Manchester United - Barcelona

Hvem vinner kampen/Hvem heier du på?

  • Er ikke intresert

    Stemmer: 15 20,0%
  • Manchester United

    Stemmer: 30 40,0%
  • Barcelona

    Stemmer: 30 40,0%

  • Totalt antall stemmer
    75

DeletedUser

Guest
jeg håper United og jeg lurer på hvem som vinner av...Messi VS Ronaldo.
tipper det kommer til å ha noe å gjøre med slutt stillingen
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg håper United og jeg lurer på hvem som vinner av...Messi VS Ronaldo.
tipper det kommer til å ha noe å gjøre med slutt stillingen

Slik United stallen ser ut nå tror jeg det har liten betydning for akkuratt de 2 spillerene, spesielt når det gjelder 2 så store lag har vær enkelt spiller litt mindre å si, blir vel mere lagholdningen da...

-Wemonster
 

DeletedUser

Guest
Slik United stallen ser ut nå tror jeg det har liten betydning for akkuratt de 2 spillerene, spesielt når det gjelder 2 så store lag har vær enkelt spiller litt mindre å si, blir vel mere lagholdningen da...

-Wemonster



ja, men det har nok noe å si siden dei er så store spiller som også kan få til ting selv OG er gode lagspillere
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Barca vant 2-0 Ronaldo er en usportslig drittunge som slår folk med albuen schooles er grusom i taklingspillet rett og slett
Horrible:eek:
 

DeletedUser

Guest
må bare si til alle man u supportere ( de er sikkert trangsynte og ikke helt hundre i hodet)


2-0
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
må bare si til alle man u supportere ( de er sikkert trangsynte og ikke helt hundre i hodet)


2-0
Er jeg trangsynt?

Jeg har bare en ting å si: Gratulerer med seieren.

Jeg er Man U supporter, men jeg er visst også den eneste her som er smart nok til å forstå at det kun er fotball. :)
 

DeletedUser

Guest
Det var en "helt grei" kamp av United i går. Dessverre må det litt mer til for å vinne over Barca. Syns seieren var halt* fortjent.

Ja, den ene albuen av Ronaldo var unødvendig, shit happends. Og Scholes var uheldig. That's life, live with it!

Ellers satser vi på "the treble" neste sesong :p

*Helt :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det var en "helt grei" kamp av United i går. Dessverre må det litt mer til for å vinne over Barca. Syns seieren var halt* fortjent.

Ja, den ene albuen av Ronaldo var unødvendig, shit happends. Og Scholes var uheldig. That's life, live with it!

Ellers satser vi på "the treble" neste sesong :p

*Helt :p

Kan vel ikke si United spilte bra igår, ikke gret engang.

de spilte forferdelig.!.
United i form, hadde tatt dem...
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det var en "helt grei" kamp av United i går. Dessverre må det litt mer til for å vinne over Barca. Syns seieren var halt* fortjent.

Ja, den ene albuen av Ronaldo var unødvendig, shit happends. Og Scholes var uheldig. That's life, live with it!

Ellers satser vi på "the treble" neste sesong :p

*Helt :p

*PLING* ERROR: Liverpool vinner nok den til neste år ja...
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Gratulerer med seieren, vi ble rett og slett overkjørt, aner ikke hva som skjedde.

Uten å unskylde meg fra noe så kan en hver idiot se at det Man U Laget som spilte i går ikke er opp imot halvparten så godt som det Manchester United vi ønsker å se iallefall...


Gratulerer med seieren ja.
 
Reaksjonspoeng
3
Gratulerer med seieren, vi ble rett og slett overkjørt, aner ikke hva som skjedde.

Uten å unskylde meg fra noe så kan en hver idiot se at det Man U Laget som spilte i går ikke er opp imot halvparten så godt som det Manchester United vi ønsker å se iallefall...


Gratulerer med seieren ja.


Siden når ble du treneren til Manu? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jævlig surt å tape denne kampen, men samtidig er Barcelona et lag som fortjente å vinne denne turneringen. De har virkelig stått fram som et godt lag denne sesongen, og Guardiola har for alvor fått sving på mannskapet sitt.

Denne kampen ble tapt på midtbanen, gud som jeg savnet Fletcher eller Hargreaves. Vi startet godt, men kom oss aldri etter kalddusjen vi fikk såpass tidlig.

Fortjent seier uansett. Gratulerer.

naitsirk: En dårlig vinner er verre enn en dårlig taper. Blir kvalm av sånne innlegg som det der. Hvor gammel er du?
 

DeletedUser

Guest
Jævlig surt å tape denne kampen, men samtidig er Barcelona et lag som fortjente å vinne denne turneringen. De har virkelig stått fram som et godt lag denne sesongen, og Guardiola har for alvor fått sving på mannskapet sitt.

Denne kampen ble tapt på midtbanen, gud som jeg savnet Fletcher eller Hargreaves. Vi startet godt, men kom oss aldri etter kalddusjen vi fikk såpass tidlig.

Fortjent seier uansett. Gratulerer.

naitsirk: En dårlig vinner er verre enn en dårlig taper. Blir kvalm av sånne innlegg som det der. Hvor gammel er du?

Han er 9, men blir 10 om en måned. ;)
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jævlig surt å tape denne kampen, men samtidig er Barcelona et lag som fortjente å vinne denne turneringen. De har virkelig stått fram som et godt lag denne sesongen, og Guardiola har for alvor fått sving på mannskapet sitt.

Denne kampen ble tapt på midtbanen, gud som jeg savnet Fletcher eller Hargreaves. Vi startet godt, men kom oss aldri etter kalddusjen vi fikk såpass tidlig.

Fortjent seier uansett. Gratulerer.

naitsirk: En dårlig vinner er verre enn en dårlig taper. Blir kvalm av sånne innlegg som det der. Hvor gammel er du?

Kan ikke bli mer Enig :)
 
Topp