Merge? :O

DeletedUser

Guest
Aces + NC

og...

Outlaw + 911

En liten forandring gitt. ^^
 

DeletedUser

Guest
Nei det har aldri skjedd, vi foretar bare en lege sjekk, noen tror nemmelig at jeg har satt fugle influensa gang i igjen : /
 

DeletedUser

Guest
Håper ikke jeg ser deg i nærheten av Hedmark. :mad:
kommer til å ende opp som kyllingsuppe!!1
 

DeletedUser

Guest
Håper ikke jeg ser deg i nærheten av Hedmark. :mad:
kommer til å ende opp som kyllingsuppe!!1

Ville nå ikke spist meg for å si det sånn, men jeg hadde jo blitt hedret av the national bird terror company ;o
 

DeletedUser

Guest
Jeg ville ikke spist Mr Bird. Han er jo full av fugleinfluensa og salmonella. Men for all del.. Vil du ha besøk av doktorene våre, så vel bekomme. :D
 

DeletedUser

Guest
Psycho ville nok ha dratt ut innholdet i kroppene deres for å bruke det til intern forskning for en ny kur, men jeg tror det er bare fordi han er......Psycho :eek:
 

DeletedUser

Guest
Håper da virkelig at de store stammene har kontroll på sine medlemmer, slik at influensaen ikke vokser. :S

har enda ikke sett noen symtomer hos NC-folka. :S
...jo, J. Adams men jeg tror bare han ble født litt sånn små rar.
 

Kinky fætter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
kan sikre dig at alle NC, dog ikke J.adams er raske og sunde.
adams er lidt wierd, ved ikke rigtig hvad han fejler. ^^
 

DeletedUser

Guest
Vi har vell aldri spurt etter noen som helst respekt, så det du sier kan egentlig være likegyldig.

: )
 

DeletedUser

Guest
Er bare 3 stammer på topp 10 som jeg respekterer, uten å telle med min egen. :)
Gjett 3 ganger!
 

DeletedUser

Guest
Realiteten her er at de som klager mest over mergene enten gjør det bare for å provosere eller så gjør de det fordi de er redde. Så enkelt er det vel igrunn? Å merge har mer og mer blitt en del av spillet for å ta vekk enkelte momenter som vanskliggjør samarbeid mellom stammer, så lenge det ikke overdrives er det i utgangspunktet ikke så mye negativt å si om en slik handling. Og når 4 stammer som nesten utelukkende består av spillere som er over gjennomsnittet flinke velger å merge med hverandre, to og to, blir det naturligvis mye oppstyr rundt det, slik kommer det nok alltid til å være.
 
Topp