Milepæler

DeletedUser

Guest
med 3 off byer, farmet vi 4.4 mio. kordan mener du da at McBitch ikke klarer over 5 mio med 3 off byer da?..


og det var bare ett eks med McBitch så han mener at det er mange flere som kan skaffe 5 mio og ;)
 

DeletedUser

Guest
får vel lage en ny milepæl? og holde den i velike, for du klarer jo tydeligvis ikke det.:rolleyes:
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
med 3 off byer, farmet vi 4.4 mio. kordan mener du da at McBitch ikke klarer over 5 mio med 3 off byer da?..


og det var bare ett eks med McBitch så han mener at det er mange flere som kan skaffe 5 mio og ;)


Jeg vet at dere klarer å farme 4.4 mio med 3 byer, men før jeg kom inn, farmet ham ikke i det heletatt ;)

Og med den aktiviteten Mc viste i forrige uke? Nope, null kjangs ;)
Og Zippy, forstår, vil bare ikke at folk skal se på McB som en farme gud bare fordi de farmet mye da Snidick og J.F.F var der ;)
 

DeletedUser

Guest
Carnifex nr1 til 250k poeng
So Saftig nr1 til 1mil ODA
IP nr2 og DN som nr3 til stamme 1 million Poeng:
 

DeletedUser

Guest
herregud Zippy, kan ikke du bare belite deg og sette Forte opp som nr1 på od-a!, eg beviste det for deg, men du godtar det forsatt ikke.

skjerp deg og fiks det nå!
 

DeletedUser

Guest
hmm.. tror eg lager en ny Milepæler, pga du klarer tydeligvis ikke å følge opp på den med mindre det er noe du vil ha selv..
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke MODen fikse opp i dette? går vel ann å gi en person rettigheter til å redigere 1post?
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke MODen fikse opp i dette? går vel ann å gi en person rettigheter til å redigere 1post?

alltså, viss zippy nekter og rette opp i det som faktisk er riktig, så må vel enten mod'en gi noen andre rettigheter/eller så må vel noen andre lage en ny milepæler på forumet. Pga det virker jo ikke som at zippy klarer og holde denne i velike..
 
Topp