Milepæler

DeletedUser

Guest
Der tar du feil trur je, Mumle Gåsegg var nukk før Zippymaster tell 1M ODA.

I følje TWStats hadde je 914 640 i ODA og du hadde 978 492 i ODA ve inngangen tell 25. april.

Me dæssa to rapporta kan je bevise at je braut 1M ODA klokka 08:13:58

43 400 i ODA (25.04.11 08:05:16)
59 948 i ODA (25.04.11 08:13:58)

Etter hå je har sett hadde du itte noe som lanna før klokka 08:29:14, men du må jinne vise at je tar feil.

Takk førr mæ.

Det er me stor intresse je noterer mæ at Milepælmoderatorn har ignorert innsigelsen min. Å slags agenda Zippymaster har førr å itte svara kan enn bære spekkulere i, men så lenge han itte presenterer bevis førr at han var før mæ er det full ingen tvil om at rækkefælja må gjæras om.

Takk førr mæ.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Da vil det komme nok en forklaring fra meg til Mumle som ikke klarer å se dette.

Etter den 25.04 kl 08.29 da medregnet angrepet mitt som traff på denne tiden så har jeg fått 249.125 ODA. Da er altså dette angrepet medregnet.

Vel, det har seg slik at jeg har 1,33M ODA som vil si alt innenfor 1.330.000 ODA - 1.339.999 ODA. Vel, dette er min totalsum, for da å finne ut min ODA før 25.04 kl 08.29 tar jeg den totale ODAen - den som har kommet etter 25.04 kl 08.29

Det vil da bli slik:

1.330.000 til 1.339.999 - 249.125= 1.080.875 til 1.090.874

For å legge til ODA fra adelsrapporter som er 10.649 ODA etter den 25.04 kl 08.29 vil det fortsatt være over 1M ODA som vil si at jeg fikk 1M ODA før dette tidspunktet.

Vel, dette er altså over 1M ODA og da vil jeg ha fått over 1M ODA før dette tidspunktet, da jeg ikke har noen rapporter før dette som dreper tropper før 24.04 kl 18.46 for å finne, her fikk jeg 10.698 ODA, som vil si at jeg gikk over 1M ODA før dette tidspunktet og..

Men mer trengs ikke for å bevise at jeg fikk 1M ODA før Mumle.

-Zippy
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det var en intrikat førrklaring, men me en total mangel på etterprøvbar dokumentasjon å tidvis ekstremt svevende logiske kromspring.

La mæ vise dæ hæssen det sker gjæras.

Vi har allerede vist at Mumle Gåsegg seinest fækk 1M ODA den 25.04.11 klokka 08:13:58. La øss nå finna ut hær ti Zippy tidligst fækk 1M ODA.

I følje TWStats så hadde Zippy 978 492 i ODA ve inngange tell 25.04.2011 og 1 104 489 ve utgangen tå dagen, altså en total økning på 123 631 iløpe tå heile dan.

La øss så se på 3 angrepsrapporter frå Zippymaster som alle er frå angrep som traff etter at Mumle Gåsegg fækk 1M ODA.

08:29:14, 71 527 ODA
[SPOIL] [/SPOIL]

08:46:27, 24 314 ODA
[SPOIL] [/SPOIL]

11:01:36, 20 806 ODA
[SPOIL] [/SPOIL]

Tellsammn utgjær dæssa tre angrepsrapporta altså 116 647 ODA. Som vi så hadde Zippymaster en total ODA økning på 123 631 i løpe tå dan, å følgeli harn da bære 9 350 ODA som gjenstår. Men sia Zippymaster hadde en ODA på 978 792 ve inngangen tell dan så vill itte den resterende ODAn være nukk tell å række 1M ODA om så alt hadde kåmmi før klokka 08:13:58.

Altså kan Zippymaster tiligst ha fått 1M ODA klokka 08:29:14, som var etter det tidsponkte at Mumle Gåsegg hadde fått 1M ODA.

Derme skulle det full itte væra no meir snikksnakk om saken, men kjinner je'n Zippymaster rætt så vill det nukk bli fleire runder tæll tråss førr sakens kristallklare fakta.

Takk førr mæ
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Da Twstats er en kilde som er dårlig å bruke innenfor dette så kan ikke denne brukes da man også kan se på Tirsdag en dag jeg forøvrig fikk 42.790 ODA som kom av følger av disse 4 rapportene:

1.

2.

3.


4.


