Maestro - Reinkarnasjon av ......!

DeletedUser

Guest
Maestro har nå landet i V4 og spør ydmykt om det eksisterer ledige plasse i en av de bedre stammene her på V4?
Kontakt meg enten ingame eller over PM her på forumet for mer informasjon.

Maestro - The reincarnation of ......! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ingen som skal komme med de vanlige "noob/håne-kommentarene" engang!? :(
 

DeletedUser

Guest
Er du den danske Maestro? Isåfall, husker du; Avatar? ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, deg husker jeg :p

Du var naboen min i v1 før i tiden, adlet gråbyer som bare det og klarte faktisk å flykte til K77 (?) når stammen min gikk etter deg ^^,

Fikk flashback av gode minner akkurat nå... takk :D
 

DeletedUser

Guest
Nofjon1: Jeg, god - tror ikke jeg gidder å drive på med noe snakk for å fremme mine ferdigheter. :cool:

Trym: Som Houner sier, jeg er ikke den danske Maestro, selv om jeg gjerne skulle snakket litt med ham. Liker nicket hans! :D

--Fuzzball: Mener du meg? Avatar? Eller noen andre? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Lyst til å opplyse meg om hvilken konto det er snakk om? Kan ikke si å huske å ha sett noen spille med dette nicket tidligere.
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, når jeg mener deg, mener jeg kontoen du har registrert deg på forum på..

Var iaf i K66/K67 grensen du lå i på v1...
 

DeletedUser

Guest
Da kjære Fuzzball må det ha vært noen andre som har spillt med dette nicket på V1 for så å slette det, og hele brukeren. For nicket var tilgjengelig da jeg tok det her om dagen. :rolleyes: :confused:
 

DeletedUser

Guest
Med andre ord en n00b. lol

Dersom du kan komme med en fullstendig definasjon av "n00b" kan jeg bekrefte eller avkrefte utsagnet ditt, men frem til en slik definasjon foreligger forebeholder jeg meg retten til å se på det å være n00b som noe positivt, dermed var din melding på ingen måte verken sårende eller negativt ladet.
 

DeletedUser

Guest
En n00b/noob=en erfaren spiller som spiller som om h*n var en nybegynner.
 

DeletedUser

Guest
En n00b/noob=en erfaren spiller som spiller som om h*n var en nybegynner.

Dersom Nofjon1 står inne for en lik, eller lignende med hovedsaklig samme betydning, trengs det en skala som forteller hva som er tilstrekkelig enten erfaring eller spilltid for at man skal kunne klassifiseres som "erfaren".
 
Topp