Besvart Lykke

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Hver gang du angriper en spiller/barbar har du alltid lykken fra -25 til 25, noen ganger er du heldig noen ganger veldig uheldig..
På en eventuell ny verden er dette noe som kan deaktiveres? dvs at lykken ikke spiller inn på utfallet av angrepet?
 

DeletedUser

Guest
Hver gang du angriper en spiller/barbar har du alltid lykken fra -25 til 25, noen ganger er du heldig noen ganger veldig uheldig..
På en eventuell ny verden er dette noe som kan deaktiveres? dvs at lykken ikke spiller inn på utfallet av angrepet?

lykken er i spillet sånn at du kan aldri være 100% sikker på om du taper mye eller lite :) jeg syns lykken er en grei ting, sånn at alt ikke kan regnes ut for det blir litt for teknisk for nybegynnere
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Enig med Snowy her. TW uten lykke ville vært kjedelig. Da kunne du regnet deg fram til alt...
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
lykken er i spillet sånn at du kan aldri være 100% sikker på om du taper mye eller lite :) jeg syns lykken er en grei ting, sånn at alt ikke kan regnes ut for det blir litt for teknisk for nybegynnere

Dersom det er grunnlaget ditt for å beholde det aktivert, er det litt tynt. Vil faktisk påstå at det er mer komplisert for nybegynnere når vi har lykke aktivert.

Men jeg synes likevel at vi skal holde det aktivert.
 

DeletedUser

Guest
Lykke må man ha. Hva hadde skjedd med fiendene mine om den ikke var der :eek:

Tror de kunne fått det litt for lett ja :p

Jaja, holder meg på den siden som ønsker lykke i spillet. Men det hypotetiske spørsmålet om dette er en funksjon som kunne blitt deaktivert står jo fremdeles ved :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Såvidt jeg vet er det ikke mulig for oss å fjerne lykke dessverre, men jeg er enig i at det og faktisk ha lykke gjør det hele noe mer spennende.
 
Topp