Manchester United - Barcelona

Hvem vinner kampen/Hvem heier du på?

  • Er ikke intresert

    Stemmer: 15 20,0%
  • Manchester United

    Stemmer: 30 40,0%
  • Barcelona

    Stemmer: 30 40,0%

  • Totalt antall stemmer
    75

DeletedUser

Guest
Jævlig surt å tape denne kampen, men samtidig er Barcelona et lag som fortjente å vinne denne turneringen. De har virkelig stått fram som et godt lag denne sesongen, og Guardiola har for alvor fått sving på mannskapet sitt.

Denne kampen ble tapt på midtbanen, gud som jeg savnet Fletcher eller Hargreaves. Vi startet godt, men kom oss aldri etter kalddusjen vi fikk såpass tidlig.

Fortjent seier uansett. Gratulerer.

naitsirk: En dårlig vinner er verre enn en dårlig taper. Blir kvalm av sånne innlegg som det der. Hvor gammel er du?


Bra... nei, jeg mener flott skrevet ;).. veldig enig. og til tross for at jeg er City supporter er jeg vel ganske enig i at det bare var en halvhjerta spillestil hos United denne kampen... vet de kan prestere mye bedre :)
 

DeletedUser

Guest
Når man ser litt på det så er det kanskje ikke så rart at det laget virket ganske utkjørt. I tillegg til 38 ligakamper har vi deltatt i CS (en kamp), Klubb VM (to kamper), Supercupen (en kamp), FA-cupen (fem kamper), Ligacupen (seks kamper) og Champions League (13 kamper). Det er rett og slett helt vilt mange kamper per sesong, og hadde det ikke vært for den brede stallen hadde ikke dette gått.

Med litt flaks i avgjørende kamper denne sesongen, så hadde vi endt opp med alt som er. Hadde det skjedd, hadde vi vært de første i verden, sannsynligvis også de siste.
 

DeletedUser

Guest
manu tapte

men barcelona er et godt lag i år.

de fotjener og vinne noen ganger, selv om jeg holder meg til manu:)
 
Topp