Maestro - Reinkarnasjon av ......!

DeletedUser

Guest
Tror du må tolke dette for oss selv, for jeg bare følger din oppfordring her. ;)

Blir nok desverre nødt til å motsi deg akkurat der Nofjon1. Det første innlegget ditt kan jeg si meg enig i at var i samsvarer med den såkalte oppfordringen.

Men dette innlegget samsvarer helt klart ikke med den såkalte oppfordringen.
Med andre ord en n00b. lol
Dette innlegget bygger, ved sin formulering og plassering, ved at det ikke foreligger tegn på at den ikke er svar på de foregående innleggene, på at det er din oppfattelse av meg. Dermed samsvarer det ikke med den såkalte oppfordringer som ved litt overført betydning bygger på at man uten noe form for kjennskap til spilleren poster innlegg som nedverdiger spilleren og dens forsøk på å komme i kontakt med stammer som kansje vil kunne være aktuelle for den aktuelle spilleren.
 

DeletedUser

Guest
Dette innlegget bygger, ved sin formulering og plassering, ved at det ikke foreligger tegn på at den ikke er svar på de foregående innleggene, på at det er din oppfattelse av meg. Dermed samsvarer det ikke med den såkalte oppfordringer som ved litt overført betydning bygger på at man uten noe form for kjennskap til spilleren poster innlegg som nedverdiger spilleren og dens forsøk på å komme i kontakt med stammer som kansje vil kunne være aktuelle for den aktuelle spilleren.

Dessverre må jeg kverulere på den også. Nå er jeg fortsatt på flertallsbegrepet i din post nr to: de vanlige "noob/håne-kommentarene.

Dette utrykket er noe jeg benytter mye og regner meg selv som en ekspert på området. Utrykket er som du sikkert også vet (?) et godkjent av tw.no ledelsen, med et mindre definert utrykksområde, enn hva som korrekt ble definert tidligere i denne tråden. Definisjonen er kort og greit: Nybegynner.

Siden jeg har vært her lenge og ikke kjenner deg, så er du i mine øyne en nybegynner eller n00b om du vil. :D

Edit:
Men lykke til med din offentlige søknad da. Syntes det var friskt jeg ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dessverre må jeg kverulere på den også. Nå er jeg fortsatt på flertallsbegrepet i din post nr to: de vanlige "noob/håne-kommentarene.
Feilen i ditt resonemang der er at det som bør vektlegges i mitt andre innlegg er "vanlige", som i noe som hender i mange av tilsvarenes tråder. De går ikke på hvorvidt en spiller faktisk er nybegynner eller ikke, kun på at mange synes slike tråder som dette er helt meningsløse og et tegn på at man ikke helt følger med på hva som er "vanlig" eller en "mer respektert" måte å søke til stammer på. At det står skrevet i flertall har liten, om ikke ingen betydning, det forteller bare noe så enkelt som at det gjerne dukker opp mer enn èt innlegg av en slik type i slike tråder som dette.

Dette uyrykket er noe jeg benytter mye og regner meg selv som en ekspert på området. Utrykket er som du sikkert også vet (?) et godkjent av tw.no ledelsen, med et mindre definert utrykksområde, enn hva som korrekt ble definert tidligere i denne tråden. Definisjonen er kort og greit: Nybegynner.
Selverklærte eksperter er som regel de man skal passe seg mest for, har du noen preferanser som forsvarer din selvpåtatte ekspertise?
Ja jeg vet at dette er et godkjent utrykk, mest fordi du pressiserer det hver gang noen setter spørsmålstegn ved din bruk av det. Det er derimot en sak som ikke er relevant med tanke på det som diskuteres her.


Siden jeg har vært her lenge og ikke kjenner deg, så er du i nine øyne en nybegynner eller n00b om du vil. :D
Siden jeg personlig liker å bli kalt n00b har jeg ikke problemer med at du kaller meg det, på mange måter lar det meg opperere mye friere fordi man gjerne annser nybegynner som dårlige, eller "mindre flinke". Denne oppfattningen er noe jeg regner med du har felles med det store flertallet av spillerne og forumbrukerene?
 

DeletedUser

Guest
Edit:
Men lykke til med din offentlige søknad da. Syntes det var friskt jeg ;)

Du glemte å si takk.... :)
- for liksom å bringe dette topic igjen, selv om trådstarter selv ba om dette.

(Å som om jeg gadd mer i dag. ;))
 

DeletedUser

Guest
Du glemte å si takk.... :)
- for liksom å bringe dette topic igjen, selv om trådstarter selv ba om dette.

(Å som om jeg gadd mer i dag. ;))

Ja jeg beklager at jeg ikke sa takk, jeg så ikke editeringen din før etter at jeg hadde postet innlegget mitt, tenkte jeg kansje skulle editere inn et takk, men det ble det ikke noe av så da får jeg bare si takk nå da; takk.
 

DeletedUser

Guest
Ja jeg beklager at jeg ikke sa takk, jeg så ikke editeringen din før etter at jeg hadde postet innlegget mitt, tenkte jeg kansje skulle editere inn et takk, men det ble det ikke noe av så da får jeg bare si takk nå da; takk.

bare hyggelig Arnold. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jeg kan nicket ditt. Skal jeg sende deg ei melding eller skrive det her? :)
 

DeletedUser

Guest
Godt poeng du har der Trym... men det virker som at han ønsker at folk skal finne det ut. :)
 

DeletedUser

Guest
Yeye ;) Vi får la han svare selv da, på om han ønsker at noen skal finne det ut, eller om han vil at ingen skal kunne det :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jeg kan nicket ditt. Skal jeg sende deg ei melding eller skrive det her? :)
No, you know!? :eek:
Jeg kunne egentlig tenke meg at du ville klare å finne ut av det ganske lett. :D Men ikke si det her da, vi må jo teste kunnskapen til folket!


Hehe ;p Er bare å gjøre seg fortjent til nicket, med noen fine ingame prestasjoner det! :)
Eller lage stamme der jeg er kongen, og noen andre er dronning og alt det der! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hehe ;) Er jo også en måte, men da blir du bare din egen konge. Ingen andre som regner deg som det da... :p
 
Topp