Merge? :O

DeletedUser

Guest
Bare sånn til orientering => :p

Synes selv at merginga virka som en bra ting. :)
 

DeletedUser

Guest
For å oppsummere, mergen er bra for de som merger, og dårlig for alle fiender av dem.
 

DeletedUser

Guest
arnold kalte meg over gjennomsnittet flink, nå er jeg i himmelen! :D

demah og fætter.. tror ikke en danske og et kosedyr med gevær skal begynne å kalle meg rar!
 

DeletedUser

Guest
arnold kalte meg over gjennomsnittet flink, nå er jeg i himmelen! :D

demah og fætter.. tror ikke en danske og et kosedyr med gevær skal begynne å kalle meg rar!

Nå nevnte vel ikke jeg ditt navn, gjorde jeg? :confused: Men dersom jeg hadde så er det hyggelig at du setter slik pris på mine meninger, hadde ikke regnet med slike responser. :rolleyes:

"Kosedyr med gevær" har jeg ikke noe formening om men "dansker", hey, jeg er kvart dansk jo. :eek: :cool: Ikke diss en fjerdedel av meg! :mad:
 

DeletedUser

Guest
du nevnte meg indirekte, det er nokk for meg :)

og har du dansk blod? aaaah nå får jeg indre konflikter :(
 

DeletedUser

Guest
Nå tenker vi å "kuppe" de resterende stammene på topp 50, samt alliere oss med resten
 

DeletedUser

Guest
du nevnte meg indirekte, det er nokk for meg :)

og har du dansk blod? aaaah nå får jeg indre konflikter :(
Dersom jeg virkelig har så mye innvirkning for ditt humør så bør du søke hjelp. Har ikke noen psykologer å anbefale, men du finner sikkert en som er dugbar. :rolleyes:

Og jupp, kvart dansk og greier. Der fikk du nok en voldsom overraskelse tenker jeg!

Nå tenker vi å "kuppe" de resterende stammene på topp 50, samt alliere oss med resten

Yey, TPN er ikke på topp 50 og vil derfor ikke bli kuppet! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Dersom jeg virkelig har så mye innvirkning for ditt humør så bør du søke hjelp. Har ikke noen psykologer å anbefale, men du finner sikkert en som er dugbar. :rolleyes:

Og jupp, kvart dansk og greier. Der fikk du nok en voldsom overraskelse tenker jeg!



Yey, TPN er ikke på topp 50 og vil derfor ikke bli kuppet! :cool:

bortsett fra at alle når stammer forsvinner så får dere bedre rank : o
 

DeletedUser

Guest
bortsett fra at alle når stammer forsvinner så får dere bedre rank : o

Det tenkte jeg ikke på, men nå skal dem jo bare "kuppe" stammene da. For at din påstand skal stemme så må de jo oppløse stammene også, eller nesten hvertfall. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Neida, vi kupper, allierer, merger osv. blir nok ikke noe problem, du skal nok få kjenne kuppet sjæl!
 
Topp