Let's Dance!!

DeletedUser

Guest
Vel, det var faktisk dama som måtte hjelpe meg med snipinga til tider da jeg ble overfrustrert av å bomme 5 ganga på rad på toga dine. Har aldri opplevd å få slik juling ingame jeg heller må jeg innrømme. Har alltid vært av den oppfatning at man ikke trenger å miste en by om man ikke vil. Det motbeviste du!

Nå skal det sies at de som ble angrepet ble lært opp til sniping og effektiv bruk av forsvar, så var bare i begynnelsen jeg faktisk sto bak snipingen til forskjellige spillere i DOF. Resten tok dem selv med stor glede faktisk :)

Kommer ikke til å ville ha deg som nabo igjen noensinne med mindre jeg er den største med flest nukes :p

<3<3<3 Takk for kampen til dere alle ;)

Are og Maria <3 <3

Det har vært en ære og et privelegium :) Spesielt alle de senen nattetimene

OG til Dogza får vi på vegne av stammen få takke for det vi hadde av stridigheter. Det ble liksom aldri det store slaget vi hadde håpet, men det er nå slik v3 engang er.
 

DeletedUser

Guest
Hade DOF rakk aldri de store felles angrepa synd og miste en så bra aliert.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
ILuvThisThread.jpg
 

DeletedUser

Guest
Derfor du fikk så dårlig med tid Are... Alt for mye på søken etter søte bilder av pusekatter :D
 

DeletedUser

Guest
Synd at DOF opphørte. Hadde sansen for stammenavnet. Drunken Old Fools... he-he. Eneste positive er at Dogz får tid til oss nå.
(Yusuflinnerud: Det er din jobb å terge dogza her inne, men jeg legger en kubbe på bålet jeg og.)
 

DeletedUser

Guest
Lurer på om Dogz er spionsikre jeg:confused:

HZ var hvertfall ikke det i min tid:eek:
 

DeletedUser

Guest
Synd at DOF opphørte. Hadde sansen for stammenavnet. Drunken Old Fools... he-he. Eneste positive er at Dogz får tid til oss nå.
(Yusuflinnerud: Det er din jobb å terge dogza her inne, men jeg legger en kubbe på bålet jeg og.)



terge og terge klarer dem ikke det selv med alle troppene dem svir av til ingen nytte på deg da?
 

DeletedUser

Guest
Synd at DOF opphørte. Hadde sansen for stammenavnet. Drunken Old Fools... he-he. Eneste positive er at Dogz får tid til oss nå.
(Yusuflinnerud: Det er din jobb å terge dogza her inne, men jeg legger en kubbe på bålet jeg og.)

Er vel litt seint å komme å "terge" når du allereie hadde 100+ inc frå meg da ;)

Lurer på om Dogz er spionsikre jeg:confused:

HZ var hvertfall ikke det i min tid:eek:

Du meiner du satt på mykje spioninfo frå hz? Imponerande av deg at du likevel blei adla vekk av hz og rebels da ;)
http://www.no.twstats.com/no3/index.php?page=player&mode=conquers&id=5470&pn=-1&type=&enemy=-1&enemyt=-1&min=&max=

terge og terge klarer dem ikke det selv med alle troppene dem svir av til ingen nytte på deg da?
Hey, er det andre enn meg som svir av troppar og?
Eg driv berre å scoutar :)
 

DeletedUser

Guest
De 100 innkommende fra deg kan jo ikke regnes som angrep dommola det er jo og gi bort OD håper du er mere seriøs når du angriper meg for jeg hvet du kan mye bedre enn de pusle greiene der.

Ørnulf tror jeg bare er dårlig så der forventer jeg ikke det samme som fra deg.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lurer på om Dogz er spionsikre jeg:confused:

HZ var hvertfall ikke det i min tid:eek:


Vil ikke ødelegge morroa dems med spioner vet de har ett bra forum som diskuterer mye jeg er inntresert i men vi har spioner fra dogsa inne på vårt forum og det gjør att jeg nesten ikke bruker det.

Så for og bevare litt morro for de så hold de spion frie skal nokk klare og ta de ned uten og bruke spioner.
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
De 100 innkommende fra deg kan jo ikke regnes som angrep dommola det er jo og gi bort OD håper du er mere seriøs når du angriper meg for jeg hvet du kan mye bedre enn de pusle greiene der.

Ørnulf tror jeg bare er dårlig så der forventer jeg ikke det samme som fra deg.

Du er jo helt tett i pappen. Oppfører deg som du skulle vært verdensmester på ett eller annet merkelig nivå.

Btw, ørnulf er 1000x ganger den spilleren du noensinne har potensiale til å bli, klovn. Det hadde du visst, hadde det ikke vært for at du er ny i gamet.
 

DeletedUser

Guest
Hvis bunnpris/ørnulf hadde vært aktiv hadde ikke du hatt sjans i det hele tatt :)

Og det med at HZ hadde spion blir litt fail da vi kjenner hverandre IRL ;)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Du er jo helt tett i pappen. Oppfører deg som du skulle vært verdensmester på ett eller annet merkelig nivå.

Btw, ørnulf er 1000x ganger den spilleren du noensinne har potensiale til å bli, klovn. Det hadde du visst, hadde det ikke vært for at du er ny i gamet.

Du gir meg så lyst til å spille igjen skinny :p
 

DeletedUser

Guest
Du er jo helt tett i pappen. Oppfører deg som du skulle vært verdensmester på ett eller annet merkelig nivå.

Btw, ørnulf er 1000x ganger den spilleren du noensinne har potensiale til å bli, klovn. Det hadde du visst, hadde det ikke vært for at du er ny i gamet.


Bare uttaler meg utifra hva jeg får med meg inngame.
 

DeletedUser

Guest
DOMMOLA:
Konstaterer jo bare at dere har fått bedre tid til oss. Noe som kom til syne med alle besøkene dine i går/dag. Blir jo litt mer liv her i leiren når krysset står fremme oppe i hjørnet. he-he

SKINNY "tett i pappen klovn" ... hvem er du da, som ikke bruker ditt ingame nick?
 
Sist redigert av en moderator:
Topp