Lord Imp

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Spessielt når han for noen få kvelder siden uttalte seg med å kalle meg spion for AREA, og prøvde å få frem at jeg ikke var til å stole på.. Så Tja nå sitter han med i AREA selv?

LATTERLIG.
 
Sist redigert av en moderator:

The mathS

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Lord Imp har vært ein sykt feiging i fra starten av.


Noen som begynner og bli lei av han

sin sleipe fakter, skulle ikke vært lov på .no og skrive mail til meg om jeg er pålogga og dertetter sender han speidere og adels på meg når jeg avlogga bare for og se om jeg er der.

Noen andre som er leie?


Det å sende mail får å sjekke om noen personen er ett gamelt triks jeg tviler på at han er den eneste som bruker
 
Sist redigert:

lord imp

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Til info

Hei

Jeg ville bare opplyse om at asle, som er han som spilte på lord imp i begynnelsen ikke er aktiv her lenger, og han har heller ikke vært det på 2 måneder og vel så det....

Håper dere kan jekke ned drit slengingen i navnet lord imp fra nå av da det ikke lenger er snakk om samme personen som sitter bak navnet lord imp.

Takk.
 

Chevy Tahoe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Om du kan lese datostemplingene som er på denne tråden er det ikke blitt skrevet noe her på over 2 måneder.

Hvem er så du?
 

lord imp

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Om du kan lese datostemplingene som er på denne tråden er det ikke blitt skrevet noe her på over 2 måneder.

Hvem er så du?


Hehe, jada, så det, men har ikke lest forumet før nå på denne verdenen så jeg tenkte det kunne være greit å informere for å unngå en fortsettelse eller gjenoppretting.

Jeg spilte tidligere som Gatorade72, har spilt på den kontoen litt her og der, samt noen andre nicks på enkelte verdener.
 

siri773

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe, jada, så det, men har ikke lest forumet før nå på denne verdenen så jeg tenkte det kunne være greit å informere for å unngå en fortsettelse eller gjenoppretting.

Jeg spilte tidligere som Gatorade72, har spilt på den kontoen litt her og der, samt noen andre nicks på enkelte verdener.

Så du og sluttet på imp? Hvem spiller nå da?
 

himawe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Stian spiller på Lord Imp ......
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sonre, uff
Lord imp er skilla spillere.
Mer enn du har (rofl)
hehe
 
Topp