LO, signing out.

DeletedUser

Guest
jeg er imponert at du velger å avslutte spillet med en løgn.
Samtidig for all del min respekt for deg er stor Olai.
Men at du sitter å beskylder min konto og min dual partner for å sitte på en konto vi overhode ikke gjør, blir jeg overrasket..
Da synes du kan ta å legge fram disse bevisene, for min dual partner sitter ikke noen som kontovakt..

Jeg er imponert Olai at du velger å skylde på meg, den hadde jeg ikke forventet...

Lykke til IRL min venn..
Kos deg.

Renegade

Ah, du har visst ikke så veldig godt innblikk i saken jeg og Iskrem prater om... eller så tar du en helt uskyldig spøk mellom meg og Iskrem på alvor.

Mulig Iskrem kan finne fram PM'en jeg og han har utvekslet på v2 til deg, så ser du hva jeg mener.
Jeg har ingen beviser... nærmere tvert i mot. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ah, du har visst ikke så veldig godt innblikk i saken jeg og Iskrem prater om... eller så tar du en helt uskyldig spøk mellom meg og Iskrem på alvor.

Mulig Iskrem kan finne fram PM'en jeg og han har utvekslet på v2 til deg, så ser du hva jeg mener.
Jeg har ingen beviser... nærmere tvert i mot. :eek:

http://forum.tribalwars.no/converse.php?u=3281&u2=1004

Heh... kanskje denne linken kan gi deg litt innsikt, R90. :p

Og til slutt... JA, jeg sitter KV for Viruskongen. Dette vet Iskrem godt, selv om jeg sier det motsatte. :eek:
 

DeletedUser

Guest
IceBlue, jeg tenker først og fremst at du ikke kan ha lest førsteposten i tråden her ordentlig, og foreslår at du gjør det.

For det andre så må jeg bare presisere (igjen?) at Glitter ikke var den som la ned Elite. Hun ville aldri latt stammen i stikken på den måten. Hun satte kontoen sin til sletting og overførte hertugprivza til noen av oss andre i ledelsen. Og det var vi som tok den beslutningen at vi ikke hadde tid til å investere all den tid og de krefter Glitter alltid har lagt ned i stammen, og bestemte oss i fellesskap for å la stammen oppløses sammen med Glitters konto. Siden vi lederne var de som var mest engasjerte når det gjelder organisering av stammen så mener jeg vårt valg var representativt for stammen som helhet. Om noen av medlemmene hadde ønsket å lede stammen videre så ville vi nok hatt dem i ledelsen allerede.

Klart dere gjorde det når hun tok halen mellom beina og stakk. For drivknuten ble borte, om hun sendte alle tittler til dere, ble det likevel vanskelig å fylle dette tomrommet. Men som jeg sier, se etter hennes fall/ elites fall - de fleste blir jo borte / grå. Men jeg har vært passiv her inne, så passiv at min konto var borte, så jeg måtte lage ny, så lenge siden er det jeg har skrevet her. Men jeg måtte kommentere Elite, og Glitters jobb. Som da alle lider under. Hvis hun hadde sluttet, og alle hadde fortsatt og/- eller startet NY stamme, så skulle jeg ikke ha sagt noe. Men når slike ting skjer, så må man bare stå stormen ut. Men man ser jo hvor ømfintelig dette området er, bare man nevner det, stikker dette dypt inne hos de fleste. Dere har blitt eid av noen som aldri skulle ha spillt dette spillet. Men at hun slettet seg via å sitte i elite, men hun forsvant, er kanskje det eneste fornuftige hun noen gang har og ville ha gjort! Jeg elsker slike diskusjoner, så pass på. Nam nam.

-IceBlue
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Ah, du har visst ikke så veldig godt innblikk i saken jeg og Iskrem prater om... eller så tar du en helt uskyldig spøk mellom meg og Iskrem på alvor.

Mulig Iskrem kan finne fram PM'en jeg og han har utvekslet på v2 til deg, så ser du hva jeg mener.
Jeg har ingen beviser... nærmere tvert i mot. :eek:

Nope føler ikke med andre sine samtaler :p
Selvom jeg er moderator er jeg ingen fusker som er inne å fikser på ting..

Iskrem har jeg ingen kommentarer om.

Kommer til å savne å se deg Olai.
Vi holder nok kontakt via face :p
 

DeletedUser

Guest
iceblue..du er litt lost her -for det finns allerede 6-7 sånne tråder som du "elsker" her inne i forumet, sånne som handler om teorier om Elite og hvem som gjorde hva...så ta litt tid på å lær deg hvordan et forum virker igjen du om du har tatt en pause, og skriv ikke om ting som er heeelt off topic.
 

DeletedUser

Guest
Nok en velskrevet tekst som er ontopic fra deg. Gratulerer :p

Synd du slutter, LO, og lykke til videre :)

Takk. Følte at eg ikkje ville spandere ein ny tråd på... . Dessuten handler jo denne tråden om å slutte.
 

DeletedUser

Guest
Synes det er fælt å sitte å se de overlegende, bli underlegende, men da skal de slutte. At Glitter forsvinner er en ting, men å slutte å spille fordi man klarer ikke å tenke selv, for det er jo slik det virker ut som.

Du er irriterende, og Ollis er søt, kul og råtøff.

At Ollis slutter nå, skjønner jeg godt. Jeg veit han har vært litt lei en stund, og jeg kjenner meg også veldig godt igjen i grunnene han gir for å ha slutta.

Når det er sagt, så er jo litt av poenget med en del operasjoner på folk å få dem til å slutte. Så sånn sett er det vel på sin plass å gratulere Night med en vellykket operasjon.
 

DeletedUser

Guest
Nope føler ikke med andre sine samtaler :p
Selvom jeg er moderator er jeg ingen fusker som er inne å fikser på ting..

Hehe, det er jeg ganske sikker på at du ikke gjør. Dessuten har du vel ikke moderatorprivilegier på verden 2 går jeg ut i fra. :p
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Hehe, det er jeg ganske sikker på at du ikke gjør. Dessuten har du vel ikke moderatorprivilegier på verden 2 går jeg ut i fra. :p

Hehe :)
Jeg har alltid hatt mye rart jeg Ollis.
men enda mer rart nå :)

Mye moro jeg kunne finnet på, men vil helst se alle tw verdene er rene og ikke korrupte :)
Jeg har tilgang til ehm ja mye stuff hehe.
Har tilgang til denne tråden også :) hehe men filleren det har jo du å.
Hm kanskje det ikke var så mye nytt stuff da, siden jeg ikke er mod på v2 :p

Vil savne deg kompis:)
Lykke til videre IRL
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
er det ikke deilig nå som du endelig har tatt den endelige besluttningen?? la hele dritten gå grå og ikke bry deg noe videre om det.
lykke til videre Lord Ollis, du har så indelig fortjent det.

-Knallis
 

DeletedUser

Guest
Buhu. En spiller som slutter. Greit å si ifra, men hvis alle lager egen tråd om det, så er man enten veldig glad i seg selv og mener at man fortjener en skikkelig hyllest, eller så er man desperat etter oppmerksomhet :p

Men LO fortjener faktisk en liten hyllest. Så sier lykke til videre og ser fram til å krige med deg i framtiden! Synd vi ikke fikk kriget noe på V2. Du var neste mål på lista mi, så dumt du slutta rett før :)
 
Topp