Vel, i følge twstats så fikk jeg 125.997 noe som da umulig kan stemme. Av dette kan jeg allerede avlyse at dette kan stemme da jeg faktisk fikk 83.207 mer ODA denne dagen enn hva jeg skulle ha fått. Vel, dette kan da forklares ved at ODA jeg fikk på Mandag den 25.04 ikke kom før på Tirsdag, trekker vi da fra 83.207 ODA fra Mandag som da opprinnelig skulle kommet på Mandag så ser vi plutselig at jeg var over 1M ODA før 25.04 og. Dermed dekker ikke ODAen på Mandag der 83.207 kom på Tirsdag med hva som kom på Mandag i følge twstats og det er derfor en kilde vi ikke kan bruke...
 

DeletedUser

Guest
Zippy, det fenomene du beskriver her har ittno me TWStats å gjæra, TWStats bære kopierer informasjon som ligger på spelleserver'n. Det er vikti å skille snær frå bart som dom sæjer.

Det som er saken er at ODA som stammer frå angrep der du itte har fått tellbarsattatte no informasjon om motstanderstirken får du itte før noa døgn etterpå, detta er slik førr å førrhindre at spellere sker kunne beregne størrelsen på stækken dom splætta på. Detta er en bevisst implementert egenskap ve spellemotorn, så du kan jo itte si at du skulle ha hatt ODA'n din før du fækk'n.

Ingen tå dom angrepa je la fram var tå den tipen, så den ODA'n var garantert lagt tell ODA'n din samma dagen. Å følgeli er det itte nukk plass i resten tå ODA'n din tell att du kan hæ kommi før mæ tell 1M ODA. Så at je var før dæ tell 1M ODA er bevist.

Men je tviler på at du kommer tæll å førrandre milepæla førr de, bokken å havresækken veit du.

Takk førr mæ.
 

DeletedUser

Guest
Zippy sin logikk ville bare holdt dersom alle hadde tilgang til all informasjon om hans angrepsrapporter. Den er med andre ord avhengig av en antakelse - at all informasjon er lagt fram - som ikke kan bevises.

Mumle, derimot, har jo faktisk gravd fram ting som kan dokumenteres og, forutsatt at TW stats er pålitelig, faktisk holder vann. Ei heller er hans dokumentasjon avhengig av noen antakelser.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nå har jeg tilbydt han å sitte kv for å se på alle evt. rapporter, noe han da ikke ønsket.

Jeg kan ikke gjøre mer enn det? Eneste jeg kan gjøre er å fremheve fasiten selv om den ikke kan dokumunteres på en bedre måte.
 

DeletedUser

Guest
Zippy, å la mæ sitta dæ løser ittno, du kan eksepmpelvis ha sletta rapporter førr å få milepælen. Eller du har fått ODAn din frå rapporter der du itte fækk informasjon om motstanderstirken.

Uansett har jo je bevist at denna ODAn har kommi etter at je hadde 1M, så du kan jo uansett itte ha vøri før mæ.

Så det er bære å rætte opp.

Takk førr mæ.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vel, du kan jo også ha redigert klokeslett på den rapporten da, men så synes jeg det sier mer om deg enn om meg når du tror at jeg sletter rapporter får å komme på 2.plass til 1M ODA...

Du har heller ikke bevist det nei, for jeg sitter på all ODAen jeg har fått og dermed så kan ikke din info stemme så må avkrefte det.

Milepælene står.
 

DeletedUser

Guest
På åkken rapport er det je kan ha redigert klokkeslette om je kan få spærja?

Minne rapporter er jo lagt ut som link frå in-game, mens rapporta dine har du jo sjæl

:confused:

Så jo, je har bevist at je fækk 1M ODA seinest den 25.04.11 klokka 08:13:58 å at du fækk 1M ODA tiligst den 25.04.11 klokka 08:29:14.

Så det er bære å rætte opp milepæla.

Takk førr mæ.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Mine rapporter er lagt ut, vil du ha alle de 13 rapportene som jeg sendte deg den 25.04 og? Jeg skjønner ikke hvor du vil. Det eneste du vil få frem er at jeg enten skjuler ODA eller at jeg har slettet rapporter, men siden jeg angrep med så mange byer så var det kanskje ikke mulighet å få mer ODA? Spesielt med tanke på distanse og at de da var på tur og det da er vanskelig å få mer ODA.

Eller du kan jo tro at jeg har 50 off.byer da, noe du godt kan tro, samtidig som du vet at det er feil :p
 

DeletedUser

Guest
Å je vill?

