vært ghetto, og hvis dere i det hele tatt overgår de blir jeg overrasket. Kanskje vi andre deltar og. Det er jo tross alt bare hele deres stamme vs sod og dommola for øyeblikket.

Sa ingenting om noe endetarm gjorde jeg?

Jeg sa da ingenting om dere har fått det gratis. Jeg sa at dere tror dere eier verdenen og kan gjøre hva dere vil etter å ha jobbet dere dit dere er nå. Hvis du klarer å tolke det dithen at jeg mener dere har fått det gratis tror jeg du burde følge bedre med i norsktimene.

Og jeg håper da i det minste vi kan gi dere litt motstand, men det er klart. Kommer dere med hele stammen og vi tar en "ghetto" så holder vi vel ikke lenge. Men jeg har da en håp om at vi skal føre krigen litt bedre enn ghetto, selv om vi poengmessig er dødsdømte før krigen starter.:cool:
 
Topp