Milepæler

DeletedUser

Guest
zippy, skal du ikke føre opp forte som nr 1 til 2 mio od-a?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
zippy, ka faen? eg viste deg statestikk, eg har forklart kordan man regner det ut, men du tør forsatt ikke å legge det inn?

du dummer deg faktisk så extremt her ikke at eg får vondt av deg...

forte var først, eg beviste det nedenfor, og det børr du akseptere!
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
@ sindick haru tatt med at forte har hatt flere medlemmer en DN til enhvær tid?????
(rett på meg hvis jeg tar feil) og derfor også får OD mye fortere???
 

DeletedUser

Guest
@ sindick haru tatt med at forte har hatt flere medlemmer en DN til enhvær tid?????
(rett på meg hvis jeg tar feil) og derfor også får OD mye fortere???

desverre, så hadde DN mere medlemmer en forte lenge i begynnelsen, så det du sier her, er helt feil;)
 

DeletedUser

Guest
eneste som vi vil, er at milepler'ene skal være rette, og da skal forte være første til 2 mio od-a og ikke DN.
 

DeletedUser

Guest
Hæ? Vi var jo lenge før dere til 2mio ODA. Følger med hver dag for å se hvor mye raskere vi øker i ODD bl.a. og da sjekker jeg alltid ODA listen også, og det er jo ikke noe spørsmål engang.
 

DeletedUser

Guest
Kan du ikke legge farme milepæler?

Dagens raner

1mil (umulig å si nå, så kan ikke føres inn)

5mil ( 1 person som er det nå)
1. Carnifex
2.
3.

15mil
1.
2.
3.

50mil
1.
2.
3.

100mil
1.
2.
3.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det vil ikke fungere.
Kan vise ved et eksempel.

Jeg farmer over 5 mio, men får ikke DR fordi Carnifex farmer 9 mio, så en dag når Carnifex har farmefri så får McBitch DR og over 5 mio, men det er 1 uke etter, ser du problemet?
 

DeletedUser

Guest
ser problemet ja :/ måten den milepæler ville funket hadde nok vært den som fikk medaljen som telte ikke hvor mye du fikk.. så vist du farmet 5mil.. men ikke fikk medaljen, så ville du ikke kommet inn på milepæler.. men forstår at det ikke funker så bra
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Hehe, McBitch farmer ikke 5 mill på en dag, han farmer under 1 mill ;)

Farmer bare med 3 byer xD
 
Topp