Lord Imp

Status
Stengt for ytterligere svar.

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Må bare påpeke at Lord imp er en løgner, backstabber og en kar som ikke er til å stole på. Håper alle hører på rådet og tja ikke finner på å være venner med denne karen :)

Måtte bare si det. Tja du har mistet all respekt ifra meg ihvertfall.
 

DeletedUser

Guest
okay.. nå må jeg si at jeg blir flau ovenfor denne spilleren selv.

Mast også mye respekt av AREA. Da er det ingen tvil på spørsmålet som har gått igjennom hodet mitt i en lang stund.

AREA bruker skittene knep, og dem rekruterer seg til topp.

way to go!
 

DeletedUser

Guest
Hehe, rekrutterer oss til topp.. Se litt på hvem som har joina dere i det siste, så ser du på oss etterpå. Tipper dere har flere på den lista?
Samtidig så har vel vi bevist på både OD og adlingsfronten at vi er verdig den plassen vi innehar.

ODt
1 I Clear The Area 14,45 Mio.
2 P0k3m0n Allstars 5,64 Mio.
3 NorthWest Empire 4,93 Mio.
4 JustForFun 4,77 Mio.
5 Hinsides 3,67 Mio.
 

Gyldan

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Ay ay ay

Hva skjer Lord imp? Først PRO, så NWe og nå AREA?
Nå var jo liksom samarbeidet lagt opp, også joine area?!

Ayayaya... Ja nå blir det jammen meg action i V10,
det kan en jammen meg si... Kan være at AREA er den
foreløpige stammen på rank 1, men hva de har av
tropper er ukjent...

Også enig at de rekruterer seg på topps, hva har skjedd
med lojale, faste medlemmer nå for tiden...

En svært skuffet Gyldan... :(
 

DeletedUser

Guest
Lord Imp kunne joina Pok3, vi ville fortsatt vært klar rank 1. Så den påstanden faller i grus.
Får ikke tilgang til twstats her nå, men tipper at AREA er en av stammene som har hatt klart minst utskiftninger av medlemmer?
Vi har også adlet klart flest byer på v10 og har en sinnsyk OD ift resten.
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke akkurat si at AREA rekruterer seg til topps, når feks pok3 har rekrutert som bare det i det siste..? :confused:
 

Gyldan

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Jaja, det er statistikk du snakker om nå... Erobre mange byer, få høy OD rank...

Ok, men den derre lord imp'en, ja den tok virkelig kaka for min del..
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hovedpoenget i denne tråden var ikka ang AREA, men Lord imp.

Etter alt det drittet han har sagt, uttalelser omg f.eks meg. også joiner han AREA etter å ha sagt det tullet sitt, nej det gir liksom ingen mening,
 

DeletedUser

Guest
tja, jeg vet ikke hva han har sagt, eller historien bak dette, så skal holde meg nøytral ovenfor det i hvertfall
 

DeletedUser

Guest
haha. hvordan forventer du at jeg svarer på det du sier da?
når du sår tvil på om vi fortjener rank 1, så må jeg jo trekke frem tall og statistikker som motbeviser dette. og siden du ikke benekter at jeg har rett, regner jeg med at du er enig, så legger vi den lite gjennomtenkte påstanden din til sides.
 

DeletedUser

Guest
La oss snu på fjøla. Hvorfor har Pok3 rekruttert de spillerne som har joinet der de siste 24timene?
Sansynligvis for å adle fiender. Riktig?
Derfor har vi rekruttert Lord Imp også. Han har gjort mye rart, men vi har bestemt oss for å gi ham en sjanse hos oss, så får vi se om det var et smart trekk eller ikke senere.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Lord imp var da vell en fiende, mens de nye rekruttene i P0k3 var ikke fiender.. kanskje allierte eller lignende, de for svare for seg.
 

DeletedUser

Guest
mitt hovedpoeng med dere i AREA, er at dere faktisk rekruterte inn Lord Imp. Og såvidt som jeg ser, så har Lord Imp backstabbet 2 stammer som har vært blandt rank 3 (AREA sitt triks?)

+ dere tok for litt siden og snakket dritt om denne spilleren også rekruterer dere han inn i stammen nå?

Dere har faktisk sendt mail til omtrent hele topp 20 om at de skal få være med i deres stamme, så å si at dere ikke prøver og rekrutere dere til topp sier jo faktisk bare seg selv at dere gjør.

