Nedstemt/ikke mulig Merge av kontoer

DeletedUser

Guest
Lurer på hvor stor sannsynligheten for å få merget 2 kontoer ville vært.
Selvsagt må det være noen krav som må følges, f.eks at de to kontoene har samme eier av e-poster. Kanskje også at epostkontoen ikke har blitt skifta på 6 eller kanskje 12mnd.
En annen ting kunne være at de to kontoene ikke kan ha deltatt i samme verden før.
Er åpen for flere forslag på dette.

Formålet er enkelt, samle flagg og at det ville vært lettere å spille med fakenick OG spille flaggverdner.

Pris for å merge, tja.. La oss si samme pris som for å skifte navn på en konto?
 
Sist redigert av en moderator:

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Dette hørtes veldig rart ut, men sikkert fordi du bruker ordet "merge" i denne sammenhengen. Skjønner hva du mener, men du burde prøve å omformulere forslaget.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Som det står over der, så må det selvsagt komme noen faste regler som unngår at folk misbruker dette.
 

DeletedUser

Guest
Synes egentlig hele forslaget bare høres ut som en forenklet måte å merge kontoer på etter samme prinsipper som det gjøres i dag. Spy inn ennå mer PP og det er nok en ting som går enklere.

Så i forhold til det du skrev Robert, så er dette forslaget for meg bare nok en måte å misbruke systemet på.
 

DeletedUser

Guest
planen var ikke å gjør det enkelt å merge kontoer, derfor jeg ber om innspill på kriterier som gjør at dette kunne blitt en mulighet.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Formålet er enkelt, samle flagg og at det ville vært lettere å spille med fakenick OG spille flaggverdner.

Pris for å merge, tja.. La oss si samme pris som for å skifte navn på en konto?

Jeg er i mot dette forslaget. Ikke bare øker det premiumpoeng som kan bli kastet i et sort hull, men det fremmer bare enda større forskjeller mellom de nye spillerene og de som har spilt lenger/de som har merget kontoene, noe vi ikke ønsker. Medlemstallet er alt på full fart nedover, denne funksjonen vil nok garantert ikke gjøre noe annet enn negativt. Hvorfor ikke bare holde seg til en konto om en ønsker at flaggene skal bli samlet ;-).

Som sagt, jeg stiller meg kritisk til dette forslaget, derfor

IsayNO1.jpg
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Jeg er også imot dette forslaget, rett å slett fordi flagg er det eneste virkemidlet vi har MOT fakenicks.
 
Topp