Besvart Liste over navnbruk på forum

DeletedUser

Guest
All den tid en forumsbruker signerer med sitt navn og/eller at den har signert i profiloppsettet,er det ok å bruke navn.
Visst ikke................ så bør det "refereres til ig-nick, og/eller forums-nick,ganske enkelt...

Trodde aldri jeg noen sinne skulle "støtte" starboyen,men nå gjør jeg faktisk det.......................
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Jeg er enig i at man burde kunne bruke egne navn og om man ønsker ingame å bruke irl navn i samtaler med hverandre, men når alt kommer til alt så er dette et spill hvor mange kan ønsker å være anonyme. Jeg er vel en av de som har latt kanskje 50stk totalt i Tribalwars.no som vet mitt irl navn, men resten kjenner meg kun som Jazcan.

Det er opp til envher, men fra spillets synspunkt så mener jeg at anonymitet burde ivaretas om ikke man skaper nick som MariusN (takk for å være et eksempel.

Ellers så støtter jeg for dem som ønsker å bruke sine navn (og evt kan endre sitt nick til navn basert).

~Jazcan~
ps: forholdsvis enig at det står ingenting om det i reglene fra hva jeg kan huske, men jeg må nok lese dem igjen
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Vi har generelt sett vært litt usikker på denne saken, derav stillheten.
Det har stort sett alltid vært bruk av fornavn på dette forumet, men dessverre har det tidvis eskalert litt i form av å søke folk opp på Facebook og diverse - det er selvfølgelig ikke greit.

Dette er noe vi har diskutert en del innad i teamet uten å egentlig komme frem til en enighet, samtidig som vi egentlig er enige. Jeg ba derfor om litt 'ekstern' hjelp fra min sjef igjen, og han sa egentlig det samme som jeg hele tiden har tenkt.


Vi er generelt sett enige i at vi ikke ønsker å nekte noen å bruke fornavn på hverandre her på forumet, men selvfølgelig også kun fornavn. Det som derimot er litt vesentlig er at selv om du kanskje vet fornavnet til en spiller, så betyr ikke det nødvendigvis at den personen synes det er ok at du bruker det på forumet. Så har vi andre igjen som ikke bryr seg om det.

Det som er viktig her er å respektere de som ikke ønsker at fornavnet deres skal brukes på forumet.
 
Topp