Manchester united-Manchester city

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Det å ha ballen og det å skape sjangser er ikke det samme. Det var ikke dommenanse. Det var bedre spill fra United, ja. Men ikke demmenanse.

Om du ikke skjønte ironien med 9 mot 12, så skal jeg forklare at jeg talte med dommeren på QPR's lag. For være litt morsom. hehe
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det å ha ballen og det å skape sjangser er ikke det samme. Det var ikke dommenanse. Det var bedre spill fra United, ja. Men ikke demmenanse.

Om du ikke skjønte ironien med 9 mot 12, så skal jeg forklare at jeg talte med dommeren på QPR's lag. For være litt morsom. hehe

United hadde ballen, og de skapte sjanser, med andre ord dominerte de periodene jeg snakket om. Det var enveiskjøring konstant i lengre perioder, gutt.

Og dommeren var ikke på QPR's lag, og favoriserte ikke noen lag. Syntes at dommeren gjorde en helt ok jobb i den kampen jeg.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Sludder og vas.. Hadde dette vært et annet topic, og jeg ikke holdt på med lekser, samtidig som jeg må bæjse.. hadde jeg kanskje kommentert.. :)
Gratz til City med seieren hvertfall.
 

DeletedUser

Guest
ikkje for å være frekk trans, men fått i deg noe du ikkje tåler? united var tam i 1. omgang. (begge lag var tam i 1) i 2 så var det city som skapte det meste, utenom 1 liten periode etter united målet
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Morten84, tror ikke du har sett kampen. United overkjørte City med enveiskjøring i første omgang.
edit: Jeg heter TrAnxZ btw
 
Topp