MF takker for seg

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
tydligvis ikke godt nok, Magnar. De vrir og vrenger på ting slik som de vil ^^ men er ikke akkurat sjokkert :p som de 100 trusslene om å gå over til Wic på v1 :p De er bråkmakerne selv. Ditt valg om du velger å tro på dem Magnar.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
eg velger ikke og tro på noen sier ikke at dem er uskyldige. Men sier at du er eller ikke uskyldig ^^
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ska ikke si mye om denne saken, da ingen har lagt frem noen dokumentasjon, for deres påstander. Men for en som ser dette fra utsiden, da ligner det mest av alt en fight i en barnehage.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Mangler dokumentasjon ja.
Men du for ha lykke til videre IRL Joakim. Med det navnet når du langt (giggle)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
hehe. Det kan godt være, Gertpe :) men man er ikke dual med noen som lager drama hver gang man ikke får viljen sin. Joakim og Fosi er noen dramaqueens :p Skal lage oppstyr rundt alt som de ikke får som de vil.
 

tabzrikhrels

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Artig at du sier "dere" hver gang det er noe. Hvis Fosi gjør noe dumt skal jeg alltid ha vært med på det hva? men uansett forskjellen er at jeg har gitt trusler 3 ganger ang v1 tullet ditt, og forlot stammen 1 gang (noe du gjorde også)



men alle var visst ikke riktig informert i den "hemmelige" gruppen din hvor du påstår alle var enige.

[21:03:04] Henrik - SheepHappens - Kidro0: Da tar han feil, vi fikk vite at han skulle bytte stamme og at alle skulle komme over
[21:03:11] Henrik - SheepHappens - Kidro0: Unntatt Simen l


virker som kun en fra sauene var ordentlig informert, men ikke engang han sa at det var planlagt at vi skulle adles? kun at du skulle ditche mf fordi vi 2 andre ikke skulle i ledelsen :) så dette er jo tydeligvis noe du sto i spissen for?:hmm: kun også fått vite at shahryar spilte en stor rolle der ja(nod)


og dramaqueens er vi neppe, jeg kun advarer folk OM DEG :) men om du absolutt skal ha det til at vi er det, hva med deg stian? du som ikke klarer å gi en eneste unnskyldning om du driter deg ut, for DET ER JO ALLTID ALLE ANDRE SIN FEIL, ikkesant? :)
(wasntme)

tja hele ST4B kan jo være vitne på at du er like mye er kranglefant som jeg det jeg er:hmm:
var forsåvidt kun vi 2 som kranglet fordi vi hadde forskjellige syn på ting :hmm:

Kort fortalt for deg stian:

tredjeman gir falsk rapport for å få nukehjelp.
nuker mister masse tropper men lykkes med å slå ut troppene
du forklarer surrete og for meg fikk du det til å virke som støtten allerede var slått ut
jeg i egen høye person sendte et angrep (ikke med alle troppene dessverre)
troppene dør.
Stian gir meg skylden for alt, inkl falsk rapport + påstander om at jeg truet folk til å sende angrep, noe som er sprøyt.
 
Sist redigert av en moderator:

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Litt ut av det blå, men begynte plutselig å tenke på rødhette og ulven. Hvordan endte denne fortellingen egentlig?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Dette er resultatet når man setter Miss Fortune i solo-lane. Det funker bare ikke. (giggle)
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Litt ut av det blå, men begynte plutselig å tenke på rødhette og ulven. Hvordan endte denne fortellingen egentlig?


Jeg vil heller sammenligne dette med intrigene i Paradise hotel :hmm: Hvis noen heller kunne laget en liste der de involverte ble presentert med et tall ved seg, der tallet er fra en skala på 1-10 over hvor sleipe de er, da skal jeg sette meg inn i det. Hittil er det bare rot
Vegard liker lister. Lister er oversiktlige og bra
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Dette kan ikke sammneliknes med PH. For det første er det damer i bikini i omtrent hver scene på PH. Her har vi .. en gjeng svette nerder? For det andre har de så lav IQ på PH at de faktisk kommer seg fremover i diskusjonene. Påstår ikke at det ofte er smarte konklusjoner, men det er ikke poenget mitt. Dette her er noe som har skjedd; Hvem som har gjort hva er egentlig ikke hovedtemaet. Her diskuterer man hvordan man personlig føler situasjonen, uten å se det fra to sider. Er egentlig helt latterlig. Er enig i at det sikkert burde blitt gjort annerledes. Mye man burde gjøre annerledes. Etterpåklokhet lenge leve! Men likevel er dette et spill.. Et spill som består av diplomati (Evnen til å be noen dra til helvette på en måte som gjør at de gleder seg til turen), krig og ikke minst det som har gitt liv i mange kjedelige .no verdner, backstabbing. Lojale medlemmer er bra for en stamme, men jeg mener at backstabbing er bra for en server.
 
Topp