"Liker" ( Facebook)

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det hadde vært så fint om tw kunne lagd en knapp på hvert innlegg på interne stammeforumer og her på offentlig forum som het "liker", sånn som det er på facebook:)

Det hadde vært så kult:)
 

DeletedUser

Guest
Heller en tommel opp og tommel ned - som det er på dagbladet :jsmiley:
 

DeletedUser

Guest
Tenkt på det samme tidligere, men lager heller et nytt forum, gjerne basert på IPB(Invision Power Board).
 

DeletedUser

Guest
likelike.gif
1
 

DeletedUser

Guest
Allerede tatt opp her før, men kom jo ingen svar fra mods der! Jeg støtter forslaget om tommel opp og ned. Fint å kunne vise hva man ikke liker og. Anyonymt, slik som dommola forklarer i den gamle tråden.
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hade det vært en sånn funksjon nå hadde du fått tommel opp for det innlegget scarborough:)
 

DeletedUser

Guest
Vi ser ikke noen fordeler for dette samt at det vil være svært problematisk i forhold til oppdateringer av forumet. Derfor er dette iallefall ikke for øyeblikket aktuelt.
 

DeletedUser

Guest
det som vi mener er bra med det, er at det er mane, som skriver enig, i en ny post, når man kan trykke liker, hvis man er enig, isteden for masse unødvendige komentarer på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Skal bryte trenden her og si meg enig med Kristure. Sannsynligvis ville mange skrevet "enig" uansett hvilket "liker" eller "ikke-liker" system vi hadde hatt. Dessuten kunne vi risikert å bli spammet ned av liker og ikke-liker fra hele stammer, noe som egentlig fjerner hele poenget(?) Såå, det hadde vært kult med et sånt system, men det er egentlig ikke så stor vits :)

MEN dersom vi skal ha en sånn ordning en gang i fremtiden, stemmer jeg for et ensidig liker-system :) Tror at det ellers lett kunne skapt en negativ atmosfære på forumet, og øke sannsynlighet for misbruk av systemet (dvs. at noen klikket "liker ikke" for alle poster til én person, for eksempel) ;)
 

DeletedUser

Guest
vi har alt stjerner.. :p

fra 1til 5 stjerner kan vi gi posten over hvor god den er :)
 

DeletedUser

Guest
Det går bare på førsteposten, eventuelt tråden som helhet. Ikke på hvert enkelt innlegg. Eller tar jeg feil?
 

DeletedUser

Guest
Det går bare på førsteposten, eventuelt tråden som helhet. Ikke på hvert enkelt innlegg. Eller tar jeg feil?

Korrekt. Men som jeg sa tidligere så vil ikke dette bli implementert da dette krever en plugin, noe som ikke holder mål når selve vbulletin blir oppdatert.
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg tenkte egentlig at denne funksjonen skulle være i internt stammeforum ingame:)
 

DeletedUser

Guest
Slike knapper gjør seg best i større nettsamfunn eller fora, ikke i våre relativt små stammer ig. Jeg ville heller oppfordre stammemedlemmene til å skrive ord i stedet for å trykke på en slik knapp. Det er slik man blir kjent og bygger opp evnen til å samarbeide.
 
Topp