Map thread

DeletedUser

Guest
TNR er medlem av Renegades

TNR is a member of the Renegades Family
 

DeletedUser

Guest
:O

Har ikke lagt merke til dette før nå :D

Dette er spennende å følge med på da ;)
 

DeletedUser

Guest
Har heller ikke sett denne før, men hvor er den for V2?
 

DeletedUser

Guest
Vet det kanskje er en liten bump menne..
Bare meg, eller er denne den aller beste trådinitiativet lagd på dette forumet noensinne?

Om jeg skal snakke for meg selv, så kan jeg si at jeg er evig takknemlig til Luke for disse kartene! Ser på de omtrent hver dag, utrolig hjelpsomt ^^

Så om jeg ikke har sagt det før, takk for disse Luke :)
 

DeletedUser

Guest
Vet det kanskje er en liten bump menne..
Bare meg, eller er denne den aller beste trådinitiativet lagd på dette forumet noensinne?

Om jeg skal snakke for meg selv, så kan jeg si at jeg er evig takknemlig til Luke for disse kartene! Ser på de omtrent hver dag, utrolig hjelpsomt ^^

Så om jeg ikke har sagt det før, takk for disse Luke :)

Couldn't agree more :)
 

DeletedUser

Guest
Love you too guys <3
Oh, Magic Dude, don't fall for that damn trick POKE ME pulled on you again. :p

And ehm. I gave my password for these maps to Glitter so complain to her about any problems. :D
 

DeletedUser

Guest
Kan noen snart oppdatere kartene?? Er lei av å se på 4 forskjellige farger når jeg ser på hvor Renegades er osv.
 

Juggernaut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Baaaaaaaaaah!

Updating Times
W1-5 12:00 ST --- W6-10 12:30 ST
W11-15 13:00 ST --- W16-20 13:30 ST
W21-25 14:00 ST --- W26-30 14:30 ST
W31-35 18:00 ST
BR* 15:00 ST --- DK* 15:30 ST
NO* 16:00 ST --- RO* 16:30 ST
SE* 17:00 ST --- PT* 17:30 ST
SK* 18:30 ST
 

DeletedUser

Guest
Mener slik at det står f.eks. FKR F. isteden for FKR, TNR, TIR og WR. Likt slik det er med BOL. Det står BOL F. ikke BOL og BOL-D.
 

Juggernaut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ah, well I've done that now.

Only TNR was added to the FKR family since their the only ones on FKR's profile. If you are with the other's add `em or I won't add them to the famailies.

All of VoN! Was added apart from VoN!NØ, due to it using that Norwegian character "Ø" The system don't pick it up.

Angel and it's little bitchie counter part also wasn't added, God knows why it won't allow `em but it won't.

Done.
 

Sosser

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ah, well I've done that now.

Only TNR was added to the FKR family since their the only ones on FKR's profile. If you are with the other's add `em or I won't add them to the famailies.

All of VoN! Was added apart from VoN!NØ, due to it using that Norwegian character "Ø" The system don't pick it up.

Angel and it's little bitchie counter part also wasn't added, God knows why it won't allow `em but it won't.

Done.

Thanks ;):D
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
For og få et nytt kontinent til og telle, står det at kontinentet trenger 1 mill poeng?
Er det, at en spiller skal ha over 1 mill poeng? Eller alle spillerne tilsammen?
 

DeletedUser

Guest
1 spiller må han 1 mill poeng for at kontinentet skal telle.
 
Topp