Michael Jackson, goodnight sweet prince!

DeletedUser

Guest
Lol. Når jeg gikk inn på en random startside som sol.no var det 6(!) eller flere tråder bare om en og samme sak: Negergutten som ble til kvitost....

La nå kisen dø i fred også fortsetter vi våre liv. Bryr meg egentlig katta om den pedofile negergutten som ødela seg selv.
 

DeletedUser

Guest
Lol. Når jeg gikk inn på en random startside som sol.no var det 6(!) eller flere tråder bare om en og samme sak: Negergutten som ble til kvitost....

La nå kisen dø i fred også fortsetter vi våre liv. Bryr meg egentlig katta om den pedofile negergutten som ødela seg selv.

Whaaaat? Fyren var jo badass! :cool:
 

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
pedo-bear-seal-of-approval.thumbnail.png


...RIP, brother from another mother!

Agreed.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
han fikk laget masse bra på sine 51 år, hvordan han var privat tviler jeg på at noen her veit.

King of pop
R.I.P
 

DeletedUser

Guest
R.I.P Michael Jackson. En stor musikker er borte.

Og vis nå litt respekt da. Husk han for musikken, ikke hvordan han var som person. At han voldtokk barn tror jeg er noe massemediene har skapt for å gi godtroene fjols sensasjonelle nyheter. Mannen hadde ikke noe barndom, derfor oppførte han seg litt rart.
 

DeletedUser

Guest
R.I.P Michael Jackson. En stor musikker er borte.

Og vis nå litt respekt da. Husk han for musikken, ikke hvordan han var som person. At han voldtokk barn tror jeg er noe massemediene har skapt for å gi godtroene fjols sensasjonelle nyheter. Mannen hadde ikke noe barndom, derfor oppførte han seg litt rart.

Nettopp han ble mishandlet.Faren tvang han til å synge og danse.
Etter som at han hadde finere stemme en de andre hadde faren større krav til han.
 
Reaksjonspoeng
3
Nettopp han ble mishandlet.Faren tvang han til å synge og danse.
Etter som at han hadde finere stemme en de andre hadde faren større krav til han.

Fytti katta altså! For en fæl barmdom! Bli tvunget til å synge... Og så danse i tillegg:S

ikke rart han ble som han ble.

Neida. Jeg har ingen tro på pedofili anklagene og han var en glimrende musikker. Riktignok hadde han litt for store komplekser angående utseende, men han fortjener en verdig død

RIP
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
siden Michael Jackson var 90% plast, skal han smeltes om til Lego slik at ungene kan leke med HAN til en forandring...
 
Topp