Melding til de jeg har hatt kontakt med på v3

DeletedUser

Guest
mener fortsatt at 3-4 timer dagelig er mye det også.. tenk hvor mye fornuftig den tiden egentlig kunne gått med på ^^
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hadde gått lei uansett. Men at jeg fikk noe annet å fylle hverdagen min med hjalp på ja. Har liksom alltid vært avhengig av mål i spill i hverdagen. Å drite 666 ganger på et år ble litt for obskurt, Runescape målene ga jeg jo opp med for lenge siden og å få en stamme med 10 medlemmer i topp 10 er jo allerede gjort. Førsteplass ville ha tatt for lang tid til at det ble en bragd i det hele tatt (og så ville vel HZ ha vært før oss med mindre jeg spilte som en gal). Så da står WoW for tur, når alt er clearet der så finner jeg neste spill.


Det tar ikke lang tid nå gitt. Clearer alt på en dag :S
 

DeletedUser

Guest
Joda, men må få alle fun achievementsene i Bejewled addonen. Det tar tid vet du.
 

DeletedUser

Guest
Det verste er at når man da sitter med 5-6 karakterer på lvl. 80, så fortsetter de å spille for det...rart de aldri går lei egentlig?
 

DeletedUser

Guest
Tja, du kjører jo forskjellige ting da. F.eks er områdene du spiller i som Forsaken helt forskjellig fra områdene du spiller i som human, ork, osv. Akkurat som du kan spille "turtle" og..vanlig på tw :cool:
 

DeletedUser

Guest
Er da mange forskjellige soner å prøve ut? Er et par jeg har skippet som jeg godt kunne ha tatt med en alternativ char. I outland og Northrend er det mye det samme da..
 

Larsal

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Takk for tiden sammen Kongen :)

Action hadde ikke vært det samme uten deg, og jeg var både sur, skuffet og forbanna da jeg hørte at du sluttet. Men jeg elsker fortsatt mentaliteten din.

Cheers mate, untill next time ;)
 

DeletedUser

Guest
synd du gir deg.. gode spillere trenger vi på tw for å få noe liv der, men vi sees vel på tw om litt igjen håper jeg ;)
 

DeletedUser

Guest
mente så klart i den rekkefølgen...

og til han dere one pice nerden:
hva mere er det og gjøre? jeg trener, jakt etter leilighet (midlertidig) skal snart planlegge brulyp, så fort vi får oss jobb så er det huslån. holder også på og ta lappen, er en del ute med venner... men alikavel mener folk at jeg er den største TW nerden de har sett-.- prioritering av tid gutt.

ok.. for det første.. gutt?.. tror du kanskje har bomma litt. men det er en haug med andre ting å gjøre. du leter etter jobb?.. dvs du har ingen inntekt for øyeblikket. skaff deg strøjobber rundt om i mellomtiden, det høres heller ikke ut som om du sover spesiellt mye. og bryllup?.. hvor gammel er du egentlig? :/
 

DeletedUser

Guest
så, skal vi starte og diskutere alder? jeg er en plass mellom 13 og 30.

det eneste jeg ville frem til var at så lenge en enkelt person tar og prioriterer tiden sin litt, så rekker man det meste her i livet.

men har sotte meg et mål på dette forumet og holde off topic til... vel, off topic. start en diskusjons tråd der vis du vil fortsette denne meningsløse krangelen.
 

DeletedUser

Guest
Bøyer meg i stover for hva kongen har fått til med så få medlemmer :cool:
Lykke til IRL ;)
 

DeletedUser

Guest
greit nok det. jeg bare skrev det jeg mente om wow jeg. ikke min skyld at du skulle kommentere det. og det er ikke jeg ov oss som tydde til billig skittkasting.. sikter da til "One Piece Nrede greia"
 
Topp