Je vill at du sker rætte opp 1M ODA milepælen slik at den blir rekti. Je har bevist, me ETTERPRØVBAR DOKUMENTASJON, at je fækk 1M ODA før dæ.

Verørende din påstand om at du måtte ha fått det før mæ sia ODAn din dagen ETTER itte stæmmer så har je kåmmi me fleire mulige førrklaringer tæll den diskrepansen. Så før du legger fram noa skikkelie bevis førr påstanden er det bære en UDOKUMENTERT PÅSTAND frå di sie.

At du da tell tråss førr dætta tvihøller på å sætta dæ sjæl som nommer to er reinspikka misbruk tå milepælmoderatorrålla di. Enkelt å greit.

Takk førr mæ
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Når jeg skulle gå gjennom nukerapportene og brukte dette OD-scriptet får å finne ODA:

[SPOIL]javascript:var doc=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;table="";qu=doc.getElementsByTagName('td');ths=doc.getElementsByTagName('th');for(i=0;i<ths.length&&table=="";i++){if(ths.innerHTML=='Forsvarer:'){table=ths.parentNode.parentNode;for(j=0;j<qu.length;j++){if(qu[j].innerHTML=='Antall:'){the=qu[j].parentNode;}if(qu[j].innerHTML=='Tap:'){them=qu[j].parentNode;}}}}Antall=the.innerHTML.match(/\d+/g);losses=them.innerHTML.match(/\d+/g);if(losses.length==12){Sp=losses[0]*(4);Sw=losses[1]*(5);Ax=losses[2]*(1);Ar=losses[3]*(5);Sc=losses[4]*(1);Lc=losses[5]*(5);Ma=losses[6]*(6);Hc=losses[7]*(23);Ra=losses[8]*(4);Ca=losses[9]*(12);Pa=losses[10]*(40);No=losses[11]*(200);total=(Sp+Sw+Ax+Ar+Sc+Lc+Ma+Hc+Ra+Ca+Pa+No);}else if (losses.length==9){Sp=losses[0]*(4);Sw=losses[1]*(5);Ax=losses[2]*(1);Sc=losses[3]*(1);Lc=losses[4]*(5);Hc=losses[5]*(23);Ra=losses[6]*(4);Ca=losses[7]*(12);No=losses[8]*(200);total=Sp+Sw+Ax+Sc+Lc+Hc+Ra+Ca+No;}else if (losses.length==10){Sp=losses[0]*(4);Sw=losses[1]*(5);Ax=losses[2]*(1);Sc=losses[3]*(1);Lc=losses[4]*(5);Hc=losses[5]*(23);Ra=losses[6]*(4);Ca=losses[7]*(12);Pa=losses[8]*(40);No=losses[9]*(200);total=Sp+Sw+Ax+Sc+Lc+Hc+Ra+Ca+Pa+No;}else if (losses.length==11){Sp=losses[0]*(4);Sw=losses[1]*(5);Ax=losses[2]*(1);Ar=losses[3]*(5);Sc=losses[4]*(1);Lc=losses[5]*(5);Ma=losses[6]*(6);Hc=losses[7]*(23);Ra=losses[8]*(4);Ca=losses[9]*(12);No=losses[10]*(200);total=Sp+Sw+Ax+Ar+Sc+Lc+Ma+Hc+Ra+Ca+No;}alert(total);[/SPOIL]

Vel, i totalsum visste det seg at det ble: 1.468.352

Vel, nå ser vi jo hvor dette går hen. ODA-en min er for øyeblikket 1,33M ODA, noe som er lavere enn hva dette OD-scriptet ga, FØR 25.04 kl 08.29
Vel, da har jeg heller ikke noe som kan tilsi at jeg har fått så så mye ODA etter 25.04 kl 08.29 til at jeg skulle hatt over 1M ODA før dette tidspunktet og må derfor kunngjøre at Mumle Gåsegg ble nr 2 til 1M ODA.

Noen som kan gi meg et ordentlig ODA script?

-Zippy
 

DeletedUser

Guest
I følje spellarrænkingen så har je 500 214 påeng pærr nå. Så da skulle full je væra første mann tell den milepær'n.

Men vi veit jo tå 1M ODA farsen at Zippymaster itte stoler på spellemotor'n å jinne finner på kreative eventir førr å snuske sæ tell milepæler.

Så han får full gå gjennom alle bigningsnivåa å regne ut poenga sinne før han kommer me et eventir denna gongen au.

Takk førr mæ.

:confused:
 
Topp