Greit, vi i Pok3 rekruterer også spillere, men det jeg reagerer på, er at dere i AREA har prøvd og fått inn omternt hele topp 20.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Nå kan jo i grunn ikke P0k3 sine rekrutteringer idag sammenliknes med Lord Imp-rekrutteringen. Spillerne P0k3 har tatt inn har vært i godt samarbeid med P0k3 lenge, og er i og for seg en mer naturlig overgang enn at Lord Imp bytter stamme. Uten at jeg gidder å lage noe diskusjon ut av det, så er det i alle fall en forskjell.
 

DeletedUser

Guest
La oss snu på fjøla. Hvorfor har Pok3 rekruttert de spillerne som har joinet der de siste 24timene?
Sansynligvis for å adle fiender. Riktig?
Derfor har vi rekruttert Lord Imp også. Han har gjort mye rart, men vi har bestemt oss for å gi ham en sjanse hos oss, så får vi se om det var et smart trekk eller ikke senere.

kunne ha sitert det jeg skrev under. Dere rekruterer alle som er blandt topp 20.
Og sånn som jeg kan se, så får dere dem til å backstabbe stammen sin og. For bare få timer etter Lord Imp leavet Nwe så adlet han en by av dem.
 

Gyldan

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Det jeg sa er at AREA rekruterer seg til topps, og det står jeg fortsatt ved...
Vet at dere ikke tar inn nye medlemmer daglig, men
hvorfor akkurat lord imp? Pga. at søknaden hans var så sinnsykt god eller fordi... hm... ja, kanskje fordi han ligger på en god rang... jeg vet ikke...

men det spiller ingen rolle, som sagt, tråden handler om lord imp, og etter blant annet PRO og NWe syntes jeg det er snodig at han joiner dere.

Det er alt.
 

DeletedUser

Guest
Nå kan jo i grunn ikke P0k3 sine rekrutteringer idag sammenliknes med Lord Imp-rekrutteringen. Spillerne P0k3 har tatt inn har vært i godt samarbeid med P0k3 lenge, og er i og for seg en mer naturlig overgang enn at Lord Imp bytter stamme. Uten at jeg gidder å lage noe diskusjon ut av det, så er det i alle fall en forskjell.

Tja, kan vel på en måte sammenlignes med min overgang til HG på v7, noe som funka som fjell i mine øyne :)
Og det er hovedsaklig jeg som står bak denne overgangen også, så gjerne rakk ned på meg for det. I can take it.

Hvordan rekrutteringen til AREA har vært vil jeg ikke gå innpå i detalj. Men husk at Espen, Soinner, Kayare og Real Steel startet spredt og gikk etter gode spillere, ikke lokasjon. Noe som vi idag ser resultatet på i AREA idag.
Hvordan er dette verre enn f.eks en premade?
For min egen del ble jeg og Kenneth kontaktet før vi var rank 1, vi var vel nede på 2-300. plass da :)
 

DeletedUser

Guest
Tja, kan vel på en måte sammenlignes med min overgang til HG på v7, noe som funka som fjell i mine øyne :)
Og det er hovedsaklig jeg som står bak denne overgangen også, så gjerne rakk ned på meg for det. I can take it.

Hvordan rekrutteringen til AREA har vært vil jeg ikke gå innpå i detalj. Men husk at Espen, Soinner, Kayare og Real Steel startet spredt og gikk etter gode spillere, ikke lokasjon. Noe som vi idag ser resultatet på i AREA idag.
Hvordan er dette verre enn f.eks en premade?
For min egen del ble jeg og Kenneth kontaktet før vi var rank 1, vi var vel nede på 2-300. plass da :)

hmm.. mellom 2-300 plass tipper jeg dere var blandt.. 20 eller bedre :rolleyes:

( måtte sjekke tw-stats, og viste seg at dere var på rank 1 :eek: FOR ETT SAMMENTREFF! )
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
E jo veldig rart att att AREA vil ha inn spillere som har vert med på å ville fjerne dei, om dei ikkje då begynner å føle presset, og tar hver eneste feiging dei kan få tak, ja, han impen e rett ut feig når han først vil ha dei vekk for så å se att dei forblir størst og joiner dei i steden for å opprettholde motstanden? blir for domt!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
albatros skrev:
E jo veldig rart att att AREA vil ha inn spillere som har vert med på å ville fjerne dei, om dei ikkje då begynner å føle presset, og tar hver eneste feiging dei kan få tak, ja, han impen e rett ut feig når han først vil ha dei vekk for så å se att dei forblir størst og joiner dei i steden for å opprettholde motstanden? blir for domt!

Amen albatros
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp