Manchester United | Liverpool

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hvis det bare er ''fjortiser'' og medgangssupportere som heier på United, så heier alle optimistiske og EKSTREMT tålmodige på Liverpool.

Det er idiotisk å komme med ett utsagn som at det bare er unge folk som heier på United, det veit du ingenting om, og det kan du ikke bevise, eller underbygge.

Nei, det er selvsagt noen som har holdt med dei over lang tid, men det er som med Man C og Chelsea. Når dei fekk mye penger/ begynte å vinne begynte mange å holde med dei. Dei som fortsatt holder med Leeds kan ikke sammenlignes. Dei var medgangssupportere, men holder fortsatt med klubben. 5-10 år uten titler i MAN UUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Så kan vi se hvem som er ekte supportere
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
United-fan fordi pappa heier på Liverpool. Må ha noe å mobbe han med :eek:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Haha, SNAP! hadde jeg vært lfc-supporter ville jeg vært mer flau over 1-1 og Norwich, en at City gruste oss :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det som er pinlig er at man en dag etter at man bare klarer 1-1 hjemme mot Norwich, går ut med sånne kommentarer.

Men men. Noen gleder må tross alt Liverpool ha. De vinner jo ingenting, og ikke spiller de i Europa. De få gangene United taper må selvsagt feires :)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Er du morsom eller..?
Jeg sa de skulle ta ut Drogba når Sturridge gikk ut...
DRITTKAMP
 
Topp