Melding til de jeg har hatt kontakt med på v3

DeletedUser

Guest
Good luck in your real life ;) Woohoo enda en som klarer å rive sæ unna TW-livet ^^ Hvor får man motet fra? :O
 

DeletedUser

Guest
Nubface, du skal ikke begynne med speed a? :)

Er enda interessert i et større TW-lan, så må jo få spilt litt speed til øving. Men TW er for meg 3-4års varianten :p Blir vel som å si at nå skal jeg slutte å gå og begynne å løpe bare at jeg kjører rullestol 5 dager i uken.

Darkmoon: I så fall hadde jeg ikke vært gamle gutten når jeg begynte med TW nei :)

Good luck in your real life ;) Woohoo enda en som klarer å rive sæ unna TW-livet ^^ Hvor får man motet fra? :O

MMORPGer :p Må ha flere ting å mimre om på gamlehjemmet (skrev først barnehjemmet:confused:) enn bare tekst vet du. Har som mål å cleare alt content i alle større MMORPGer :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jaja, det går vel den veien med oss alle tilslutt HÅPER jeg :)

TW er litt for vanedannende til at det er sunt i lengden, men ikke så lett å legge fra seg heller- sånn er det.
 

DeletedUser

Guest
Hadde gått lei uansett. Men at jeg fikk noe annet å fylle hverdagen min med hjalp på ja. Har liksom alltid vært avhengig av mål i spill i hverdagen. Å drite 666 ganger på et år ble litt for obskurt, Runescape målene ga jeg jo opp med for lenge siden og å få en stamme med 10 medlemmer i topp 10 er jo allerede gjort. Førsteplass ville ha tatt for lang tid til at det ble en bragd i det hele tatt (og så ville vel HZ ha vært før oss med mindre jeg spilte som en gal). Så da står WoW for tur, når alt er clearet der så finner jeg neste spill.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kommer ALDRI til engang å teste WoW, da alle jeg kjenner bruker ALT for mye tid på dette spillet. Det burde nesten vært forbudt :)

Hva med Conan fra Funcom? Holdt på å kjøpe aksjer der en gang, men glad jeg ikke gjorde det :) Har ikke prøvd spillet da maskinen passer bedre for TW kan man si, hehe :)
 

DeletedUser

Guest
Skulle teste det, men laptopen takler KUN wow. Skal få fikset den andre dataen, så blir det nok Age of Conan. Leser på Darkhorse bladene nå og hørte at siste patchene var så utrolige gode, så er vel noe jeg må få prøvd. Secret World høres jo og fett ut, Darkfall osv osv. Ikke noe liv, jeg? Har mange liv jeg!
 

DeletedUser

Guest
Jeg kommer ALDRI til engang å teste WoW, da alle jeg kjenner bruker ALT for mye tid på dette spillet. Det burde nesten vært forbudt :)

Hva med Conan fra Funcom? Holdt på å kjøpe aksjer der en gang, men glad jeg ikke gjorde det :) Har ikke prøvd spillet da maskinen passer bedre for TW kan man si, hehe :)

Glad du IKKE gjorde det? Satt og reiv meg i håret jeg når jeg ikke gjorde det. gikk jo tross alt fra 17 til 55 på ikke mange månedene, pga store forhåpninger til conan. når det var lansert derimot ville det neppe vært noe sjakktrekk å kjøpe aksjer:p hehe.
 

DeletedUser

Guest
spilte det en stund, var litt fett, men dataen min var for dårlig og jeg hadde ikke så mangen kompisser å spille med, ga meg md 3 dager playtime og en lvl 44 barbar eller noe :p wow er skummelt, en kompiss av meg hadde 1 år playtime på 3 år.....! =|
 

DeletedUser

Guest
Shit. Da sliter man..

Enig med Tore Hund at man nok bør passe seg litt ja.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
AoC var jo en tragisk affære. Prøvde det i noen uker, med det meste av grafikken på topp. Er vanskelig å utfordre WoW, for andre MMORPG.
 

DeletedUser

Guest
har ikke tid til andre spill enn tw, derfor jeg er så mye bedre enn dere =)
 

DeletedUser

Guest
Som sagt så er jo AoC patchet grundig ;) Funcom får nok stablet produktet på beinene igjen, virker ikke som om de er redde for finanskrise mtp lansering av enda et spill, sånn som ekte vinnere (og opera som ansatte flere folk istedenfor å sparke). Og vinnere liker vi jo, så må få prøvd det og :cool:
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Jeg hadde 43 døgn ingame etter 6mnd i wow. Rank 12 i det gamle pvpsystemet og medlem av beste pvp premade på the venture co. horde siden.

Om det sier noe til noen da. Jeg fant ut etterhvert at jeg kastet bort livet, så jeg slutta, startet å drikke å feste. Mye bedre.

PS: en i klassen min hadde 123 døgn ingame på 365 dager ;)
2 i klassen min fikk problemer med barnevernet pga skoleskulk osv.
 

DeletedUser

Guest
er så glad jeg slutta med Wow.. blei ferdig på videregående, slutta i jobben å begynnte å spille på heltid. satt 12-15 timer dagelig i nesten ett år før jeg en dag fant ut at jeg ikke gadd mer. begynnte å jobbe igjen. fikk tid til å trene. og nå sitter jeg med fast jobb, forlovede og egen leilighet :).. merkelig hvor mye til jeg egentlig presterte å bruke på den dritten. er glad jeg ga bort alle charactersa mine til en kompis og sletta hele driten fra pc-en.. mitt livs hittil beste valg ;) :D... så å begynne med det er ikke å annbefale. følger bare dritt med det :/.. gikk forresten en dokumentar på nrk om wow-avhengige i går. tror det er noen her som burde se den hvis den går i reprise ;)
 
Reaksjonspoeng
1
forskjel på wow og pc avhengi, sitter på det skjøl.. max 3-4 timer om dagen... er kun når jeg venter på farms skal komme til bake, har forloved skjøl, vi begge er på vei ut i jobb.. og skal snart ta et lån på et hus.. så... folk overdriver litt når det gjelder wow.. er mere data avhengihet som gjelder, eneste er at på wow så kan man gjøre mere som er kanskje mere underholdene for de fleste

Mhm, det var kanskje en god idé å få seg jobb før man tar opp huslån.
 
Topp