Merge Core/BOL.

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Grim: synes du var flink til å snipe adels, eg :)

(eg eg var altfor lat med å time angrep, hadde jo mange sekunders mellomrom..;)

Du må få dem ned på tiendeler. Først da blir det gøy. Og så må jo du også vurdere å sende støtte til byen i etterkant. :p
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Sondre, jeg ser ODen din ikke er noe å skryte av, så jeg går ut ifra at du aldri har hatt mange innkommende angrep mot deg? Det er en... ubehagelig opplevelse. Du oppdager plutselig hvor mye tid det kreves for å forsvare seg skikkelig, hvor intenst det er, og hvor stressende. Man begynner, etter en stund, å spørre seg selv om det er verdt det. Dette er tross alt et spill.

Men likevell, etter en stund så er du over kneika og savner følelsen når du har en rolig periode. Rart med det.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Fordi jeg bruker den som en indikasjon på hva han har eller ikke har gjort? Det kan godt hende jeg tar feil, men det virker naturlig at han aldri har opplevd en tung offensiv mot seg. Om han er en god eller dårlig spiller aner jeg ikke. Og må innrømme at jeg ikke bryr meg heller.

Og Kemp brukte den ikke til akkurat det samme?
 

DeletedUser

Guest
Haha, fint å se at det ble litt liv på forumet idag og har jo vært uvanlig stille..

Men du har vel kanskje rett Grim kan ikke nekte for det, første gang jeg er på en TW server og så bør kanskje holde litt mer kjeft:p
 

DeletedUser

Guest
Overhodet ikke. Jeg fortalte Glitter grunnen for 2 timer siden så hun bare spiller kortene sine :)

hehe, ja, det må jeg jo få lov til ;)
Aner forsåvidt ikke hvorfor lovly ikke er i IB though, kan jo være samme grunnen :confused:
 

DeletedUser

Guest
Og Kemp brukte den ikke til akkurat det samme?

Nå har jeg ikke pugget alt Kemp har sagt, men mener å huske at han bruker den som en ren indikasjon på ferdighetene til en spiller. Det er en forskjell, selv om du nok ikke er i stand til å se den.
 

DeletedUser

Guest
Man må bare være aggresiv og ha relasjoner til sanniss så får man OD så fort som bare det...:rolleyes:
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
OD rank avhengiger av en del Faktorer..flaks,naboer..stamme etc etc..skal selvfølgelig ikke avskrive høy OD ranking som en indikasjon på spiller skills, men en del av spillerene som ser seg blinde på OD rank har en tendens til å bli tatt ut senere i spillet av mer organiserte og ikke så impulsive spillere..Mener IKKE at kemp eller andre i toppen hører til under denne kategorien, men derimot virker det som et par av topp OD spillerene mener at deres stil er den eneste rette pga deres Ranking,og alle andre ikke har rett til å ytre seg..

tiden får vel vise...
 

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sondre, jeg ser ODen din ikke er noe å skryte av, så jeg går ut ifra at du aldri har hatt mange innkommende angrep mot deg? Det er en... ubehagelig opplevelse. Du oppdager plutselig hvor mye tid det kreves for å forsvare seg skikkelig, hvor intenst det er, og hvor stressende. Man begynner, etter en stund, å spørre seg selv om det er verdt det. Dette er tross alt et spill.

Stress?? Nei, det er jo da TW er gøy.

Hadde mye moro med Canza når jeg kontosatt. Fikk en del close combat med dere Core folk å det var mye moro. Aveng som var bare stor i kjeften, DC som snek til seg noen byer, og grim som var ehhh... grim.

Canza spratt opp endel på OD`en der en stund, ja:)

Jeg tok ut masse byer på Robby3 en periode, men Core kicka han aldri ut selv om statstikken så dårlig ut. Som jeg sa til deg grim så er det kred for det til Core.

Skål!
 

DeletedUser

Guest
Hver sin smak, Lino ;)

Og du gjorde ikke det samme her?

Nei, jeg tok det som en indikasjon på hvor mye erfaring han hadde når det gjelder å forsvare seg for store og koordinerte angrep. Jeg hadde forøvrig også rett.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hver sin smak, Lino ;)



Nei, jeg tok det som en indikasjon på hvor mye erfaring han hadde når det gjelder å forsvare seg for store og koordinerte angrep. Jeg hadde forøvrig også rett.

erfaring og skills henger ganske greit sammen også da. Så går mye i det samme.
 

DeletedUser

Guest
Ooookay, du forstår det tydeligvis ikke. Kan vi la mindreverdighetskomplekset ditt få hvile seg litt å gå tilbake on-topic?
 

DeletedUser

Guest
Sondre, jeg ser ODen din ikke er noe å skryte av, så jeg går ut ifra at du aldri har hatt mange innkommende angrep mot deg? Det er en... ubehagelig opplevelse. Du oppdager plutselig hvor mye tid det kreves for å forsvare seg skikkelig, hvor intenst det er, og hvor stressende. Man begynner, etter en stund, å spørre seg selv om det er verdt det. Dette er tross alt et spill.

Det må være et av de bedre svar jeg har lest på dette forumet.. :D
 

DeletedUser

Guest
Stress?? Nei, det er jo da TW er gøy.

Hadde mye moro med Canza når jeg kontosatt. Fikk en del close combat med dere Core folk å det var mye moro. Aveng som var bare stor i kjeften, DC som snek til seg noen byer, og grim som var ehhh... grim.

Canza spratt opp endel på OD`en der en stund, ja:)

Jeg tok ut masse byer på Robby3 en periode, men Core kicka han aldri ut selv om statstikken så dårlig ut. Som jeg sa til deg grim så er det kred for det til Core.

Skål!


Jeg tok like mange som Dominous ;) Spratt en del opp på OD'n jeg å for å si det sånn. ;) Kan vel nesten si at det meste clearing'sa kom fra meg ;)
 
Topp