Lord Imp

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Lord Imp har vært ein sykt feiging i fra starten av.


Noen som begynner og bli lei av han


Lord Imp i dag klokken 12:48
Fikk endel ODD iallefal. :D Dere har adlet ser eg? Jaja, får vel begynne og adle dere da, meg og radisson er sultne.. ;)

stingray i dag klokken 15:23
jaja men jeg er da venn med radisson jeg da

Lord Imp i dag klokken 15:25
Er du venn med Radisson? Haha, sure..
[/QUOTE]

sin sleipe fakter, skulle ikke vært lov på .no og skrive mail til meg om jeg er pålogga og dertetter sender han speidere og adels på meg når jeg avlogga bare for og se om jeg er der.

Noen andre som er leie?
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
hvorfor ikke sette den på funny mail eller hva det heter??

er vell en feig strategi, men alle kan bruke den så er jo hannes problem så du må jo ikke prøve å få flere til ikke like den spilleren...
 

DeletedUser

Guest
Spilleren har rett å bli bannet om man aktivitets tester folk, med adels/eller angrep med mails feks :)
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Spilleren har rett å bli bannet om man aktivitets tester folk, med adels/eller angrep med mails feks :)

Han kan jo ikke gjøre det. Alle kan sende en mail. Tenk om det ikke er aktivitets mail? Det kan hende MR:Yoda ser det sånn, men kanskje ikke han andre.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Regelen var slik en stund, men det er nå lov til å sende en mail for å sjekke om han er online, mener jeg. Men det er ikke lov til å være i store mengder. Stemmer også at det var ulovlig før, men mener det er endret? :)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
1. Man blir ikke bannet for aktivitetssjekk. Det som derimot er ulovlig er og sende et kjedebrev og sjekke aktiviteten hos samtlige rundt seg.

2. Om det var aktivitetssjekk, så er jo det ganske synd. Er du ikke pålogget til de tidspunktene der, så fortjener du ikke og være på V10. Noobs skal adles. Når vi først er innom temaet ang hvem som er idiot og ikke... Hvorfor drar du dette ut på fora? Er det for og sparke dritt på vedkommende og heise deg selv opp i skyene? Yet again, dårlig forsøk.

3. Grunnen til at du ble banna er nok fordi du er en noob.
 

DeletedUser

Guest
Det er jo det man må gjøre for å få han til å tro at du er aktiv?
 

DeletedUser

Guest
Fra nå av skal jeg sende ticket til support hver gang noen sender meg PM, for å kalle det aktivitetstest.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Tror Mr.Yoda har både et identitets -, troverdighets, venne -og oppmerksomhetsproblem.

1. Han vet ikke helt hvilke kontoer han selv har drevet frem. Men håper han kjender igjen sitt eget nick, eller?

2. Han har vansker for å definere hva som er sant og falsk. Vi begynder snart å tvivle på din oppriktighet.

3. Han har åpenbart ikke sjekket sin venneliste nyeligt.

4. Da startet Mr.Yoda igjen en tåpelig tråd.......hva ska man si.....Om du trenger oppmerksomhet, da venligst gjør det på annen måte. Send alle på forum en :)
 

DeletedUser

Guest
1. Man blir ikke bannet for aktivitetssjekk. Det som derimot er ulovlig er og sende et kjedebrev og sjekke aktiviteten hos samtlige rundt seg.

Ei heller er det lov å sjekke aktiviteten gjennom en konto du er KV for. Morsomt nok er det ikke et forbud mot å sende en hel haug med enkeltmeldinger for å sjekke aktiviteten i en annen stamme.

Det er jo det man må gjøre for å få han til å tro at du er aktiv?

Egentlig ikke. I enkelttilfeller kan det være greit. Men eventuelt så kan man gjøre det klart at man er pålogget uten å lese meldingen, for eksempel ved å sende angrep på spilleren som sendte den. Da vil en slik aktivitetstest miste sin troverdighet mot mottakeren.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Det er jo det man må gjøre for å få han til å tro at du er aktiv?


eller du kan la være å lese, og la de sende angrep på deg når du faktiskt er tilstede og lett ta ut dårlig tima angrep fordi angriperen trodde du ikke var tilstedet :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Lord imp er uten tvil den spilleren jeg har minst respekt for på hele TW atm. Er det mulig, største backstabberen/løgneren av en jeg har møtt.. Omg jeg må bare si det han blocka meg på skype.. Er det mulig asle,

OH MY
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er også idiotisk av Imp å hoppe rundt i stammer på den måten.
 
Topp