Lord Imp

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
hmm.. mellom 2-300 plass tipper jeg dere var blandt.. 20 eller bedre :rolleyes:

( måtte sjekke tw-stats, og viste seg at dere var på rank 1 :eek: FOR ETT SAMMENTREFF! )

Jeg sa at han tok kontakt med oss tidligere, lenge før vi adla første by. Og på det tidspunktet var vi laaaaangt nede :)

@albatross - Verre ting har skjedd på tw, om ikke lenge vil denne tråden være begravd og glemt.

Og btw.. Alle rekrutteringer vi tar er ifra fiender, vi har ingen allierte eller iap :D
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Vell, Lord imp har selv vært en av de som har vært mest keen på å fjerne AREA ifra kartet, endelig når han får sjangsen til å bli med dem, så hopper han rett over i stedet for å stå å fighte MOT dem som han har sagt hele tiden.

Jau ..
 

DeletedUser

Guest
Vell, Lord imp har selv vært en av de som har vært mest keen på å fjerne AREA ifra kartet, endelig når han får sjangsen til å bli med dem, så hopper han rett over i stedet for å stå å fighte MOT dem som han har sagt hele tiden.

Jau ..

Er lov til å skifte mening vettu. Har skjedd før, vil skje igjen.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Det er det, men ettersom han OGSÅ har stupt ut med anklager om at visse spillere er spioner for AREA, satt ut stygge rykter om tja en kar, OGSÅ blir han med i AREA selv, nej det tar kaka.
 

DeletedUser

Guest
Er en kar det blåser rundt, skal ikke benekte det.

Men er det ikke greit å få litt liv på dette forumet også da? ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa at han tok kontakt med oss tidligere, lenge før vi adla første by. Og på det tidspunktet var vi laaaaangt nede

yea, dette hadde jeg og sakt.

Mitt poeng er at Lord Imp oppfører seg som en drittsekk på kordan han har oppført seg, og at dere i AREA inviter alle så lenge de er på topp 20.
 

DeletedUser

Guest
Blir litt vanskelig å si noe om nøyaktig ting har blitt gjort før, siden jeg ikke var i ledelsen da de invitasjonene skjedde. Men jeg vet at det var ikke min rank som gjorde at jeg ble invitert. Om du tror jeg lyver, får være din sak, men nå er ikke løgn noe jeg bruker å ty til.
 

DeletedUser

Guest
må le litt når eg ser enkelte av kommentarene.... for det første... area driver ikkje med aktiv rekrutering... vi sender ikkje ut pmer til alle de på topp i andre stammer for å få dem til å jooine..det e vel heller motsatt..vi sitter på utallige søknader fra folk i samtlige stammer om at de vil joine.... greit..impen har vært en fiende..men kem i v10 e ikkje fiender av area? samtlige andre stammer angriper jo oss så om vi skulle ta inn noen ville det blitt en fiende uansett...hvorfor imp blir tatt inn blir rein spekualasjon,men det har nok vært diskutert og dere får bare undre dere over hvorfor.
 

DeletedUser

Guest
vel, er vannskelig å benekte fakta om at Area gikk ut og fant de spillerene i andre stammer som ikke eier lojalitet ovenfor stammen sin. Det viser jo hvor ulojale spillere er, og når lord imp kommer inn, som area har brukt så mye tid på å trykke ned på off forum, da skjønner jeg ingenting. Utrolig at area holder det gående, får se hvor mange som forlater skipet når skuta går på grunn :eek:
 

himawe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Kjære Simon. det der skjer bare i din villeste drømmer.

AREA er fullt oppegående og at vi har rekrutert oss til toppen hva mener du med det???

da kan du vell nevne flere en 2 stk da ^^.

å vent du kan ikke det FAIL
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Nå kan jo i grunn ikke P0k3 sine rekrutteringer idag sammenliknes med Lord Imp-rekrutteringen. Spillerne P0k3 har tatt inn har vært i godt samarbeid med P0k3 lenge, og er i og for seg en mer naturlig overgang enn at Lord Imp bytter stamme. Uten at jeg gidder å lage noe diskusjon ut av det, så er det i alle fall en forskjell.

True fact.
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Kjære Simon. det der skjer bare i din villeste drømmer.

AREA er fullt oppegående og at vi har rekrutert oss til toppen hva mener du med det???

da kan du vell nevne flere en 2 stk da ^^.

å vent du kan ikke det FAIL

Masserec for the win. Invicta og Almighty ble rekrutert slik at AREA fikk mest poeng på verdenen. TW Stats lyver ikke på det. (dette var bare akkurat når AREA oppnådde rank 1, mange flere eksempler)
Dersom du ser på hvilke stammer spillerne til AREA kommer fra, er det flere av gangene fra forskjellige stammer der disse stammene lå topp 10, hvis ikke topp 5.

@Redswan: Hvordan er det ikke værre enn en premade når spillerne først blir satt ut i alle de andre "toppstammene" for så at de backstabber/ stikker fra stammen sin?

Lyver dette?
2011-12-17 LuriFAXXX AREA 1 ,12376,3,3415,3394,21
2011-12-16 LuriFAXXX NBK 1 ,9403,2,3201,3200,1
 

DeletedUser

Guest
Så du tror at kontakten ble etablert samme dag som vi skifta stamme. Jaja, deg om det.


Off topic;
Mini Statistics Ble medlem
01.02.09
Totalt antall innlegg
1.337
 
Sist redigert av en moderator:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Nekter ikke for at det du sier er sant Robert. Men munch sitter med bevis som viser en ting, ord er meget lite troverdig i møte med argumenter bygget opp av fakta. Stemmer det du sier, så ser vi vell å merke gjerne på bevis :)

Ellers blir det bare mer som følgende tegning. v10 på øverst, AREA nederst


[SPOIL]
christian-logic.jpg
[/SPOIL]
 
Sist redigert:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Men er vell ei heller nødvendig av alle andre å spamme i 2-3 forskjellige tråder om hvor latterlig teit IMP er. Nå er jeg ikke satt inn i saken, men det holder med en tråd da folkens ? :)


Men må innrømme at det virket litt rart etter at AREA til tider mobbet Lord imp og PRO. For så å rekrutere ham i ettertid, men så har ei heller jeg sett ferdighetene til Lord Imp, så er ikke istand til å bedømme om handlingen er bassert på poeng horing, eller at det faktiskt er skils inne i bildet. Even tho jeg tviler på at Imp får hasen på meg med det første ;)
 

DeletedUser

Guest
[10/12/2011 19:55:51] Rank-1: Hi redswan1892! I’d like to add you on Skype. Rank-1
[10/12/2011 19:55:51] IsBjoeRn Robert: IsBjoeRn Robert has shared contact details with Rank-1.

Var også noe ingame før dette selvfølgelig, hvordan eller ville han ha funnet min skypeinfo?
Kan jo forfalsket, så dere får nesten enten stole på meg eller ikke. Tar det ikke så tungt uansett dog ;)
 

DeletedUser

Guest
Skål Svein?:D

Synes lord'n er fin jeg og tipper en pils på at vi ikke har sett den siste "tvilsome" rekruteringen på V10.
 

DeletedUser

Guest
Kjære Simon. det der skjer bare i din villeste drømmer.

AREA er fullt oppegående og at vi har rekrutert oss til toppen hva mener du med det???

da kan du vell nevne flere en 2 stk da ^^.

å vent du kan ikke det FAIL

Lord imp

schizo

Hottentot

har alle komt fra stammer som har yt motstand mot AREA ...
 

DeletedUser

Guest
kansje dere bør ta det som et tegn på at resistance is futile!!!!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp