Melding til de jeg har hatt kontakt med på v3

DeletedUser

Guest
Hei og hå. Denne tråden er dedikert til alle jeg har hatt kontakt med på v3, hatt avtaler osv. Jeg har altså sluttet på v3 så referanser til tidligere samtaler vil det nok ikke være vits i da den nye eieren av "Kongen av verden 3" er Torquemada. Ja, det betyr at du ikke trenger å gi meg et premiumpoeng "når" jeg "får" 500k poeng før deg, Shamanboi. Beklager til Tore Hund og dere hvis det ikke har blitt postet på forumet IG, var meningen jeg skulle skrive noe lengre greier der men så glemte jeg det og nå er alle på skype afk.

For de som skulle finne på å bry seg så er jeg ferdig med TW for godt pga at det ikke er det spor gøy lenger og at jeg ikke gidder å spille et spill der 90% er casuals og ikke bryr seg om de vinner eller taper. Pluss at det er gøyere å ta et spill noen timer i slengen ala Daggerhearts forslag:cool: (Den 20:1 størrelsesforhold regelen var og drit da jeg gadd å holde meg på topp)
 

DeletedUser

Guest
Synd at du sluttar. Einig i det du skriv. Heller færre og betre spelarar enn slik det er no; ein haug av folk som knapt bryr seg og får hjelp til å overleve av alle mulig slags n00b-protections :/

Lykke til vidare :)
 

DeletedUser

Guest
hihihi... Begynte du å få kalde føtter, nå som jeg tokk et lite poengsprang? ;)
 

DeletedUser

Guest
Næææ...
Dette var trist da. Skjønner derimot avgjørelsen din.

Lykke til, Kongen. ;)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
tror nok de fleste vil savne deg, både som forumposter, IRC deltager og en spiller. Du er en morsom fyr (husker ''multiaccount'' stammen din på V1 :p:p:p) som jeg har hatt kontakt med siden TW.no startet. Og jeg ønsker deg lykke til videre, både som spiller og in the real life.
:(:(:(
 

DeletedUser

Guest
hihihi... Begynte du å få kalde føtter, nå som jeg tokk et lite poengsprang? ;)

Var ikke klar over at du hadde begynt å få litt poeng. Men men, du kan jo vedde med Tor Q om du vil:cool: Takk til alle og lykke til videre og blablabla :)
 

DeletedUser

Guest
Husker jeg først møtte deg på Quakenet når selje skulle ha meg til å starte. Kommer til å savne deg! ;) Håper at du en dag vil returnere da :)

Peace Out
NC
 

DeletedUser

Guest
Uhøffelig av meg:eek:

Lykke til videre konge, synd det gikk som det gikk...
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Skjønner godt hvorfor du slutter. V3 er rett og slett kjedelig. Går vel samme vei for meg snart :(
 

DeletedUser

Guest
Synd at du slutter. :(

Takk for en god battle over PM, hvis du husker den da. :p
 
Reaksjonspoeng
1
Dette var da veldig kjipt :| Spesielt for oss i Actionpatruljen. Det er ikke så mye jeg kan si siden vi fortsatt holder kontakten via Skype og MSN uansett :p

Lykke til med eksamen og WoW.

(husker ''multiaccount'' stammen din på V1 :p:p:p)

Multiaccounting Inc. :cool: Vi lo oss skakk over Skype når vi lagde den stammen.
 
Topp